کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جلسه مشترک رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی‌فقیه برگزار شد

تقدیر نماینده ولی‌فقیه از رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد

27 مهر 1399 ساعت 18:49

جلسه مشترک رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با نماینده ولی‌فقیه در استان و مدیرعامل بنیاد مهدویت پیرامون ۹ ربیع آغاز امامت ولی‌عصر (عج) در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد.


جلسه مشترک رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با نماینده ولی‌فقیه در استان و مدیرعامل بنیاد مهدویت پیرامون ۹ ربیع آغاز امامت ولی‌عصر (عج) در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد.
  به گزارش کبنا، در ابتدای این جلسه علی سلحشوری با تبریک ماه ربیع‌الاول گفت: فشارها و تحریم‌های ظالمانه علیه ملت انقلابی ایران نمی‌تواند در اراده مردم و دولت خللی ایجاد کند. دولت مصمم است با همه مشکلات موجود نسبت به معیشت و رونق اقتصادی تلاش کند.
 
وی همچنین هدف از این دیدار را کمک به اعتبار نهادهای مذهبی، دینی و فرهنگی استان عنوان کرد و گفت: یکی از حوزه‌های فرهنگی بنیاد مهدویت است و چون ردیف بودجه‌ای ندارد مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال در اختیار یکی از نهادهای فرهنگی قرار می‌گیرد تا در آستانه ۹ ربیع برنامه‌های این بنیاد انجام شود.
 
در ادامه حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم با بیان اینکه برای جلوگیری از سلایق مختلف بنیاد مهدویت تحت نظارت نماینده ولی فقیه اداره می‌شود، گفت: عده‌ای به عنوان هسته مرکزی و شورای سیاست‌گذاری بنیاد مهدودیت در هر استانی فعالیت دارند.
 مدیرعامل بنیاد مهدودیت عنوان کرد: یکی از مواردی که مورد توجه است ۹ ربیع آغاز امامت حضرت ولی‌عصر است، سال‌های قبل که کرونا نبود برنامه‌های این روز با حضور معنوی و مالی ادارات برگزار می‌شود اما امسال با توجه به شرایط و وضعیت کنونی نیازمند کمک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هستیم که هر ساله این سازمان همکاری خوبی با بنیاد مهدودیت داشته است.
 وی عنوان کرد: بنیاد مهدودیت چون ردیف بودجه‌ای ندارد. مبلغی از بودجه‌های فرهنگی به یکی از اداراتی که بنیاد معرفی کند یا سازمان مدنظر داشته باشد اختصاص می‌دهد تا برای برگزاری برنامه‌های ۹ ربیع به بنیاد مهدودیت تعلق گیرد.
 وی با تاکید بر انجام خوب برنامه‌های ۹ ربیع‌الاول گفت: امیدواریم و تلاش می‌کنیم بنیاد آلوده به خط و خط‌بازی نشود
 در پایان این جلسه هم آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان ضمن تشکر و قدردانی از رئیس و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به جهت کمک و مساعدت‌های لازم به نهادهای مذهبی و دینی در استان گفت: استقامت و پاسداری مردم انقلابی در برابر توطئه‌ها و تحریم‌های ظالمانه دشمن قابل تقدیر است.
وی یادآور شد: به خواست خداوند در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری از این گذر تاریخی به سلامت عبور خواهیم کرد.
 گفتنی است در این جلسه آیت‌الله حسینی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یاسوج با اهداء لوح تقدیر از همکاری علی سلحشوری و قلندر حسن‌پور معاون توسعه مدیریت تجلیل کرد همچنین حکم عضویت علی سلحشوری در شورای سیاست‌گذاری بنیاد مهدویت به مدت دوسال به وی اهداء شد.


کد مطلب: 426657

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/426657/2/تقدیر-نماینده-ولی-فقیه-رئیس-سازمان-مدیریت-برنامه-ریزی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1