کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در رزمایش کمک مؤمنانه:

توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

9 ارديبهشت 1399 ساعت 23:09

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ىر اين رزمایش که در محل مصلی امام خمینی (ره) شهر یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه در حقیقت لبیک به فرموده رهبری فرزانه انقلاب برای کمک به افراد نیازمند و کم بضاعتی است که به دلیل بروز و ظهور بحران کرونا در تنگنای معیشتی و اقتصادی قرار گرفته‌اند.


25 هزار بسته معیشتی امروز و با حضور حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح استان و جمعی از مسئولان میان اقشار آسیب پذیر استان توزیع شد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد ىر اين رزمایش که در محل مصلی امام خمینی (ره) شهر یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه در حقیقت لبیک به فرموده رهبری فرزانه انقلاب برای کمک به افراد نیازمند و کم بضاعتی  است که به دلیل بروز و ظهور بحران کرونا در تنگنای معیشتی و اقتصادی قرار گرفته‌اند.
کلانتری با بیان اینکه پیش از این ۱۵ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان توزیع شد، گفت: امروز نیز ۲۵ هزار بسته بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
وی مهمترین اصل در زمینه توزیع این بسته‌های معیشتی را در وهله نخست شناسایی نیازمندان واقعی و آسیب دیده ناشی از بحران کرونا در سطح استان دانست و گفت: تلاش خواهد شد توزیع این بسته‌های حمایتی به ۱۱۴ هزار بسته افزایش یابد و در صورت امکان بین خانواده‌های نیازمند دو سری بسته حمایتی توزیع شود.
استاندار از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، پرویز فتاح رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور، سپاه فتح استان، هلال احمر، بهزیستی و همچنین مردم قدرشناس، ولایتمدار و نوع دوست استان، خیرین و نیکوکاران و سایر ارکان و سازمان‌ها که توانستند با راه اندازی پویش‌های مردمی موجی از همدلی مؤمنانه در راستای کمک به افراد نیازمند را فراهم آورند نیز قدردانی کرد.
نماینده ارشد اجرایی استان، بیان کرد: با حلول ماه پر خیر و برکت رمضان بدون شک این کمک‌ها و انفاق‌های مؤمنانه در سطح استان بیش از پیش خواهد بود اما نکته اساسی و پیش شرط مهم در زمینه این کمک‌ها شناسایی آسیب دیدگان واقعی و توزیع عادلانه این کمک‌ها و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان واقعی است.
 سردار حمید خرم دل نیز گفت: سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد مرحله نخست رزمایش کمک مؤمنانه را با همکاری استانداری، کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر و سایر نهادها انجام داد.
 وی تصریح کرد: اقلام  معیشتی امروز شامل  برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه، خرما، مرغ، گوشت و ماسک بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع خواهد شد.
 خرم دل با بیان اینکه ارزش ریالی هر بسته معیشتی سه میلیون ریال است، و این بسته‌ها از امروز توزیع می‌شوند، گفت: علاوه بر این بسته‌های معیشتی کمک‌های نقدی سه تا چهار میلیون ریالی نیز در اختیار رانندگان تاکسی و سایر صنوفی که کسب و کار آنها آسیب دیده قرار داده می‌شود.


کد مطلب: 420342

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/420342/2/توزیع-۲۵-هزار-بسته-معیشتی-کهگیلویه-بویراحمد-آغاز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1