تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۴۲۶۷۶۹
با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

شهردار جدید دهدشت: وعده کار خارق‌العاده را بی‌صداقتی می‌دانم / گروه بندی در شهرداری دهدشت / شهرداری دهدشت حیاط خلوت ادارات / فرماندار کهگیلویه: وی لجن کانال‌ها مردم را کلافه کرده

۰
کبنا ؛در آیینی با حضور مسئولان شهرستان و مدیرکل دفتر امور شهری استانداری سکاندار مدیریت شهری دهدشت معرفی و از خدمات شهردار پیشین تجلیل شد.
 علیرضا اتابک در این مراسم با انتقاد از وضعیت نا به سامان مبلمان شهری دهدشت اظهار داشت: توازن فرهنگی در اجرای پروژه‌های مدیریت شهری رعایت نشده است.
فرماندار کهگیلویه ساختار شهری را دارای ایرادهای اساسی دانست و گفت: بانوان دهدشت برای تفریح فضای مناسبی در اختیار ندارند.
وی اضافه کرد: تصمیم واحد شورای شهر در انتخاب شهردار جدید تصمیم عاقلانه و اتفاق میمونی است و می‌تواند به عنوان یک ظرفیت در شهرستان نهادینه شود.
فرماندار کهگیلویه به وضعیت نامطلوب نظافت شهری اشاره کرد و با بیان اینکه بوی لجن کانال‌ها مردم را کلافه کرده، گفت: انتظار می‌رود شهردار برای تنظیف محیط شهری و ساماندهی مبلمان دست به کار شود.
فرزاد آذریان در این مراسم با بیان اینکه ذهنیت بدبینی نسبت به مدیریت شهری و شورای شهر زدوده شده است، اظهار داشت: در دوره جدید شورای شهر پاک دست‌ترین نیروها در واحدهای شهرداری گمارده شدند نظارت بر دخل و خرج شهرداری حاکم و در راستای شفاف‌سازی هزینه‌ها و کنترل و محاسبه درآمدها و عوارض اتوماسیون اداری شهرداری راه‌اندازی شد.
عضو شورای اسلامی شهر دهدشت گفت: این شورا بر انعقاد قراردادهای شهرداری نظارت مستقیم دارد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426769-2.jpg
وی با اشاره به عملکرد شهرداری طی سه سال گذشته تصریح کرد: 280 هزار متر مربع از معابر شهری آسفالت شد، همچنین تعریض و آسفالت جاده قبرستان جدید از دیگر اقدامات بود.
آذریان از اجرای 10 هزار متر مربع سنفگرش، 6 هزار متر مربع پوشش سیل‌بند و بازسازی ماشین آلات به دیگر عملکرد شهرداری نام برد و افزود: بار سنگین بدهی گذشته و مطالبات سازمان تأمین اجتماعی با همکاری دکتر وکیلی نماینده وقت مردم در مجلس و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی استان تسویه شد.
عضو شورای عالی استان‌های کشور پاکدستی و قانونمندی را از مؤلفه‌های خاص شهردار پیشین برشمرد و گفت: شهردار جدید از خوش اقبالترین گزینه‌های شورای شهر بوده وابستگی به هیچ فرد، گروه و جریان سیاسی نیست هفت عضو شورا برای انتخاب او متحد شدند و ملاک آنها تخصص، تعهد و رزومه کاری و نه ملاک سیاسی بود.

شهردار دهدشت گفت: برای برطرف شدن مشکلات شهر با استفاده از ظرفیت‌های موجود و با تدبیر و برنامه‌ریزی هدفمند تلاش خواهم کرد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426769-1.jpg
احسان تابش‌نژاد در آئین معارفه خود، اظهار داشت: وعده کار خارق‌العاده در مدت باقی مانده از عمر شورای شهر را بی‌صداقتی می‌دانم در عین حال اما برای مرتفع شدن مشکلات با برنامه‌ریزی هدفمند و تدبیر اقدام خواهم کرد.
شهردار دهدشت تصریح کرد: قطعا مشکلاتی در مسیر وجود دارد از هر تلاشی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان استفاده می‌کنم.
تابش‌نژاد، با بیان اینکه بسیاری از مشکلات به پرسنل برمی‌گردد، به روز شدن حقوق آنها را از برنامه‌ها برشمرد و گفت: تا زمانی که از گروه بندی و شرایط حاکم خارج نشوند آینده بهتری نمی‌توان برای شهرداری متصور شد.
وی گفت که در اجرای برنامه‌ها و اهداف ذهنیت طایفه‌ای و قومی هرگز دخالت نخواهد کرد .
شهردار دهدشت با ابراز تأسف نسبت به نظافت شهری دهدشت گفت: در حالی که شهردار می‌بایست روی اهداف مهم‌تر تمرکز داشته باشد اما وضعیت دردآور نظافت ذهن ما را درگیر و اولویت را ساماندهی این موضوع قرار می‌دهد.
تابش‌نژاد افزود: با برنامه سریع و صحیح در جهت پیشبرد اهداف پیش خواهیم رفت و سهل‌انگاری از واحد خدمات پذیرفته نمی‌شود.
وی ساماندهی ورودی‌های شهر را از برنامه‌های خود اعلام کرد و گفت: طی تفاهم نامه با راه و شهرسازی دو تا سه ماه آینده ورودیها ساماندهی خواهند شد.
تابش‌نژاد همچنین نسبت به پیگیری حل کمربندی سوم و بلاتکلیفی شهرک پرستاران و بسیجیان قول مساعد داد.

شهرداری دهدشت حیاط خلوت ادارات

شهردار پیشین دهدشت گفت: ادارات بدهی 400 میلیارد ریالی خود به شهرداری را پرداخت نمی‌کنند.

 اسفندیار برخه اظهار داشت: نیمه دوم سال 96 شهرداری دهدشت را با 145 میلیارد ریال بدهی تحویل گرفتم و توانستم 100 میلیارد ریال از این مبلغ را کاهش دهم تنها حقوق و اضافه‌کاری پرسنل باقی مانده است.
شهردار پیشین دهدشت گفت: هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند حتی یکهزار تومان از بدهی شهرداری را کاهش داد؛ این اقدام با نظارت مالی بر شهرداری و کاهش هزینه‌های بیهوده حاصل شد.
برخه افزود: همسان‌سازی حقوق 120 نیروی خدماتی که پیش از این طرح طبقه‌بندی مشاغل برای آنها ایجاد نشده بود در دوره مدیریت بنده انجام شد و پاکبانان شهرداری به حق خود رسیدند.
شهردار مستعفی دهدشت با بیان اینکه شهرداری حیاط خلوت ادارات شده بود، گفت:شهرداری 400 میلیارد ریال از ادارات طلب دارد.
وی ادامه داد: حکم 220 میلیارد ریال از این مبلغ را از کمیسیون گرفتیم و در صورت عدم توافق سال 1400 اجرایی خواهد شد.
برخه تصریح کرد: در حالی که شهرداری دهدشت طی چهار دهه گذشته هیچ ملک ثبت شده‌ای نداشت در این دوره ۱۷ملک ثبت و زمین توقیفی شهرداری آزاد شد.

به گزارش کبنا در این نشست احسان تابش‌نژاد به عنوان شهردار دهدشت معرفی و از خدمات برخه شهردار سابق قدردانی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

bbb
Iran, Islamic Republic of
چرا میگی جناب نماینده استانها
پاکدستی و قانونمندی خخخخخ
بخدا گفتن خوب یا نداره اون هم برا شما
Iran, Islamic Republic of
جوک گفتن نماینده استانها خخخ
شهر وند
Iran, Islamic Republic of
خدایی شورای شهر دهدشت به غیر از کت و شلوار پوشیدن کار دیگری هم بلد هستند سعی کنید در انتخابات جدید شرکت نکنید چون مردم عملکرد شما را دیدند
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا سیاه ترین دوران شورای شهر این دوره بود و هیچگونه عملکرد قابل دفاعی ندارند!!!!!! و ضعیف ترین و ناکار امد ترین شهردار هم برخه بود!!!!!!!!!!
الان هم شورا و پیمان کاران احد اخوت بستند برای نابودی شهر!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم این شهردار رو برخه رو سفید نکنه
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1