کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح شد

هشدار مدیرکل به تخریبگران عرصه‌های منابع طبیعی ( + تصاویر )

25 اسفند 1398 ساعت 13:48

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد از پایان عملیات مسدود راه‌های فرعی منتهی به عرصه‌های منابع طبیعی شهرستان بویراحمد خبر داد.


مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد از پایان عملیات مسدود راه‌های فرعی منتهی به عرصه‌های منابع طبیعی شهرستان بویراحمد خبر داد.
به گزارش کبنا از یاسوج، احمد حکمتیان اصل مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از ظهر امروز (یکشنبه 25 اسفند ماه 98) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: به منظور حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب آن، تمام راه‌های فرعی منتهی به اراضی ملی و عرصه‌های منابع طبیعی را مسدود کردیم تا از این طریق مانع حضور خودروها در منابع طبیعی شویم و جلوی افراد سوء استفاده کننده را هم بگیریم.
حکمتیان اصل در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: درگشت شبانه روزی نیروهای منابع طبیعی وآبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان بویراحمد و همکاری نیروهای محیط زیست استان با افرادی که اقدام به ریشه کن کردن گیاهان عرصه‌های منابع طبیعی می‌کنند، به شدت برخورد می‌کنیم.
مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد همچنین افزود: نیروهای منابع طبیعی استان در حین گشت به یک خودروی سایپا مشکوک روبرو شدند که بعد از توقیف این خودرو یک تن ونیم هیزم کشف و ضبط شد، خوردو مذکور به پارکینگ منتقل و متهم برای سیر مراحل قانونی وتشکیل پرونده به دادسرا منتقل شد.


کد مطلب: 418840

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/418840/2/هشدار-مدیرکل-تخریبگران-عرصه-های-منابع-طبیعی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1