تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۹
کد مطلب : ۴۲۰۱۴۷
درآستانه ماه مبارک رمضان:

دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد از «خانواده های در معرض آسیب»

۰
کبنا ؛
حسین کلانتری استاندار ظهر امروز و در آستانه ماه مبارک رمضان به همراه سردار انصاری فرمانده انتظامی استان، جمیاری مدیرکل زندان ها واقدامات تامینی و تربیتی استان و جمعی از مدیران کل با تعدادی از خانواده هایی که درمعرض آسیبهای اجتماعی قرار گرفته اند دیدار کردند.
نماینده عالی دولت در استان در این دیدار با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: در این ماه درهای رحمت و مغفرت بر روی همگان باز است و باید تلاش کنیم بالاترین بهره را از بهترین ماه خدا ببریم.
وی توجه به طبقات اجتماعی و اقتصادی که نیازمند به حمایت و توجه بیشتری دارند را از بهترین اعمال در این ماه برشمرد و افزود: باید تلاش کنیم سفره ای در این ماه خالی نباشد و در حد وسع و توان کمک های مومنانه و خیرخواهانه به دست نیازمندان برسد.
کلانتری به سخنان و رهنمودهای بسیار ارزشمند و راهگشای رهبر فرزانه انقلاب در خصوص کمک های مومنانه اشاره کرد و گفت: این پویش و حرکت عظیم دینی و اسلامی در دنیا بی نظیر است و باید از همه ظرفیت ها و توان استان برای کمک به محرومین در همه مناطق شهری و روستایی استفاده شود.
وی از تلاشهای نماینده محترم ولی فقیه در استان برادران سپاه و بسیج ،خیرین استان و نهادهای حمایتی همانند کمیته امداد،بهزیستی و هلال احمر در انجام عمل مومنانه کمک‌رسانی به خانواده‌هایی که نیازمند حمایت بیشتری هستند قدرداتی نمود.
کلانتری رسیدگی و یاری رساندن به خانواده‌های که به حمایت بیشتری احتیاج دارند را یکی از پیام های مهم ماه مبارک رمضان عنوان کرد.
در این دیدار استاندار دستور ساخت و تهیه یک باب مسکن برای خانواده نیازمندی که به همراه مادر و دو فرزند دخترش  زندگی می کند را صادر و تاکید کرد: تلاش می کنیم این منزل تا پایان سال به این خانواده تحویل داده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1