کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد؛

رزمایش کمک‌های مومنانه در کهگیلویه و بویراحمد ( + فیلم و تصاویر )

9 ارديبهشت 1399 ساعت 17:38

رزمایش توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی«کمک مومنانه» با حضور فرمانده سپاه فتح، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولان و فرماندهان کهگیلویه و بویراحمد در مصلی امام خمینی(ره) شهر یاسوج آغاز شد.


اولین رزمایش کمک‌های مومنانه در استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله سپاه فتح، نمایندگی آستان قدس رضوی، هلال احمر، کمیته امداد، بهزیستی و سایر دستگاه‌ها با آماده‌سازی 25 هزار بسته معیشتی برای ارسال به نقاط مختلف استان و توزیع در میان محرومین و مستضعفین برگزار شد پیش از این نیز 15 هزار بسته دیگر در استان توزیع شده بود.
به گزارش کبنا، این رزمایش امروز ( سه شنبه 9 اردیبهشت ماه 99) با حضور آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر، ستار هدایت خواه مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) و جمع دیگری از مسئولان برگزار شد.

 

سردار حمید خرم دل، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این رزمایش گفت: بعد از فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه به نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا، سپاه و بسیج رزمایش بزرگی را در کشور آغاز کردند و امروز نیز مرحله اول این رزمایش در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه سپاه فتح استان از آغاز شیوع ویروس کرونا با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان اقدامات پیشگیرانه زیادی انجام داده افزود: مرحله اول رزمایش کمک مومنانه با همکاری استانداری، کمیته امداد، بهزیستی،  هلال احمر، نمایندگی آستان قدس رضوی در استان و سایر نهادها انجام شد و در این مرحله ۲۵ هزار بسته معیشتی با اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه، خرما، گوشت سفید و قرمز و ماسک بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع خواهد شد.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ارزش ریالی هر بسته معیشتی سه میلیون ریال است خاطرنشان کرد: ۱۱۴ هزار خانوار در کهگیلویه و بویراحمد که از ویروس کرونا آسیب دیده اند از سوی بسیج شناسایی شده اند و این بسته های معیشتی در اختیار آنها قرار می گیرد.
سردار خرم دل تصریح کرد: علاوه بر این بسته های معیشتی کمک های نقدی سه تا چهار میلیون ریالی در اختیار رانندگان تاکسی وسایر  افراد و صنوفی که کسب و کار آنها آسیب دیده قرار داده می شود.
 وی بیان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا نیز ۱۵ هزار بسته معیشتی در بین افراد آسیب دیده و نیازمند استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.


کد مطلب: 420325

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/420325/2/رزمایش-کمک-های-مومنانه-کهگیلویه-بویراحمد-فیلم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1