کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عدل هاشمی‌پور در بهمئی؛

هیچ‌گاه از مطالبات مردم و جوانان غافل نبودم ( تصاویر )

13 بهمن 1398 ساعت 22:04

عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با جمعی از مردم مناطق مختلف شهرستان بهمئی دیدار کرد.


عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با جمعی از مردم مناطق مختلف شهرستان بهمئی دیدار کرد.
به گزارش کبنا از بهمئی، ( یکشنبه 13 بهمن ماه 98) جمعی از مردم مناطق مختلف شهرستان‌های بهمئی با عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده دیدار کردند.  در این دیدارهای جداگانه بعد از اینکه افراد نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کردند. عدل هاشمی‌پور به سخنرانی پرداخت و با تبریک دهه فجر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: هیچ وقت از پیگیری مطالبات جوانان و مردم غافل نبودم.
وی افزود: ساخت بیمارستان 32 تختخوابی بهمئی و انتقال آب به بهمئی دو پروژه مهم بودی که مرتب پیگیر آنها بودم. و برای تجهیزات بیمارستان هم پیگیری‌های لازم انجام گرفت.
هاشمی‌پور با بیان اینکه مشکلات بهمئی مربوط به این چند سال نیست، بلکه این شهرستان چندان مورد توجه گذشتگان نبود، گفت: اما در این سال‌ها سعی کردیم برخی زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف؛ گازرسانی، راه، برق و آب و ... را فراهم کنیم. گازرسانی به روستاها و بخش‌های مختلف شهرستان مدنظر بود که گاز برخی از این روستا وصل شده و بعضی از روستاها هم پیگیر بودیم و هستیم.
بنا بر این گزارش، در این نشست بعضی از چهره‌های شاخص اصولگرا و اصلاح طلب نیز حضور داشتند.


کد مطلب: 417272

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417272/2/هیچ-گاه-مطالبات-مردم-جوانان-غافل-نبودم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1