کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بررسی‌ها نشان می‌دهد

چه کسی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌شود؟

11 آبان 1399 ساعت 20:28

بعد از خداحافظی عزیز فیلی مرد اخلاق مدار حوزه عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد که در طی مدت خدمتگزاری منشأ خیر و برکات زیادی بود تحرکات فراوانی جهت انتخاب معاون بعدی به جریان افتاده است. قبل از خداحافظی فیلی گزینه‌های متعددی ازجمله مهندس عیسی شهامت مدیرکل امور شهری و مهندس داریوش جهانبخش شهردار مادوان مطرح شد اما درنهایت کلانتری استاندار، با انتخاب احد جمالی معاون سیاسی خود بعنوان سرپرست معاونت عمرانی که مورداعتماد خود است پروسه معاون هماهنگی امور عمرانی را پیچیده‌تر کرد.


بعد از خداحافظی عزیز فیلی مرد اخلاق مدار حوزه عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد که در طی مدت خدمتگزاری منشأ خیر و برکات زیادی بود تحرکات فراوانی جهت انتخاب معاون بعدی به جریان افتاده است.. قبل از خداحافظی فیلی گزینه‌های متعددی ازجمله مهندس عیسی شهامت مدیرکل امور شهری و مهندس داریوش جهانبخش شهردار مادوان مطرح شد اما درنهایت کلانتری استاندار، با انتخاب احد جمالی معاون سیاسی خود بعنوان سرپرست معاونت عمرانی که مورداعتماد خود است پروسه معاون هماهنگی امور عمرانی را پیچیده‌تر کرد.
البته در این بین اسامی متعدد دیگری جهت تصدی این مسئولیت تخصصی و فنی مطرح شده است که با گزینه‌های مذکور بیشتر آشنا می‌شویم.
پژمان نیک اقبالی مدیرکل فعلی راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد که در زمان موسی خادمی معاون عمرانی بود. وی چهره‌ای مردمی و در جرگه اصلاح طلبان قرار می‌گیرد.
 
محمدعلی جاوید چهره‌ای معتدل و کاری متمایل به اصولگرایان، شهردار مقتدر سابق یاسوج و شهردار فعلی بیرجند که بیشتر به کار می‌اندیشد تا حواشی، حال خبرها هم حکایت از موفقیت تام ایشان در استان خراسان جنوبی و ایجاد پروژه‌های عظیم و تحول گرا در شهر بیرجند مرکز این استان دارد..
 
کورش امیدی پور چهره‌ای اصولگرا، معاون اسبق عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد که در زمان استانداری اکبر نیکزاد عهده دار این مسئولیت بود وی هم اکنون از مشاورین دیوان محاسبات کشور می‌باشد که غالباً از ایشان بعنوان فردی منظم و برنامه محور یاد می‌شود.
 
گزینه بعدی  علی محمد روستا نخبه دوران دانش آموزی و ممتاز دوران دانشجویی در همه مقاطع تحصیلی، عضو هئیت علمی و استادیار دانشگاه یاسوج از نزدیکان دکتر مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون می‌باشد. ایشان دانش آموخته کارشناسی و کارشناسی ارشد عمران گرایش سازه دانشگاه شیراز و دکتری عمران سازه دانشگاه تهران از نخبگان و چهره‌های برجسته علمی و پژوهشی استان است که هم اکنون مدیر گروه مهندسی عمران دانشگاه یاسوج، سرپرست سابق دانشکده فنی دانشگاه یاسوج، کارشناس رسمی دادگستری، عضو شورای عالی فنی راههای استان، عضو کمیته فنی و بررسی طرح‌های ساختمانی استان، عضو کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی، ناظر و محاسب پایه یک، طراح پروژه‌های متعدد عمرانی می‌باشد. وی چهره‌ای جوان، معتدل و آکادمیک است..
 
قطعاً حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با هماهنگی مجمع نمایندگان استان و جمالی معاون سیاسی و امنیتی در روزهای آینده معاون عمرانی خود را انتخاب می‌کند. اما انتظار مردم و گروههای سیاسی این است که با بررسی فنی و کارشناسی آنچه خواسته بحق مردم استان می‌باشد بیش از این معطل نخواهد کرد.


کد مطلب: 427101

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/427101/2/کسی-معاون-عمرانی-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1