تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۱
کد مطلب : ۴۱۹۸۱۶
کبنا گزارش می دهد

درگیری لفظی فرمانداران گچساران و باشت در ستاد مبارزه با کرونا (+ جزییات و تصاویر )

۴
کبنا ؛نشست ستاد مبارزه با ویروس کرونا با حضور علی خوانپایه فرماندار گچساران، سید مسعود حسینی فرماندار باشت، سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب فرمانده سپاه گچساران، روسای اداره شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های گچساران و باشت و جمعی از اعضای ستاد با موضوع تصمیم گیری در خصوص بیماران کرونایی شهرستان باشت در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.
 اما ماجرای درگیری لفظی فرمانداران شهرستان‌های گچساران و باشت:
به گزارش کبنا نیوز: فرماندار گچساران در این نشست اظهار داشت: با توجه به اینکه آمار بیماران کرونایی در شهرستان باشت نگران کننده است و آمار بیماران کرونایی در گچساران هم روبه افزایش است و ما فضای کافی برای قرنطینه کردن بیماران کرونایی شهرستان باشت را نداریم.
علی خوانپایه افزود: شهرستان باشت شهرستان کوچکی است اما بیماران کرونایی این شهر نسبت به جمعیتش نگران کننده است و انتقال و جابجایی این بیماران از باشت به گچساران باعث شیوع و گسترش ویروس کرونا و همچنین سلامت مردم گچساران تهدید خواهد کرد.
خوانپایه تصریح کرد: آن دسته از بیماران بدحال کرونایی شهرستان باشت که نیاز به مراقبت ویژه دارند را در بیمارستان شهید رجایی و دیگر مراکز، بستری و تحت درمان قرار خواهیم داد.
وی عنوان کرد: بیماران باشتی که با تشخیص پزشک نیاز به آزمایشات و سی تی اسکن دارند ما این خدمات پزشکی را در گچساران برای بیماران باشتی انجام خواهیم داد.
فرماندار گچساران در ادامه گفت: آن دسته ازبیماران کرونایی شهرستان باشت (که حالشان وخیم نیست) و فقط باید قرنطینه شوند باید در خود شهرستان باشت بمانند و تحت مراقبت قرار بگیرند.
خوانپایه بیان کرد: مرکز قرنطینه گچساران جوابگو بیماران خودمان نیست تا چه برسد به بیماران شهرستان باشت و حتی تعدادی از بیماران کرونایی ما در قرنطینه خانگی بسر می‌برند.
وی خاطر نشان کرد: بهتر است که بیماران کرونایی و افراد مشکوک شهرستان باشت در خود شهر باشت و در مراکز یا درخانه هایشان  قرنطینه شوند.
فرماندار گچساران تاکید کرد: ما به هیچ عنوان اجازه قرنطینه شدن بیماران مشکوک شهرستان باشت را در شهرستان گچساران را نمی‌دهیم، بهتر است فرماندار باشت و مسولان بهداشت و درمان این شهر خودشان چاره اندیشی کنند و مکانی را برای قرنطینه و.... مهیا کنند و از فرستادن بیمار کرونایی (غیربدحال) به گچساران خودداری کنند.
در این هنگام بود که فرماندارباشت نسبت به صحبت‌های فرماندار گچساران شدیداً واکنش نشان داد و گفت: کرونا یک بحران است و شهرستان گچساران بعنوان شهرستان معین (توسط علوم پزشکی استان) انتخاب شده است.
سید مسعود حسینی افزود: شهرستان باشت ظرفیت بستری کردن بیماران کرونایی را ندارد چون فاقد پزشک متخصص عفونی و پزشک متخصص داخلی می‌باشد.
حسینی تصریح کرد: شهرستان باشت پزشکان متخصص که مربوط به کادر اصلی درمان بیماری کرونا و همچنین مرکز سی تی اسکن را ندارد به همین علت مسئولان علوم پزشکی استان شهرستان گچساران را شهرستان معین انتخاب کرده‌اند.
فرماندار باشت با گلایه از فرماندار گچساران عنوان کرد: ما نباید در این بحران، مرزبندی کنیم در ضمن شما در این جلسه مصوب کنید که اجازه درمان یا توان و ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی شهرستان باشت را ندارید تا ما این موضوع را از طریق مسئولان علوم پزشکی استان پیگیری کنیم.
در ادامه فرماندار گچساران به صحبت‌های فرماندار باشت واکنش نشان داد و گفت: من فرماندار گچساران هستم و اختیارات شهر خودم را دارم چطور می‌شود که اعتبار شهرستان باشت در خصوص بیماری کرونا دو برابر گچساران باشد ولی هیچ گونه امکانات و خدماتی در خصوص بیماران کرونایی در شهرستان باشت صورت نمی‌گیرد.
خوانپایه گفت: من مرزبندی نمی‌کنم فقط می گویم مسئولان شهرستان باشت همت و همکاری کنند نقاهتگاه ومرکز قرنطینه در شهرشان تجهیز کنند و بیماران کرونایی باشتی را  که می‌توانند در منزل قرنطینه شوند به شهر گچساران انتقال ندهند که به طبع این جابجایی و انتقال و رفت و آمدها (بیمار و همراه آن) باعث تشدید و شیوع بیماری کرونا در شهرستان گچساران می‌شود.
وی افزود: ما در گچساران تمام خدمات پزشکی  و درمانی را از صفر تا صد را برای بیماران کرونایی شهرستان باشت که نیاز به بستری و مراقبت ویژه دارند انجام می‌دهیم ولی ظرفیت مراکز ما هم دیگر جوابگو بیماران شهرخودمان نیست.
گفتنی است: بگو و مگوی شدیدی بین فرماندار گچساران و فرماندار باشت صورت گرفت که با پادرمیانی و صحبت‌های سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب فرمانده سپاه ناحیه گچساران به خوبی پایان یافت، هرچند که فرمانده سپاه ناحیه گچساران از روند جلسه گلایه داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

قلی پور
Iran, Islamic Republic of
تو این شرایط بحرانی شماهم دنبال جذب مخاطب هستید و قصد استفاده سیاسی دارید ،والا همیشه و درهمه جلسات بحثهای کاری بوده و هست ،و لی شما تیتر خبرتون درست نیست هرمخاطبی با دیدن متن خبر و تیتر آن متوجه نیت شما خواهد شد.
United States
جناب اقای خوانپایه فرماندار کچساران از شما انتظار نداشتیم در مقابل بیماران کرونایی باشت عکس العمل نشان دهید با توجه به نبود پزشک متخصص در باشت فرض بگیر جنگ است ودشمن بمباران شیمیایی کرده ایا اصلا جای چنین صحبتی است یا وظیفه یک مسول در چنین شرایطی دادن روحیه به مردم و تلاش برای حل مشکل است بنابراین حکومت اسلامی و هزینه ها مربوط به بیت المال است کسی از جیب خودش خرج نمیکند که ناراحت شود و زمان جنگ زخمیها به تمام بیمارستان کشور فرستاده میشد لذا چنین صحبتی در این شرایط بحرانی درست نیست و لطفا از مردم باشت عذرخواهی کنید.....
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
چطور حاشیه های جلسه شهرداری یاسوج رو اینقد باخط درشت مینویسین ولی علوم پزشکی یاسوج در حق باشت انجام داده چیزی نمینویسین؟؟؟چرا جواب یک سوال ساده رو سرپرست علوم پزشکی نمیدن که چطور آمار کرونایی یاسوج هر روز به روز میشد ولی باشت بعد از ۱۰ روز باید جوابش بیاد؟؟؟اینه شرافت رسانه ایتون؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
همه استان درقبال مردم مسئولیت دارد همه از هم هستیم درشادی ها وناراحتی ها هم باید درکنار هم باشیم اول یاسوج مرکز پذیرش بود والان گچساران هم اضافه شده باید ظرفیت پذیرش راببریم بالا. نیازنیست همه دربینارستان باشند هرکس می تواند درخانه خودش هم قرنطینه شود ولی باید دارو ودرمان دراختیار اوباشد.اشکفت هارا صد عفونی کنید مردم تو کوه قرنطینه میشن وکسی هم آلوده نمیشهه
وحید
Iran, Islamic Republic of
اولا این موضوع کرونا یک بحران است دوما شهر گچساران ملک پدری نیست که ایجور صحبت میکنه گچساران خاک و آب اجدادی مردم باوی ست از زمان اسد خان تا منصورخان تا حالا دوما حیف گچساران
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خداراشکر هردوتاش
شهروند گچسارانی
United States
هر فرمانداری نماینده وزارت کشور در شهر خودش میباشد و هر بیماری به گچساران اعزام شود صد درصد بستگانش هم جهت ملاقات خواهند امد و همین امر باعث شیوع بیماری کرونا میگردد احسنت بر مهندس خوانپایه
United States
وقتی متن رو می‌خونی میفهمی چقدر فرماندار گچساران تنهاست
حیدر
United States
خوانپایه باید بدونه۹۰ درصد پزشکان متخصص شهرستان گچساران باشتی هستند کاری نکند که ترکش کنند وبه باشت بیایند وامکانات وتجهیزات سی تی اسکنشان را به باشت انتقال دهند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
حق با فرماندار گچسارانه. مسولان هر شهر و هرشهرستانی خودشان باید برای رفع مشکلاتشان چاره اندیشی کنند و مسولیت رو گردن دیگر شهرستانها نندازند.
مگر دیگر شهرستانها به بیماران گچسارانی خدمات میدهند؟
مگه باشت از چرام و سی سخت گ دنا و بقیه کمتره که خودش تمام خدمات رو به بیماران ارایه میده؟
دنا
Iran, Islamic Republic of
اغا راست میگه خوان پایه خوب بشینن تو خونشون باشت امکانات گچساران جوابگو خودشم نیس
یا علی مدد
Iran, Islamic Republic of
هر دو فرماندار را باید بفرستن کلاس مدیریت و مردم داری.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بعدازحاج رحیمی مردم شهرستان گچساران بی صاحب شدن
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
احسنت
محمدی
Iran, Islamic Republic of
با توجه به اینکه شهرستان گچساران به عنوان معین انتخاب شده است فرماندار گچساران نمیتوا ند اظهار نظر کند فرماندار باشت باید شکایتی از نام برده فرماندار گچساران در دادگاه عالی مطرح کند تا مرزبندی جدیدی ایجاد نشود به این اقا باید گفت اخه بیمارستان باشت چه امکاناتی دارد که باید مریض بستری کند ۲ اکثر گچسارانی ها اهل باشت هستند
فرزاد یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
احسنتکم
جوان
Iran, Islamic Republic of
آخ سی مسئولین ما....😑😑😑
Iran, Islamic Republic of
نکنه خوان پایه احساس میکنه گچساران ملک شخص انگار نمیدونه تمام متخصصین شهرستان گچ همه باشتین اصلا گچساران و باشت جدا از هم نیستن
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
احسنت
اریا
Iran, Islamic Republic of
واقعا مهندس خوانپایه درست میفرمایند
مگه گچساران چقد جا داره؟؟؟
گچساران پاکترین نقطه از لحاظ کرونا بود اما متاسفانه با رفت و امدها از شهرهای اطراف داره نابود میشه
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
احسن بر مرد کار وعمل مهندس خوان پایه فرماندار گچساران
گچساران
Iran, Islamic Republic of
خوان پایه درست میگه
رضا
Iran, Islamic Republic of
در حالیکه دنیا در بحران کرونا به همکاری یکدیگر می شتنابند متاسفانه اقای خوانپایه اینچنین اظهار نظر می کنند. اولا نشستن تو روی صندلی فرمانداری گچساران به همت یک فرد باشتی بود و امندنت در این صندلی هم همینطور! ثانیا آیا باید امکانات گچساران با سابقه بیش از 50 سال شهرستانی و مرکزیت نفت جنوب کشور را با شهرستان تازه تاسیس باشت مقایسه نمود!! جایگاه انسانیت در این مدیریت ها کجاست؟ فقط باید گفت متاسفم!!
جوانانگچساران وتوابع
Iran, Islamic Republic of
شهر باشت بودجه ان جداست مجلس ودولت اینقدر خرج کردند که باشت شهرستان شده حالا عدهای افتادند فرماندار زحمتکش گچساران با این همه مشکل تعدید میکنند که دکترها مال باشت هستند شما ها که فرماندار تعدید میکنید. که در باشت انجام شده از نفت گاگچساران میباشد شما باید بروید یقه تاجگردون بگیرید نه اقای خوان پایه را تعدید کنید موقع تقسیم اعتبار اقای تاجگردون شهرباشت که یک روستای بزرگ که به اندازه روستای روستای دیل میباشد اعتبار باشت بیشتر از گچساران و کارهای که در ان شده اقای تاجگردون به باشت داده که حق ان نمیباشد چون ایشان بچه باشت بوده ولی خداوند جای حق نشسته
خان
Iran, Islamic Republic of
سلام بنظرم من بیماران کرونایی که وضعیت بهتری دارن و باید قرنطینه بشن، توی ورزشگاهها و استادیومها قرنطینه بشن تا هم ورزش کنن برای سلامتیشون هم ...
ممو
Iran, Islamic Republic of
الحق و الانصاف خوان پایه درست میگه
اگر این وضعیت بر عکس بود خدایی خود مردم باشت هیچکس را راه نمیدادن تا برسه به مسولینشون
اون موقعی که 13بدر همه رعایت میکنن و باشتی ها میزنن به کوه و کمر و عشق میکردند حالا هم باید تاوانشو بدن
خان
Iran, Islamic Republic of
همش مقصر تاجگردونه،مگه آدم باوی قحطیه /اینطور منت سر کول باشتی میذاره؟
Iran, Islamic Republic of
فرماندار گچساران درست گفته بیماران سالم و ناقل در باشت قرنطینه شوند که گچساران کمتر آلوده شود و نیازی با رفت و آمدهای اضافی نباشد. باشت یه دو تا سالن را تجهیز کنه
Iran, Islamic Republic of
مرز بندی بی مرز بندی سید درست می فرمایید شهرستان معین باید جوابگو باشد واویلا اگر اینها دستشون باز بود خان پایه چه ایگو؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر بزرگ مرد بویراحمد،حرف شما کاملا متینه ،فرماندار باشت خودش درخواست پزشک عفونی یا پزشک داخلی از مرکز استان بده،فرماندار گچساران اگه بخواد بی تفاوت باشه وضعیت از کل شهرهای استان هم بدتر میشه
باشت
Iran, Islamic Republic of
گچساران مال باشت هست.نود درصد مردم گچساران هم باشتی هستند.اقایون غیره باشتی مقیم گچساران
با انصاف
Iran, Islamic Republic of
این جمله درست است:
باشت مال گچساران است وگچساران مال باوی ،بویراحمدو قشقایی می باشد پزشکان ومسئولین زیادی درگچساران متولد باشت هستند اما حاضر نیستند یک هفته در باشت کار وخدمت کنند. خوانپایه از منظر مسئولیت مدنی وتقسیمات کشوری اظهار نظر میکند اما مخالفینش ازدیدگاه عشیره ای صحبت میکنند.در ضمن به قول آقای تاجگردون خوانپایه شناسنامه دار است ومریدان تاجگردون نباید به وی بی احترامی کنند.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
کلاً مسوولامون بی اعصاب شدن
اون از جلسه شهرداری و شورای شهر یاسوج
این هم از جلسه فرمانداری گچسارن
خدا به خیر کنه
منطقی
Iran, Islamic Republic of
ای خدا من نمیدونم شهرستان شدن باشت برا چی بود وقتی نمیتونه یه بیمارو بستری کنه.خوان پایه اینجا درست میگه
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
خوب اینو خان پایه درست میگه..اگر بودجه باشت دو برابر و تمام مراحل درمان در گچساران.فرماندار باشت قادر نیست جهت بیماران غیر بد حال یک مکان خالی تهیه کنه..این کار یک بنگاه معمولی میتونه فرماندار باشت تا این حد هم نمیتونه..پس دیگه اگر این حد هم نیست شهری این شکلی شهردار و فرماندار برای چی میخاد...عجب داستانی این دیگه
همراز
United States
فرماندارگچساران درست ميگه حرف غير منطقي نميزنه كه خوب اينايي كه حالشون وخيم نيست رووخودشون قرنطينه كنن تا بيشتر شيوع پیدا نکنه بعدم فرمانداری که از پس یه قرنطینه بر نمیاد. مگه گچساران چقدر بیمارستان داره که بتونه همه رو قرنطیته کنه .میگه بدحال ها رو‌پذیرش میکنه ولی بقیه رو خودشون باید قکری کنن.
Iran, Islamic Republic of
وجدانن فراموش نکنیم که هر چی آدم توگچساران بودتواین ایام پناه آورده بودند به باشت وروستاهای باشت، خوب بود فرماندار باشت جلوشون رو می‌گرفت؟ همه میدونن که باشت وگچساران یکی هست اصلا نمیشود اینها رو یکی ندید، حیف باشت که با این همه پزشک که درگچساران ویاسوج وتهران وتمام ایران ودنیا داره که امروز بعضی هابخوان مثل یک ویرانه با باشت عزیز برخورد کنن. گچساران به باشت وباشتی هاهست
شفاف
Iran, Islamic Republic of
نظر من که نمایش داده نشد .کبنا سانسوری
باشت
Iran, Islamic Republic of
اقای خوانپایه فرماندار گچساران حقیقت گفته
یاس
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس خوانپایه مرد عمل و منطق شیر مادرت حلالت اگر این حرف ها رو به یه بچه هم میگفتن کامل متوجه میشد آخه غیر منطقی نگفته
Iran, Islamic Republic of
وقتی یه منطقه پزشک متخصص و دستگاههای مجهز پزشکی ندارد چرا شهرستان میشود؟مسئولانی که باشت و چرام را شهرستان کردند چرا بفکر این مسائل و کمبود تجهیزات در همه زمینه ها نبودند
zx50608090
Iran, Islamic Republic of
سلام .درود بر فرماندار باشت .ولی باید بگویم شهری که بعد از 41 سال از انقلاب می گذرد و فاقد امکانات پزشکی است .باید فاتحه ان را خواند .
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1