کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد؛

گزارش تصویری معارفه مدیرکل جدید بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد

10 دی 1398 ساعت 17:05

طی مراسمی مدیرکل جدید بهزیستی استان کهگیویه و بویراحمد روز سه شنبه، دهم دی ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی معرفی شد.


امروز (سه‌شنبه 10 دی) آیین تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور، رئیس بازرسی بهزیستی تهران و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
«کاظم نظم ده»، مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور در این مراسم گفت: سازمان بهزیستی با ۲۲هزار نفر نیروی انسانی وظیفه خطیر و سنگینی را بر عهده دارد.
 وی افزود: بر اساس پژوهش سازمان آمار، این سازمان جزو سالم ترین دستگاه‌های کشور بوده است.
نظم ده تصریح کرد: مجموعه بهزیستی سخت ترین کار را انجام می دهند که کار هر کسی نیست اما بر اساس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی از لحاظ حقوق و مزایا دومین دستگاه کشور از آخر هستند.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: امیدواریم که حقوق و مزایای کارکنان بهزیستی برابر با سایر دستگاه‌ها شود و باید به معیشت کارمندان بهزیستی توجه شود تا بتوانند به مشکلات جامعه هدف بهتر برسند.
نظم ده با بیان اینکه سازمان بهزیستی کارها و اقدامات خوبی صورت گرفت، تصریح کرد: با اجرای طرح آمبلیوپی برای پیشگیری از نابینایی در سطح کشور از نابینایی دو میلیون نفر جلوگیری شده است.
وی بیان کرد: تغییر مدیرت ها طبیعی است و امیدواریم که مدیر جدید کرامت و حرمت همکاران را حفظ کند.
«احد جمالی»، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت:  بهزیستی با افراد نیازمند سر و کار دارد که مدیر جدید باید این مهم را مدنظر داشته باشد.
وی افزود: این استان در زمینه آسیب های اجتماعی وضعیت خوب ینسبت به سایر استانهای کشور دارد اما برخی آسیب‌های مخصوص خود را دارد البته کارهای پژوهشی و تحقیقاتی خوبی نیز در این رابطه انجام شده اما باید بصورت میدانی و عملیاتی وارد شویم.
جمالی خطاب به مدیرکل جدید اظهارکرد: پرسنل بهزیستی را دریابید چرا که مدیریت ها سیستمی است و موفقیت یا شکست ها هم سیستمی هستند.
محسن مرادی، مدیرکل جدید بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: رسالت ما در بهزیستی بیشتر پیشگیرانه است و برای بازتوانی و رفع آسیب‌ها و مدیریت آسیب‌ها تلاش خواهیم کرد که مشکلات را به حداقل برسانیم.
وی افزود: در خصوص مطالبات پرسنل، فضای فیزیکی و خدمات مطلوب‌تر به جامعه هدف پیگیری و تلاش خواهم کرد.
آیت افشار مهر، سرپرست بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در حوزه اشتغال روستایی و عشایری مقام اول کشور را کسب کرده ایم.
گفتنی است که در پایان این مراسم از خدمات حدود یک ساله آیت افشارمهر سرپرست بهزیستی استان تقدیر و دکتر محسن مرادی به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
-------------------------------------------
گزارش و عکس: مرضیه حسن پور


کد مطلب: 416103

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/416103/2/گزارش-تصویری-معارفه-مدیرکل-جدید-بهزیستی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1