کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزار‌ش‌های مردمی؛

بی‌تفاوتی مسئولین «لوداب» به روستای تل دراز ( + تصاویر )

14 آبان 1399 ساعت 22:31

قریب به چهار سال است که روستای تل دراز از توابع بخش لوداب که گلوگاه بخش وشهر گراب لوداب محسوب می شود ولی در خصوص رسیدگی به بهداشت این روستا و خدمات شهری، در بلاتکلیفی مطلق به سرمی برد.


قریب به چهار سال است که روستای تل دراز از توابع بخش لوداب که گلوگاه بخش وشهر گراب لوداب محسوب می‌شود ولی در خصوص رسیدگی به بهداشت این روستا و خدمات شهری، در بلاتکلیفی مطلق به سر می‌برد.
به گزارش کبنا، پاکیزگی و زیبایی محیط زندگی یکی از مسائل اولیه در فرهنگ سکونت در شهر یا حتی هر روستایی است، و مردم و مسئولان همواره باید نسبت به این موضوع به جد پیگیر باشند و در ایجاد فضای سالم برای محل زندگی خود تلاش کنند.
به گزارش کبنانیوز، هر چند که مردم هم باید در قبال فضا و محیطی که در آن زندگی می‌کنند مسئول باشند و باید در حفظ پاکیزگی محیط خود کوشا باشند، اما قریب به چهار سال است که روستای تل دراز از توابع بخش لوداب که گلوگاه بخش وشهر گراب لوداب محسوب می‌شود ولی در خصوص رسیدگی به بهداشت این روستا و خدمات شهری، در بلاتکلیفی مطلق به سرمی برد.
اهالی این روستا در این خصوص گفته‌اند در این روستا طی این چهار سال هیچ گونه خدماتی  ارائه نشده است.
با پیگیری‌های مکرر اهالی این روستا هیچ یک از مسئولین مربوطه بخش لوداب جواب یا راه حل قانع کننده‌ای به مردم نداده‌اند و به گفته اهالی این روستا، مسئولان نسبت به ارائه خدمات به این روستا هیچ توجهی نمی‌کنند.
در شرایطی که رعایت بهداشت لازمه‌ی حفظ سلامتی و ایمن ماندن از ویروس منحوس کرونا می‌باشد، معابر این روستا پر از زباله است و جدول‌های این روستا از لجن و تعفن پر شده است.
از طرفی زباله‌های سطح این بخش، چهره‌ای مکدر به این بخش داده است.
مردم این روستا در خواست دارند «در اولین فرصت وضعیت بلاتکیفی این روستا را پیگیری و آسایش بهداشتی و رفاهی از دست رفته این روستا را به حالت عادی و در خورشان این مردم شهید پرور بازگردانند.»


کد مطلب: 427227

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/427227/2/بی-تفاوتی-مسئولین-لوداب-روستای-تل-دراز-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1