تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۴
کد مطلب : ۴۲۶۴۵۰
آئین افتتاح پروژه تعریض ورودی چرام - دهدشت برگزار شد

موحد پاسخ حواشی‌ها را داد: بعضی به جای حمایت تخریب می‌کنند، نمی‌توانید محاسبه کنید مقصر منم؟ / نیک‌اقبالی: آقای موحد اعتبار ملی بگیرد / فیلی: داور پناه شهردار نشد، اما پیمانکار خوبی شد ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛آئین افتتاح تعریض ورودی جاده چرام - دهدشت با حضور امام جمعه چرام، معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم کهگیلویه بزرگ، مدیرکل راه و شهرسازی، فرماندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
 به گزارش کبنا از چرام، در آئین افتتاح این پروژه سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی استانداری؛ مدیرکل راه و شهرسازی، معاون ساخت و توسعه راه وشهرسازی، ومسئولان شهرستانی چرام و پیمانکار پروژه ومردم حضور داشتند.
این پروژه به طول ۳/۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان عصر امروز به بهره برداری رسید.
 حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در این آئین، اظهارداشت؛ یکی از مطالبات چند ساله مردم چرام و کهگیلویه این جاده بود که روزانه باعث بروز تصادفات زیادی می‌شد و امروز بخشی اعظمی از مشکل این جاده مرتفع شد.
 نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با انتقاد از روند نامناسب راه‌های چهار شهرستان گفت؛ شرایط حوزه راه در شهرستان‌های چهارگانه قابل قبول نیست خصوصاً ورودی‌های ۴ شهرستان حوزه انتخابیه که وضعیت نامناسبی دارند ونیاز به توجه ویژه دارند.
 حجت الاسلام موحد ابراز کرد؛ زیر ساخت‌های جاده دهدشت به سوق اصلاً مناسب نیست بطوریکه شاهد حوادث رانندگی در این محور هستیم که نیاز به پیگیری ویژه دارد.
 وی عنوان کرد؛ از روزی که مسولیت نمایندگی را پذیرفتم کمتر وزارت خانه‌ای بود که مظلومیت مردم را فریاد نزنم وهمیشه دنبال حق و حقوق مردم بودم و هستم.
 نماینده چهارشهرستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های مداوم پروژه دهدشت پاتاوه گفت: به وزیر راه گفتم شرایط جاده و روند پیشرفت غیرقابل قبول است و با قولی که شما دادید درست نمی‌شود که وزیر راه گفتن معاون خود را برای پیگیری پروژه مخفیانه فرستادم که پیگیری کند.
 موحد از پیگیری‌های جدی خود برای پروژه دهدشت پاتاوه خبرداد وافزود؛ باپیگیری هایی که داشتم ۷۰ میلیارد تومان اعتبار از اعتباراتی که دفتر مقام معظم رهبری در نظر گرفته بود جهت پروژه دهدشت_پاتاوه اختصاص داده شد که ۳۰ میلیارد آن به حساب اداره کل راه و شهرسازی واریز شد و ۴۰ میلیارد دیگر طی روزهای آینده واریز خواهد شد.
 وی با انتقاد از برخی بی مهری‌ها گفت؛ ۱۲ سال نماینده کهگیلویه نیستم اما نماینده‌های قبل در حد بضاعت خود تلاش کردند که از پیگیری‌های نماینده‌های قبل تشکر می‌کنم.
 نماینده کهگیلویه بزرگ با اشاره به حاشیه سازی بعضی رسانه‌ها در خصوص اعداد و ارقام محور پاتاوه به دهدشت، گفت: بعضی رسانه‌ها به جای حمایت و کمک جهت توسعه تخریب می‌کنند شما نمی‌توانی محاسبه کنی مقصر منم؟
 حجت الاسلام موحد تصریح کرد؛ انتظار داریم همه کمک کنند تا با همدلی هم گرایی مشکلات حوزه انتخابیه را بدور از حاشیه حل کنیم.
 نیک اقبالی: از آقای موحد می‌خواهم برای پروژه‌های راهسازی اعتبار ملی بگیرد
 نیک اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی در آئین افتتاح پروژه تعریض ورودی چرام به دهدشت اظهار داشت: از امسال اداره کل راه و شهرسازی در راه‌های فرعی مسئولیت مستقیم ندارد.
وی با اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده برای پروژه‌های عمرانی این اداره کل در شهرستان چرام بیان کرد: به مجتمع اداری چرام ۱/۵ میلیارد تومان؛ ورودی چرام به دهدشت ۳ میلیارد تومان؛ پروژه پل بریم به چرام وقلعه رئیسی و باغملک ۱۷ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که محور ملی را ترمیم می‌کند و قطعات کوچک مثل باشت را در همین راستا درست می‌کند.
 نیک اقبالی با اشاره به محور چرام به دهدشت که ۱۴ کیلومتر است بیان کرد: ۶ کیلومتر در حوزه دهدشت به پیمانکار واگذار شده که امیدواریم به زودی فعال شود در حوزه چرام هم ۱/۳ کیلومتر به زودی به پیمانکار واگذار می‌شود.
 مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به قطعه افتتاحی که از سال ۹۴ شروع شده بیان کرد: قرار بود این پروژه ۱۴ ماهه تمام شود که در این بین مشکلاتی بوجود آمد.
وی ضمن تشکر از پیمانکار وعوامل اجرایی پروژه گفت: برای این ۳/۵ کیلومتر ۵ میلیارد تومان هزینه شد.
 نیک اقبالی در واکنش به هجمه‌های اخیر در خصوص جاده سوق و تصادفی که در این محور بوجود آمد تاکید کرد: در تصادف سوق تقصیر از ما نبود بلکه مشکل از وسیله نقلیه و خطای انسانی بود و از علما می‌خواهیم در خصوص فرهنگ رانندگی و فرهنگ سازی آن کمک کنند.
 مدیرکل راه و شهرسازی در پایان از آقای موحد درخواست کرد برای اتمام پروژه‌های راهسازی اعتبارات ملی جذب کند.
 معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر داورپناه شهردار ما نشد اما پیمانکار خوبی برای آقای نیک اقبال است
 عزیز فیلی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در آئین افتتاحیه این پروژه با اشاره به اینکه چهار محور اساسی شهرستان چرام نیاز به توجه خاص دارند بیان کرد: با تکمیل محور چرام به دهدشت مشکلات تردد در این محور برطرف می‌شود این پروژه افتتاحی مشکلاتی داشت و همه کمک کردند که به سرانجام برسد.
 فیلی با تشکر از داورپناه پیمانکار پروژه ذوالفقاری وعوامل اجرایی پروژه با کنایه‌ای در خصوص حاشیه‌های شهرداری جلال داورپناه برای دهدشت؛ خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی گفت: جناب آقای نیک اقبالی اگر داورپناه برای ما شهردار نشد اما برای شما پیمانکار خوبی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

چران
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی حاج عدل👉
پرستار
United States
خواهشا به موحد بگین پیشرفت کهگیلویه فقط و فقط در گرو سد آبریزه ، اگر تونس کاری کنه اونوقت به این شهرستان خدمت کرده
حسن
Iran, Islamic Republic of
واقعا زشت . این همه ادم رفتند سه کیلو ...... متر را افتتاح کنند . خجالت داره این عملکرد. هفته دیگه حتما یه دارند سی افتتاح
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1