کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

دفاعیات 93 صفحه‌ای تاجگردون در کمیسیون تحقیق اعتبار نامه ( + مستندات )

3 تير 1399 ساعت 17:08

غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران مستندات 93 صفحه‌ای خود را در خصوص اتهاماتی که به او در باره رانت خواری، زمین خواری، رانت مدیریتی، استخدام بستگان وارد کردند را به شرح زیر به کمیسیون تحقیق اعتبار نامه تاجگردون ارائه داد.


غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در نامه‌ای به کمیسیون تحقیق و اعتبارنامه توضیحات خود را در دفاع از اعتبارنامه‌اش مطرح کرد است.
به گزارش کبنا، صبح امروز (سه شنبه 3 تیر ماه 99) جلسه کمیسیون تحقیق اعتبار نامه تاجگردون با حضور منتخب مردم گچساران و باشت برگزار شد که به گفته حجت‌الله فیروزی سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی اسناد و مدارک فراوانی از سوی رده‌های نظارتی درباره پرونده اعتبارنامه آقای تاجگردون به کمیته ارسال شده و از طرف دیگر ادله و دفاعیاتی نیز از آقای تاجگردون دریافت کرد‌ه‌ایم، صبح امروز نیز جلسه‌ای نزدیک یک و نیم ساعته با آقای تاجگردون داشتیم و توضیحات و دفاعیات خود را مطرح کرد.

همچنین نیک بین عضو دیگر کمیسیون تحقیق مجلس یازدهم گفت: مدیریت جلسه شعبه 12 که مسئول بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون بود به گونه‌ای بود که از آن تائید اعتبارنامه آقای تاجگردون باید بیرون آید، و در حال حاضر نیز در کمیسیون تحقیق با توجه به جو حاکم، احتمال تائید اعتبارنامه ایشان وجود دارد اما خواهش ما این است که اگر اعتبارنامه این منتخب در کمیسیون تحقیق تائید شد و به صحن آمد هیأت رئیسه مجلس همه مستندات بنده را که به صورت میدانی صورت گرفته است، ببیند.
وی افزود: چنانچه کمیسیون تحقیق اعتبارنامه این منتخب را رد و یا تائید کند، در صورتی که معترضان قانع نشوند در هر دو حالت رای‌گیری در صحن علنی مجلس باید انجام شود. متاسفانه آقای تاجگردون هیچکدام از اتهامات خود را قبول نمی‌کند او حتی می‌گوید در تحصن مجلس ششم هم شرکت نکرده است.  منتخب گچساران در بحث زمینخواری، لابی‌گری، استخدام و انتصاب اطرافیان واقوام خود را هیچ کدام قبول نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

نامه تاجگردون به کمیسیون تحقیق و توکلی؛ مرا نترسانید، دعای خیر و آه مردم دیارم بی‌پاسخ نمی‌ماند


وی گفت: آقای تاجگردون حتی در نامه‌ای مفصل 93 صفحه‌ای خود که به عنوان دفاعیاتش به کمیسیون ارائه کرده، تنها مظلوم نمایی کرده و استدلال منطقی ومتقنی برای موارد مورد اعتراض نمایندگان ارائه نکرده است.
به گزارش کبنا، غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران مستندات 93 صفحه‌ای خود را در خصوص اتهاماتی که به او در باره رانت خواری، زمین خواری، رانت مدیریتی، استخدام بستگان وارد کردند را به شرح زیر به کمیسیون تحقیق اعتبار نامه تاجگردون ارائه داد.
لازم به ذکر است که کبنانیوز چهره افرادی که در این گزارش از آنها به نام قاتل و مقتول یاد شده را پوشانده است.

 


کد مطلب: 422441

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/422441/2/دفاعیات-93-صفحه-ای-تاجگردون-کمیسیون-تحقیق-اعتبار-نامه-مستندات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1