کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست هم اندیشی با تعدادی از مردم بویراحمد و دنا مطرح شد

کشور نیازمند تحول و رفع قوانین خنثی است

3 بهمن 1398 ساعت 2:27

تعدادی از مردم مناطق مختلف شهرستان‌های بویراحمد و دنا با نادر منتظریان نشست هم‌اندیشی و مشورتی برگزار کردند.


تعدادی از مردم مناطق مختلف شهرستان‌های بویراحمد و دنا با نادر منتظریان نشست هم‌اندیشی و مشورتی برگزار کردند.
به گزارش کبنا، روز (سه شنبه 1 بهمن ماه 98) تعدادی از مردم مناطق مختلف شهرستان‌های بویراحمد و دنا در جلسات جداگانه‌ای با نادر منتظریان نشست مشورتی برگزار کردند.
در ادامه یکی از حاضرین به موضوع انتخابات و جایگاه مجلس اشاره کرد و گفت: برخی اتفاقات در مجلس دهم برای مردم بدبینی به دنبال داشت و نمایندگان ناکارآمد این مجلس از افتخاراتشان سلفی با موگرینی است.
این فرد با اشاره به سکوت مجلس در قبال اختلاس‌ و فسادهای مالی برخی در کشور، اذعان کرد: اگر نمایندگان به وظیفه اصلی خود یعنی قانونگذاری و نظارت بپردازند به طور حتم گاهاً شاهد فساد و اختلاس در کشور نخواهیم بود.
وی از کم کاری بعضی از نمایندگان مجلس در خصوص سقوط دردناک هواپیمای مسافربری تهران یاسوج گلایه کرد.
در ادامه این نشست نادر منتظریان معاون اسبق استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سیستم بعضاً ناکارآمد اداری در کشور و گرفتاری مردم در نتیجه بعضی سوء مدیریت‌ها است، گفت: مردم بعد از رهبری، ستون انقلاب هستند و هر گاه به حضور آنها نیاز بوده است در صحنه حضور داشته و مدافع  نظام و پشتیبان ولایت بوده‌اند.
منتظریان گفت: امروز مردم با مشکلاتی از جمله مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و وضعیت موجود شایسته مردم این کشور نیست.
وی با بیان اینکه کشور نیازمند تحول در حوزه مدیریت، رفع قوانین خنثی و نظارت بر عملکردهای اجرایی است، گفت: جریان نیروهای انقلاب تلاش می‌کنند که با اجرای برنامه بدنبال تحول و رفع موانع معیشتی مردم باشند و این مهم با حضور مردم در پای صندوق رای و انتخاب نمایندگان اصلح محقق می شود.
منتظریان در ادامه گفت: انتخابات یک فرصتی است که هر ۴ سال یک بار می توانیم از ان استفاده کنیم و در سرنوشتمان سهیم باشیم.
وی با بیان اینکه نسبت به شرایطی که وجود دارد، موظف هستیم روشنگری کنیم، گفت: جریان نیروهای انقلاب دارای یک لیست با توجه به ذائقه مردم است و باید تلاش کنیم در این لیست باشیم اگر غیر این باشد در اقلیت می‌افتیم و این بی ثمر خواهد بود و یک دست صدا ندارد.


کد مطلب: 416898

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/416898/2/کشور-نیازمند-تحول-رفع-قوانین-خنثی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1