کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بویراحمد منصوب شد

توصیه‌های نیک‌مرام به مدیر جدید اداره‌ کار بویراحمد ( + تصاویر )

21 مهر 1399 ساعت 12:30

ظهر امروز با حکم مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد مدیریت جدید اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بویراحمد معرفی و مشغول فعالیت شد.


با حکم مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد مدیریت جدید اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بویراحمد معرفی شد.
 به گزارش کبنا، مراسم تکریم و معارفه مدیر تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بویراحمد با حضور مدیرکل در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.
  https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426470-2.jpg
پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: اداره تعاون، کار رفاه اجتماعی یک مجموعه بزرگ با جامعه هدف گسترده هست و قطعاً مردم هم انتظارات فروانی از ما دارند.
 وی افزود: گستردگی کار در همه حوزه‌های شهرستان بویراحمد نیازمندمدیریت اثربخش و اتخاذ برنامه‌های مناسب برای خدمت رسانی به جامعه هدف این اداره است.
نیک مرام کسب رتبه ممتاز در جشنواره شهید رجایی را مدیون مشارکت و تلاش چشمگیر همه کارکنان در اداره کل و شهرستانها دانست و از خدمات کارکنان تجلیل و تبجیل کرد.
 نیک مرام صبر و سعه صدر را از ارکان و مؤلفه‌های لازم برای مدیریت موفق دانست و اظهار داشت: با توجه به شرایط و اقتضائات فعلی مردم در مسائل اقتصادی تلاش برای جلب رضایت آنها نیازمند کار جهادی است.
 در ادامه مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی از خدمات مدیر سابق اداره شهرستان بویراحمدتقدیر کرد وخواستار تلاش و کوشش گسترده مدیر جدید شهرستان بویراحمد با استفاده از ظرفیت‌های موجود در تمامی حوزه‌ها بویژه حوزه روابط کار شد.
 وی گفت: تعامل با فرمانداری شهرستان بویراحمدو ادارات تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سایر دستگاه‌ها باعث پیشبرد و پیشرفت امور خواهد شد.
 در این مراسم از خدمات هشت ساله سید غفار عوض زاده تقدیر و مسعود شجاعی پور به عنوان رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بویراحمد معرفی گردید.
  https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426470-1.jpg
گفتنی است مسعود شجاعی دانشجوی دکتری حقوق خصوصی و از کارکنان دادگستری استان با سابقه 17 سال کار بوده و از یادگاران شهید والامقام قباد شجاعی پور می‌باشد.


کد مطلب: 426470

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/426470/2/توصیه-های-نیک-مرام-مدیر-جدید-اداره-کار-بویراحمد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1