تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۴۱۹۸۸۹
صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام گرفت

معارفه امام جمعه جدید دهدشت برگزار شد / آیت‌الله حسینی: امام جمعه جدید دهدشت شایستگی ملجاً و مورد اعتماد مردم را دارد / وحدانی‌فر: در دفتر کارم منتظر گزارش عملکردها نمی‌نشینم ( + تصاویر )

۴
کبنا ؛مراسم تکریم و معارفه امام جمعه سابق و جدید دهدشت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش کبنا از دهدشت، قبل از ظهر امروز ( چهارشنبه 27 فروردین ماه 99) با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام پناهی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، معاون اقتصادی استاندار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، فرماندار کهگیلویه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
بنا بر این گزارش، حجت الاسلام علی وحدانی فر با حکمی از سوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به عنوان امام جمعه شهر دهدشت منصوب شد و از زحمات و تلاش‌های آیت الله سید نصیر حسینی امام جمعه سابق این شهر قدردانی شد. آیت الله حسینی با حکم رهبر انقلاب به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب گردید.

در این نشست علیرضا اتابک فرماندار کهگیلویه با تشریح برخی از عملکرد مقابله با کرونا از همکاری و همراهی همه اصناف، مردم، نیروهای بسیجی و جهادی و کادر بهداشت و درمان در انجام اقدامات پیشگیرانه طی این مدت قدردانی کرد.
فرماندار کهگیلویه گفت: 450 روستا توسط نیروهای جهادی و خودجوش  ضدعفونی شد.
وی تصریح کرد: دو بیمار کرونایی در بیمارستان بستری است و حال عمومی مطلوب دارند.
 اتابک در تبیین اهمیت نماز جمعه گفت: نماز جمعه پایگاه معنوی جامعه و دژ مستحکم و فریضه وحدت‌بخش و دشمن‌شکن است.
 وی با قدردانی از زحمات امام جمعه سابق ارتقای جایگاه را بیانگر مقبولیت عامه و عملکرد موثر حاج اقای حسینی دانست.
اتابک گفت: امام جمعه سابق منشأ خیر و برکت در شهرستان بود و انتصاب به عنوان نماینده ولی فقیه حکایت از شخصیت علمی و دانش اوست شایسته این منصب بود.
اتابک گفت: امیدواریم با وحدت و همدلی سنگر نماز جمعه را وحدت‌بخش کنیم.



آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: کسانی که در گذشته به غرب تمایل داشتند این مدت اندیشه، رفتار و افکار استکبار را شناختند.
 حجت‌الاسلام حسینی اظهار داشت: رعایت اصول بهداشتی در جلسات اداری و در جامعه جدی گرفته شود و تداوم داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نباید کرونا را تمام شده حساب کنیم، افزود: به لطف خدا و تلاش همه جانبه مسؤولان و همراهی مردم روزی فرا خواهد رسید که شاهد غلبه بر این ویروس منحوس خواهیم بود.
آیت الله حسینی کهگیلویه را مهد تمدن و فرهنگ و دارای مردمی، دلسوز، انقلابی و ولایی دانست و گفت: از مردم دهدشت، همه اقشار، گروهها و طوایف که چند سالی خدمتشان بودم تشکر می‌کنم.
وی ادامه داد: مردم کهگیلویه انسان‌های آبرومند و با صفا بودند در صمیمیت خاص این چند سال در کنارشان بودیم. تلاش بر این بود در ابعاد گوناگون از کهگیلویه دفاع کنیم.
امام جمعه یاسوج با بیان اینکه اگرچه امروز از جهت فیزیکی ممکن است توفیق ملاقات روزانه مردم این شهرستان را نداشته باشیم و دلتنگ عزیزان باشیم، اضافه کرد: اما قلب‌ها نزدیک است و مسؤولیت سنگین‌تر. امروز اگر فاصله‌ها زیاد شده اما علاقه ما به شما عزیزان بر جای خود باقی‌ است.
حجت‌الاسلام حسینی گفت: از ستاد نماز جمعه دهدشت که سالیان متمادی زحمت کشیدند به خصوص از حجت‌الاسلام برسیاه که علاوه بر مسؤولیت ستاد و دفتر در امورات عمرانی زحمات بسیار کشیدند تشکر و قدردانی دارم.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نماز جمعه را همایش قدرت نظام اسلامی دانست و افزود: بعد از کرونا شاهد شکوه بیشتر نماز جمعه خواهیم بود چرا که سطح افکار مردم طی این مدت تغییر کرده است.
امام جمعه سابق دهدشت ادامه داد: اندیشه و افکار و اعمال غرب طی این مدت بیشتر نمایان و شناخته شد. در فضای کرونایی فاجعه‌های دلخراشی از جمله خرید اسلحه، سرقت ماسک، تا رها شدن سالمندان و... در غرب اتفاق افتاد.همچنین نه تنها تحریم‌ها را لغو نکرد بر انها افزود.
آیت الله حسینی تصریح کرد: مردمی که تمایل به غرب داشتند در فضای کرونایی امریکا را بیشتر شناختند.
وی در بیان ویژگی‌های امام جمعه گفت: امام جمعه نماد جامعه روحانیت محل اعتماد و اتکال مردم است و امام جمعه جدید با تجربه‌ای که دارد این شایستگی را دارد که ملجا و مورد اعتماد مردم و مسئولین باشد.

امام جمعه‌ای نیستم در دفتر منتظر گزارش کار بنشینم، دشمن شبانه روزی علیه ما کار می‌کند باید شبانه روزی ما هم کار کنیم
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه جدید شهر دهدشت، امروز در آیین معارفه خود با تبیین جایگاه نماز جمعه از نگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری اظهار داشت: نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر است.
امام جمعه‌ای نیستم در دفتر منتظر گزارش کار بنشینم/کار جهادی لازمه تحقق منویات رهبری است

امام جمعه دهدشت با اشاره به هجمه‌های غرب علیه انقلاب و اسلام تصریح کرد: 300 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان برای اینکه اسلام و انقلاب را از این کشور بگیرند شبانه‌روز فعالیت دارند.
وحدانی‌فر گفت: تلاش دشمن بر این است در این برهه فضای جامعه ما را به سمت نا امیدی هدایت کند.
وی با اشاره به خدمات و فعالیت‌های مقابله با کرونا با بیان اینکه رویش‌های انقلاب در این بحران مشخص شد، بیان کرد: نیروهای جهادی بسیجی، دینی و انقلابی که در بحران‌ها از خودگذشتگی می‌کنند شاگردان مکتب انقلاب‌اند.
وحدانی‌فر نیاز امروز جامعه را حفظ وحدت دانست و گفت: تریبون نماز جمعه تریبون روشنگری، بصیرت و امیدآفرینی و وحدت و تریبون تشویق، ترغیب، همدلی و همفکری برای دفاع از ارزش‌ها و رسیدن به قله‌ای برای ظهور است.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: امروز مهمترین رسانه تاثیرگذار برای دفاع از اسلام تریبون نماز جمعه است و باید در اختیار جنگ اقتصادی و نظامی علیه دشمن قرار گیرد.
وی ادامه داد: تلاش می کنیم نماز جمعه در دهدشت در تراز انقلاب برگزار شود و به سمت مأمنی برای مستضعفان رود برای تحقق این امر دست یاری دراز می کنیم.
وحدانی‌فر با بیان اینکه تلاش‌ها باید جهادی و شبانه‌روز باشد تأکید کرد: امام جمعه ای نیستم در  دفتر بنشینم و منتطر گزارش کار فلان مسؤول باشم.
وی ادامه داد: بسیجی وار در صحنه کار می‌کنیم همان طور که دشمن شبانه روز ندارد ما هم نباید داشته باشیم. همه جهادی پای کار باشیم تا کارهای مد نظر رهبری را عملی کنیم.
وحدانی‌فر با بیان اینکه رسانه‌ها از من در خصوص جریان سیاسی مورد حمایتم می‌پرسند، افزود: باید بگویم من یک طلبه‌ام فضل ما به مدرک و جناح نیست بلکه بر این است که انقلابی هستیم.



 
نام شما

آدرس ايميل شما

مردم
Iran, Islamic Republic of
در شهری که پایگاه سادات معظم و آمیر احمد تقوی است باید یک سید امام جمعه باشد
Czech Republic
.خدایا دبسه کبنا بسته ...کمی سوادم آرزوست
سانسور بسته
جهت اطلاع من وقتی نظر میدم اسکرین شات میگیرم الان این نظر رو اسکرین شات ش و دارم 🙈🙈🙈🤣🤣🤣🤣🤣
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد
هر کس فرماندار و مدیرکل می شود قبلا می گفتند مهندس
ساده لوح
Iran, Islamic Republic of
چه لزومتی داشت دراین بحبوحه ویروس کرونا مراسم اینچنینی برگزار شود
Iran, Islamic Republic of
بقول آن پیر سفر کرده مرحوم آمیراحمد رحمه الله علیه
«کهگیلویه از همه چیز محروم»
باز هم دوقطبی همیشگی بویر احمد کهگیلویه
dhv
Iran, Islamic Republic of
]چراازروحانیون شهر خودش استفاده نمیشه این چه مسئله ای است جواب بدیدلطفا
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1