کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

تجمع مربیان اداره امور ورزش صنعت نفت گچساران جلوی فرمانداری (+تصاویر)

11 شهريور 1399 ساعت 16:19

صبح امروز نیروهای پیمانی اداره امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گازگچساران به نشانه اعتراض جلوی فرمانداری گچساران تجمع کردند


صبح امروز نیروهای پیمانی اداره امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گازگچساران به نشانه اعتراض جلوی فرمانداری گچساران تجمع کردند.
به گزارش کبنا: مسئولان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در اقدامی عجیب و غریب از ابتداء شهریورماه به نیروهای پیمانی اداره امور ورزش نفت گچساران( بانوان و آقایان مربی) اجازه کار و فعالیت نداده است.
گفته می شود: نیروهای اخراج شده اداره امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ازمربیان ارزشمند و با تجربه این شهرستان که دارای سوابق  فعالیت چندین ساله در رشته های مختلف ورزشی صنعت نفت می باشند و بارها در سطح استان، کشور و در مسابقات صنعت نفت کشور و مناطق نفت خیز جنوب برای شهرستان گچساران افتخار آفرینی کرده اند.
باید دید مسئولان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بر اساس کدام دستورالعمل و مجوز قانونی آنهم در این شرایط حساس و بد اقتصادی و شعار دولت مبنا بر حمایت از اقشار و صنوف مختلف در ایام بیماری کرونا و جایگاه والای ورزش اقدام به اخراج مربیان باسابقه چندین سال (شاغل در امور ورزش) کرده است.
آیا این اقدام عجیب و غریب مسئولان نفت و گاز گچساران ظلم و احجاف به آینده این مربیان ارزشمند نیست؟
 


کد مطلب: 425035

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/425035/2/تجمع-مربیان-اداره-امور-ورزش-صنعت-نفت-گچساران-جلوی-فرمانداری-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1