تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : ۴۲۷۵۰۷
کبنا گزارش می‌دهد

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بیمارستان شهید جلیل ( + فیلم و تصاویر )

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بیمارستان شهید جلیل یاسوج بازدید کرد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (جمعه 23 آبان ماه 99) حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بیمارستان شهید جلیل یاسوج محل درمان و بستری بیماران کرونایی استان بازدید کرد.
  
کلانتری در حاشیه این بازدید، با بیان اینکه کنترل کرونا از توصیه و ارشاد گذشته است، اظهار داشت: با صراحت می گویم اگر تجمعات به هرشکلی که باشد تعطیل نشود، اکرفاصله اجتماعی رعایت نشودواگردستورالعمل های بهداشتی جدی گرفته نشود با وضعیت بسیار خطرناکی روبرو خواهیم شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۲۵ تخت بستری فعال و ۲۱۷ کادر درمانی به صورت شبانه روزی در این بیمارستان فعالیت می‌کنند.
وی تاکید کرد: دورهمی‌ها و تجمعات باید تعطیل شوند، ما از مرحله توصیه و ارشاد عبور کردیم و وارد مرحله برخورد قانونی شده‌ایم و در خصوص سلامت مردم با هیچ کسی تعارف نداریم.
کلانتری گفت: خوشبختانه ۸۰ درصد مردم استان رعایت می‌کنند و ما گرفتار اقلیت ۲۰ درصدی شده‌ایم که سلامت وجان همه را به خطر انداخته‌اند.
وی افزود: از بزرگان، معتمدان متنفذین، هنرمندان، دانشگاهیان، فرهنگیان، اصحاب رسانه همه و همه انتظارداریم برای قطع زنجیره انتقال کمک کنند.
استاندار با تاکید بر لغو و ممنوع بودن برگزاری مراسم‌های شلوغ ترحیم گفت: در ستاد کرونای فردا اعلام خواهد شد اگر خانواده‌ای عزیزی را از دست داد باید بداند که تشییع جنازه ممنوع است مگر بستگان درجه یک و البته با تعداد نفراتی که دانشگاه علوم پزشکی مشخص کند و آن هم با رعایت دستورالعمل‌های کامل بهداشتی.
 کلانتری با اشاره به اینکه افرادی که آیین ترحیم و تشییع جنازه و یا عروسی راه اندازی می‌کنند باید پاسخگو باشند بیان کرد: همه خودروها در مسیر تشییع و یا عروسی جریمه نقدی خواهند شد و با آنان برخورد می‌شود.
وی با بیان اینکه نباید برای آیین عروسی و یا ترحیم جان هزاران نفر به خطر بیفتد تاکید کرد: باید این آیین‌ها با تعداد محدود برگزار شود.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواست دورهمی‌ها و تجمعات باید تعطیل شوند ادامه داد: ما از مرحله توصیه و ارشاد عبور کردیم و وارد مرحله برخورد قانونی شده‌ایم پس مردم هوشیار باشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ادامه نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های بی دریغ استاندار و معاونین و همکارانشان ابراز داشت: همه‌پرسنل دانشگاه علوم پزشکی شبانه روزی پای کار هستند تا مشکلات را مرتفع کنند.
 پرویز یزدانپناه تاکید کرد: با گذشت حدود 9 ماه از شیوع این بیمار در کشور، کادر درمان واقعاً خسته هستند و نیاز به ریکاوری دارند.
 وی ادامه داد: همواره بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرده و می‌کنیم اما کم کاری برخی از افراد آتش بر خرمن جامعه میزند و با انتشار بیمار موجب افزایش آمار و در نهایت بیماران بستری و مرگ و میر ناشی از آن می‌شوند. چنانچه این بیماری به خصوص در این فصول سرد سال و همزمانی با چند بیماری جدی گرفته نشود با بحران‌های جدی رو به رو خواهیم بود.
 یزدان پناه در پایان همچنین از نصب مخزن جدید اکسیژن ساز این بیمارستان در روزهای آینده خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

محسن
Iran, Islamic Republic of
خداوند به پرسنل زحمت کش و ریاست بیمارستان جلیل آقای دکتر جاودان سیرت که ماهاست بی ریا و در کمال صداقت برای سلامت مردم شهرستان تلاش میکنند اجر و عزت دنیوی و اخروی عطا فرماید
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
فایل های مرتبط
1