کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمعی از مردم مطرح شد

زارعی: هیچ وقت دست از کوشش برنداشتم / توجه ویژه به مناطق محروم بویراحمد و دنا

12 بهمن 1398 ساعت 13:29

نشست جمعی از مردم سادات امامزاده علی (ع)، میرزا، بادلانی‌ها و تاس‌احمدی‌های مقیم یاسوج با غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا برگزار شد.


نشست جمعی از مردم روستاهای کردلاغری، دلی گردو، سادات امامزاده علی (ع)، میرزا، بادلانی‌ها و تاس‌احمدی‌های مقیم یاسوج با غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا برگزار شد.
به گزارش کبنا، (شامگاه جمعه 11 بهمن ماه 98) نشست جمعی از مردم سادات امامزاده علی (ع)، میرزا، بادلانی‌ها و تاس‌احمدی‌های مقیم یاسوجد با غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا برگزار شد.
در این نشست غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا به سالروز ورود تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) به ملت ایران درس آزادگی، ایثار و فداکاری داد و او آسایش و رفاه خود را فدای اسلام و سربلندی ملت ایران کرد.
زارعی به خدمات نظام اسلامی گریزی زد و گفت: امروز به برکت نظام اسلامی روستاهای بویراحمد و دنا در تمام برنامه ریزی مدنظر قرار می‌گیرد. آسفالت روستاهای بزرگ و کوچک این شهرستان بخشی از خدمات نظام اسلامی است.
زارعی گفت: ۸۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح های عمرانی و زیرساختی روستاهای محروم سیلاب و کلوار  اختصاص یافت و اکنون برخی از طرح‌های عمرانی منطقه سیلاب و کلوار دارای ردیف ملی هستند و اینها نشان دهنده توجه این نظام به مناطق محروم است و ان شاء الله در آینده هم تمام سعی مان را می‌کنیم که اقدامات مهمتری انجام بگیرد.
وی افزود: هیچ وقت دست از کوشش بر نداشتم و همیشه هم بین مردم حضور داشتم.


کد مطلب: 417223

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417223/2/زارعی-هیچ-وقت-دست-کوشش-برنداشتم-توجه-ویژه-مناطق-محروم-بویراحمد-دنا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1