تاریخ انتشار
جمعه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب : ۴۲۰۱۷۵

دیدارهای جداگانه امام جمعه دهدشت با مسئولان ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛مسئولان کهگیلویه با امام جمعه شهر دهدشت دیدارهای جداگانه‌ی برگزار کردند.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در دیدار فرمانده و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اظهار داشت: مولای متقیان در نامه به مالک اشتر سپاهیان را دژ مستحکم مردم و زیور برای والیان و عزت دین می‌دانند.
امام‌جمعه دهدشت تصریح کرد: پایداری انقلاب با وجود سپاه پاسداران انقلاب است قدر بدانید در چه جایگاهی و چگونه خدمت می‌کنید.
وی سپاه را حامی مستضعفان عالم و حافظ انقلاب دانست و گفت: امام با آینده‌نگری حفاطت از انقلاب را می‌دید و آرمان‌ها را دست سپاه می‌دید.

وحدانی‌فر با اشاره به ایستادگی این نهاد به رغم همه هجمه‌ها تصریح کرد: سپاه امروز خار چشم استکبار است.
وی ادامه داد: هر کجا ندای هل من ناصری بلند شود ینصرنی را سپاه پاسخ می‌دهد.
امام‌جمعه دهدشت گفت: سپاه با انقلاب متولد شد تربیت شده دامان انقلاب است  و پاسداران رویش‌های انقلاب اسلامی هستند
سپاه تجارب فراوانی دارد امروز در همه جبهه انقلاب اسلامی نقش سپاه پررنگ است.
وحدانی‌فر بیان کرد: نماز جمعه تریبون نطام است و مورد هجمه دشمنان قرار دارد.
وی ادامه داد: انتظار و توقع این است در برگزاری برنامه‌های فرهنگی همکاری و همراهی داشته باشند و به قلب تپنده شهر یعنی نماز جمعه کمک کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از سبزپوشان این نهاد همزمان با سالروز تاسیس این نهاد با امام‌جمعه شهرستان دیدار کردند.
سید حمزه محقق‌زاده در این دیدار با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران اظهار داشت: روحانیت و سپاه به عنوان دو مجموعه انقلابی با بصیرت و ولایتمدار همواره تابع ولی فقیه بوده و هستند و خواهند ماند.
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه کینه توزی دشمنان طی ادوار را یادآور شد و افزود: سپاه و روحانیت با رهبری داعیانه رهبر انقلاب همیشه نسبت به آرمان‌های انقلاب و راه شهدا ایستادگی داشته و انقلاب را حفظ کردند.
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه از امام جمعه پیشین دهدشت به خوبی یاد کرد و گفت:ارتباط خوبی با سپاه داشتند و سپاهیان از رهنمودهای ایشان برخوردار بودند.

 

محقق‌زاده گفت: روحانیت محل رجوع مردم هستند مردم به خوبی این مهم را درک می‌کنند.
فضای تخریبی جامعه ناشی از جدی نگرفتن فرهنگ است
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در دیدار رئیس و معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با بیان اینکه ارشاد اسلامی در جامعه نیاز به کارکردهای فراوان دارد، اظهار داشت: زمانی ارشاد اسلامی تنها در یک بعد فعالیت دینی تبلیغی داشت امروز اما در ابعاد مختلف دچار تهاجم فرهنگی هستیم
و این تهاجم فرهنگی تنها در ابتذال نیست فضای مجازی ، شبکه‌های اجتماعی، ماهواره و... علیه فرهنگ تشیع کار می‌کنند  بنابراین ارشاد به عنوان نهادی که مولود انقلاب است باید تلاش فراوان داشته باشد.
امام جمعه کهگیلویه(دهدشت) تصریح کرد: در مقابل تهاجم دشمن گاهی لازم است علاوه بر تدافعی رویکرد تهاجمی داشته باشیم.
فضای تخریبی جامعه ناشی از جدی نگرفتن فرهنگ است
وحدانی‌فر با بیان اینکه اولین کار در تهاجم فرهنگی ایجاد شبهه در ذهن جوانان و اقناع و اندیشه است، افزود: ضرورت دارد مشکلات جامعه اول احصا و با همفکری کارشناسان رفع شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با اشاره به اینکه آسیب اجتماعی طلاق روزگاری قبح داشت و در روایت آمده عرش خدا به لرزه می آمد، گفت: چرا به اینجا رسیدیم که این روزها ساده‌ترین راه جدایی است.
وی ادامه داد: دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه چقدر به تهاجم فرهنگی پاسخگو بودند.
وحدانی‌فر رفع بخشی از مشکلات فرهنگی را در حوزه سیاستگذاری وزارتخانه دانست و گفت: در حوزه شهرستان شورای فرهنگ باید کار علمی صورت بگیرد. با اهل فن بررسی کنید چه چیزهایی برای فرهنگ عمومی شهرستان لازم است با بهره‌گیری از نخبگان، خبرنگاران و اساتید اولویت فرهنگی شهرستان شناسایی شوند.
وی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی می‌بایست به فرهنگ تبدیل شود، افزود: در این شورا چون با خرد جمعی تصمیم‌گیری می‌شود نتیجه آن در جامعه ملموس است.
وحدانی‌فر گفت: متاسفانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را در این مساله خلاصه کردند که موسیقی برگزار کرده یا نکرده در صورتی که موسیقی بولد شده یک هزارم از مقولات این نهاد است.
 وحدانی‌فر با بیان اینکه فرهنگ را نباید شوخی گرفت، تصریح کرد: فضای سیاسی غلط جامعه که هر کسی به هر بهانه‌ای یکدیگر را می‌کوبد و تخریب می‌کند ناشی از جدی نگرفتن فرهنگ است.
وی دفتر امام جمعه را بازوی ارشاد و یاریگر آنها در اجرای کارها خواند و گفت: دولت‌ها با سیاست‌ها تمام خواهد شد در کارها خدا مد نظر باشد.
سید ایرج کاظمی‌جو در این دیدار با اشاره به عملکرد شورای فرهنگ عمومی و شکل گرفتن مصوبه‌ها در راستای رفع مشکلات تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیرخانه شورا پیگیر اجرای مصوبات است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه افزود: به فراخور موضوع و در صورت ضرورت شورای فرهنگ عمومی در بخش‌ها برگزار و از حضور ریش سفیدان، معتمدان محلی و متنفذان برای رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی استفاده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1