تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۴۱۴۹۹۵
نگاهی به عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد؛

کهگیلویه و بویراحمد در المپیک 2020

۱
کبنا ؛سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از دیدن مکان‌ها و پروژه‌های ورزشی گفت: در این چند سال اتفاقاتی افتاده در حوزه ورزش و جوانان که شبیه معجزه است. [کلیک کنید] «استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه قهرمان پروری به خودش می بالد» «ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات المپیک 2020 نقش موثری دارند.» اینها هم بخشی از صحبت های سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد است.
دوران طلایی ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاده و الان ورزش این استان دیگر تنبل و کسل کننده نیست بلکه شور، نشاط و قهرمان پروری و حضور پررنگ و تأثیر گذار در میادین ورزشی از نشانه گذاری مدیریت فعلی این اداره کل می باشد.
  

در ادامه به برخی از فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نگاهی می اندازیم.
 
هدف‌گذاری برای حضور موفق در المیپک ۲۰۲۰ و ۲۰۲۲
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ستاد بازی‌های آسیایی ۲۰۲۰ تشکیل شده است.
سید محمدتقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای اولین بار استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج میزبان مسابقات قایقرانی دختران و پسران زیر ۱۶ سال است و موفق شدیم در بخش دختران دو مدال برنز انفرادی کسب کنیم.
وی بیان کرد: رئیس فدراسیون قایقرانی به استان سفر می‌کند و بعد از دیدار با مجموعه مسوولان ارشد استان تلاش می‌کنیم میزبانی یکی از مسابقات مهم قایقرانی را اخذ کنیم.
این مسوول عنوان کرد: تلاش مجموعه ورزش استان این است که نام و ظرفیت‌های استان را فراتر از سطح ملی مطرح کنیم که استان نامزد مسابقات جهانی هاکی است و امیدوارم پس از تأیید کارشناسان سوئیسی این رویداد بزرگ تاریخی به استان برسد.
علوی در پاسخ به سوالی مبنی بر هدف‌گذاری برای مسابقات المپیک گفت: به مانند بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا برای المپیک ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی کردیم که در این دوره از مسابقات ۲ یا ۳ ورزشکار داشته باشیم.
وی تصریح کرد: علاوه بر این برنامه‌ریزی برای المپیک ۲۰۲۲ جوانان سنگال صورت گرفته که ورزشکاران بیشتری در این المپیک داشته باشیم که با سرعت پیشرفت در حوزه ورزش و آرامشی که حاکم است رسیدن به این مهم امکان‌پذیر است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هیات‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه ورزش فعال و بخشی از تعامل صورت گرفته و امیدواریم سیاسیون اجازه دهند آرامش بر ورزش استان حاکم است.
 
 
توسعه زیر ساخت‌های قایقرانی در استان
سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشور با علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد دیدار کرد.
علی رضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشور که به منظور شرکت در رقابتهای قایقرانی اسلالوم زیر 16 سال کشور به یاسوج سفر کرده بود با علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد دید آر و گفتگو کرد.
علوی، مدیر کل ورزش و جوانان استان در این دیدار از اعتماد فدراسیون به استان و هیات قایقرانی در میزبانی رقابتهای دختران و پسران اسلالوم قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی تقدیر کرد.
سید محمد تقی علوی، مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بر توسعه زیر ساخت‌های این رشته در استان تاکید و برپایی اردوهای تیم‌های ملی در دو بخش بانوان و آقایان را دلیل رشد و ارتقای این رشته در استان دانست و از مربیان تیم‌های ملی تقدیر کرد.
علوی، برگزاری مسابقات قایقرانی اسلالوم دختران و پسران کشور در یاسوج را رویدادی مهم و تاریخی در ورزش استان ذکرو افزود: این برای اولین بار در تاریخ این رشته است که میزبانی رقابتهای قهرمانی قایقرانی کشور هستیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان از ظرفیت و پتانسیل ورزش استان و هیات قایقرانی در برگزاری مسابقات بین المللی و آسیایی آس آسیایی خبر داد و ازرئیس فدراسیون خواستار برگزاری رقابتهای قهرمانی اسلالوم قایقرانی آسیا در استان و شهر یاسوج شد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از تلاش رئیس و اعضای هیات قایقرانی استان در میزبانی خوب و شایسته این رقابتها تقدیرو از سهرابیان رئیس فدراسیون خواست در واگذاری یکی از کرسی‌های فدراسیون به هیات قایقرانی استان همکاری کند.
علوی، از سفر رئیس فدراسیون هاکی کشور به استان سخن و از اخذ سهمیه چمن هاکی به استان و تجهیزات این رشته توسط فدراسیون هاکی کشور در آینده نزدیک خبر داد.
این مقام مسئول در اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از حمایت و نگاه مثبت کلانتری استاندار ورزش دوست استان تقدیر و گفت: با حمایت استاندار و فدراسیون هاکی کشور، شهر یاسوج بعنوان یکی از میزبانان رقابتهای هاکی داخل سالن 2021 معرفی شد.
گنجی، رئیس هیات قایقرانی استان کهگیلویه وبویراحمد از سهرابیان رئیس فدراسیون و علوی در میزبانی رقابتهای اسلالوم قهرمانی کشور در یاسوج تقدیر و اظهار داشت: استان ظرفیت برگزاری رقابتهای قهرمانی آسیا را داراست.
سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشور نیز در این نشست از علوی مدیر کل و هیات در میزبانی این مهم در استان تقدیر کرد.
علی رضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشور برنامه ریزی برای توسعه این رشته را مهم و لازم دانست و از ظرفیت هیات و استان در میزبانی رقابتهای بین المللی و آسیای خبر و گفت: قایقرانی برای من مقدس است.
سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی کشور استقاده بهینه از ظرفیت‌های هیات های قایقرانی استانها را یکی از اهداف فدراسیون ذکر و حضور 17 استان کشور در رقابتهای اسلالوم دختران و پسران کشور در یاسوج را برگ برنده و افتخار هیات قایقرانی و فدراسیون دانست.
رئیس فدراسیون قایقرانی کشور توسعه زیر ساخت‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی در قایقرانی را از اهداف خود برشمرد و افزود: برای کمک و حمایت به قایقرانی آمده‌ام.
علی رضا سهرابیان، برگزاری رقابت‌های قایقرانی جانبازان و معلولین کشور را یکی دیگر از افتخارات فدراسیون دانست و از دو اعزام جهانی و کسب دو مدال جهانی در رشته قایقرانی جانبازان و معلولین خبر داد.
وی، از ظرفیت هیات و پیست قایقرانی شهر یاسوج در میزبانی رقابتهای اسلالوم قهرمانی آسیا سخن و افزود: درصورت استاندارد سازی و تکمیل تجهیزات، این پیست شرایط میزبانی رقابتهای بین المللی وآسیایی را داراست.
در این بازدید گودرزی معاون توسعه ورزش اداره کل، رحیمی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد، گنجی رئیس هیات قایقرانی استان، جعفری عضو هیات رئیسه قایقرانی استان، شیرمحمدی سرمربی تیم ملی و دانش رئیس هیات قایقرانی شهرستان بویراحمد حضور داشتند.
 
بیش از ۱۲۰ همایش پیاده روی خانواده در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
رهامی رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال ۹۸ تا کنون بیش از ۱۲۰ همایش پیاده روی خانواده در این استان برگزار شد.
«محمد علی رهامی»، افزود: ورزش همگانی در استان کهگیلویه و بویراحمد در بین مردم جایگاه خوبی پیدا کرده و مردم از آن استقبال خوبی داشتند.
وی بیان کرد: تلاش کردیم تا ورزش همگانی را در صبح گاهی و عصر گاهی در استان توسعه دهیم تا افراد بیشتری در جامعه در این راستا پوشش داده شوند.
رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بهترین و ارزانترین ورزش‌ها، ورزش‌های همگانی به ویژه پیاده روی است.
رهامی عنوان کرد: سیاست و شعار ما این است که اگر شخصی سه جلسه در هفته و هر بار به مدت نیم تا یک ساعت ورزش همگانی را پیگیری کند کمتر به سمت پزشک و دارو خواهد رفت.
وی ادامه داد: جایگاه‌ها و ایستگاه‌هایی را که از طریق شبکه رادیو و تلویزیون در استان روزانه معرفی می‌شود در این راستا فعال هستند.
رئیس هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حدود ۴۸ ایستگاه ورزش پیاده روی در این استان وجود دارد که ما آنها را از طریق مطبوعات معرفی می‌کنیم و مردم نیز از آنها استقبال خوبی کردند.
رهامی بیان کرد: شعار ما "مادران خیمه گاه ورزش هستند" که این باعث می‌شود اگر مادری به سمت ورزش برود دیگر افراد خانواده نیز به این سمت تشویق شوند.
وی افزود: هیات های ورزش‌های همگانی استان در چند سال اخیر در بین دیگر هیات ها در استان و کشور از جایگاه خوبی برخوردار شده است.
رئیس هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از ابتدای سال ۹۸ تا کنون بیش از ۱۲۰ همایش خانواده و بیش از ۳۵۰ مسابقات ورزشی را در بین اقشار مختلف جامعه در استان برگزار کردیم.
رهامی اضافه کرد: در سال گذشته تعداد بیمه شدگان ورزش همگانی در استان بالا بوده و بعد از هیات فوتبال در رده دوم قرار گرفته است.
وی گفت: اکثر مردم گمان می‌کنند که ورزش را باید اداره ورزش به تنهایی متصدی آن شده و آن را اجرا کند در حالی که ورزش‌های همگانی نیاز به همکاری نهادها و ارگان‌ها و مردم دارد.
رئیس هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شهردارای ها می‌توانند بیشترین کمک را در راستای ترویج ورزش‌های همگانی انجام دهند و انتظار می‌رود که شهرداری‌ها در توسعه ورزش‌های همگانی درصدی از درآمد خود را به فرهنگ و سلامتی شهروندان اختصاص دهند.
رهامی عنوان کرد: شهرداران بحث توسعه ورزش‌های همگانی را در برنامه کار خود قرار داده و با ما همکاری بیشتری را انجام دهند.
وی بیان کرد: با شهرداری‌ها تفاهم نامه‌ای را داریم تا در شهرهای بزرگ استان اعم از یاسوج، گچساران و دهدشت بیبشتر همکاری کنند.



رقابت‌های شطرنج استعداد یابی دختران مدارس یاسوج برگزارشد
دهقانی نایب رئیس هیات شطرنج کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری رقابتهای شطرنج استعداد یابی دختران مدارس یاسوج خبر داد.
منصوره دهقانی، نایب رئیس هیات شطرنج استان با بیان این خبر گفت: با حضور دانش آموزان دختر مدارس شهر یاسوج، رقابت‌های استعداد یابی شطرنج در یاسوج برگزار شد.
دهقانی، نایب رئیس هیات شطرنج استان از حضور 120 دختر دانش آموز در دو مقطعه ابتدایی و متوسطه دوم در این رقابتها خبر و گفت دانش آموزان از 12 مدرسه یاسوج در این رقابتها شرکت کردند.
نایب رئیس هیات شطرنج کهگیلویه وبویراحمد ضمن تشکر از تعامل معاونت تربیت بدنی و تندرستی آموزش و پرورش استان و شهرستان بویراحمد با هیات شطرنج استان در برگزاری این رقابتها، افزود: این رقابتها در 7 دور و به روش سوئیسی برگزار شد.
وی ادامه داد: در این رقابت‌ها در مقطع متوسطه دوم، دبیرستان‌های شاهد، فرزانگان، الزهرا، کمایی مقدم، شریعت ودر مقطع ابتدایی تیم‌های مدارس شاهد، سما، پویا، ایراندخت، فرهنگیان 1 و فرهنگیان 2 و امام حسن مجتبی (ع) حضور داشتند.
نایب رئیس هیات شطرنج استان، هدف از برگزاری این رقابتها را شناسایی دختران نخبه، با استعداد و علاقمند به این رشته برای حضور در رقابتهای استانی و کشوری ذکر و تصریح کرد: در این مسابقات در مقطع دبستان تیم‌های پویا، فرهنگیان یک و سما به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند و در مقطعه متوسطه 2 تیم‌های شریعت، کمایی مقدم و فرزانگان اول تا سوم شدند.
در پایان به تیم‌های برتر جوایزی اهدا شد.
 

رقابتهای شطرنج استعداد یابی دانش آموزان در یاسوج
محرابی رئیس هیات شطرنج کهگیلویه وبویراحمد از شروع رقابتهای شطرنج استعداد یابی دانش آموزان در یاسوج خبر داد.
جعفر محرابی، رئیس هیات شطرنج استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: رقابت‌های شطرنج استعداد یابی دانش آموزان در بخش پسران در یاسوج آغاز شد.
محرابی، رئیس هیات شطرنج استان هدف از برگزاری این رقابتها را، ارتقای سطح شطرنج استان در بین دانش آموزان و استعداد یابی رده‌های سنی در مدارس عنوان و از شرکت 50 شطرنجباز در مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در این رقابتها خبر داد.
رئیس هیات شطرنج کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: این رقابتها به روش سوئیسی و در هفت دور در محل خانه شطرنج استان برگزار شد و در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.
وی از حضور مربی و استاد بین المللی فیده عدنان ندیمی فر از استان فارس در استان و شهر یاسوج خبر داد و تصریح کرد: این مربی و استاد بین المللی در هفته 2 جلسه در خانه شطرنج استان تمرینات شطرنج بازان را زیر نظر دارد.
محرابی ضمن تشکر از علوی مدیر کل، معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان، و معاونت تربیت بدنی و تندرستی سازمان آموزش و پرورش استان، از برگزاری رقابت‌های استعدداد یابی شطرنج در بخش دختران در روز چهارشنبه 6 آذرماه خبر و اظهار امیدواری کرد با تلاش مربیان و برگزاری دوره‌های آموزشی و استعداد یابی بتوانیم شطرنج استان را به جایگاه اصلی خود در کشور برسانیم.
در این رقابتها در مقطع دبستان تیم‌های شاهد شهید علی پور به مقام نخست رسید و تیم‌های فجر دانش 2 و خرازی به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.
در مقطع متوسطه نیز تیم پیروزی اول شد و تیم‌های فجر و علوم معارف اسلامی در مکان‌های دوم و سوم جا گرفتند.
این رقابتها زیر نظر هیات شطرنج استان برگزار شد.
 
 
پیام تبریک مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.
متن پیام سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد به این شرح است:
تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد و این یک رکن اساسی است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
بسیج یاد آور حماسه آفرینی سلحشوران و مردانِ مردِ بی ادعا در هشت سال دفاع مقدس، مدافعین سرافراز حرم اهلبیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در اضمحلال تکفیری‌های تا بن دندان مسلح و ناکامی اربابان جنایت پیشه آنان است.
درود بی کران به روان پاک و طیبه‌ی شهدای بسیج که جان ذی قیمت خویش را در طبق اخلاص نهاده و تقدیم درگاه الهی نمودند. امروز فرهنگ حق طلبی، عدالت خواهی و سازندگی بسیج مرزهای عقیدتی و جغرافیایی سایر بلاد را یکی پس از دیگری در نوردیده و جهانخواران و طمع ورزان را بیش از پیش به وحشت و حضیض ذلت و خواری افکنده است.
و اینک آوازه‌ی بلندِ ظفرمندی‌های این لشکر الهی و شجره‌ی طیبه، عالم تاب گردیده و آرزوی امام راحل (که رضوان الهی بر ایشان باد) راجامه‌ی عمل پوشانده است.
اداره کل ورزش و جوانان استان کهیگلویه وبویراحمد با نصب العین قرار دادن تفکر ناب بسیجی، افتخار دارد دوشادوش بسیجیان همیشه بیدار، حافظ آرامش و امنیت پایدار این مرز و بوم شهید پرور باشد.
این جانب به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد فرا رسیدن روز تاریخ ساز و غرور آفرین بسیج مستضعفان را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی)، بسیجیان سلحشور و ملت قهرمان ایران اسلامی و استان کهگیلویه وبویراحمد صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، سربلندی روز افزون این جان برکفان مخلص را از درگاه خداوند حفیظ مسئلت می‌نمایم.
سید محمد تقی علوی
مدیر کل
 
ملی پوش پرتاب نیزه کهگیلویه وبویراحمدی عازم رقابتهای آسیایی می‌شود
حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از اعزام ملی پوش دوومیدانی استان و کشور به رقابتهای قهرمانی آسیایی خبر داد.
آرمان حاتمی، مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر گفت: مهدی روایی ملی پوش تیم دوومیدانی بزرگسالان کشور عازم رقابتهای دوومیدانی قهرمانی آسیا
می‌شود.
حاتمی، مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان افزود:21 دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا به میزبانی کشور مالزی در شهر سارواک برگزار می‌شود.
مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این رقابتها از 8 الی 17 آذرماه در شهر سارواک کشور مالزی و با حضور ورزشکارانی از 42 کشور جهان برگزار می‌شود و مهدی روایی از استان کهگیلویه وبویراحمد بعنوان تنها ملی پوش پرتاب نیزه کشورمان در این رقابتها شرکت می‌کند.
حاتمی تصریح کرد: مهدی روایی عضو تیم ملی دوومیدانی کشورمان در بازیهای آسیایی 2010، گوانگ ژو چین، قهرمان دوومیدانی غرب آسیا در کشور حلب سوریه، قهرمان جایزه بزرگ آسیا، قهرمان دانشجویان آسیا در کشور ترکیه در سال 1383، کسب مقام قهرمانی بیستمین دوره رقابتهای دوومیدانی بزرگسالان آسیا در کشور چین و قهرمانی کاپ آسیا در ماده پرتاب نیزه در سال 1397 در کشور تایلند را در کارنامه دارد.
 
گچساران میزبان رقابت‌های فوتسال کارکنان استان
حاتمی مسئول کمیته ورزش کارکنان و کمیته فوتسال هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه وبویراحمد از میزبانی شهر گچساران در رقابتهای فوتسال کارکنان استان خبر داد.
آرمان حاتمی، مسئول کمیته ورزش کارکنان و کمیته فوتسال هیات ورزش‌های همگانی استان با بیان این خبر گفت:
با هماهنگی رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان و شهر ستان گچساران، رقابت‌های فوتسال قهرمانی کارکنان استان در گچساران برگزار می‌شود.
حاتمی، مسئول کمیته فوتسال و کارکنان هیات ورزش‌های همگانی کهیگلویه وبویراحمد از حضور 16 تیم برتر فوتسال کارکنان استان در این مسابقات خبر و اظهار داشت: این رقابتها هفته آخر آذرماه برگزار می‌شود.
مسئول کمیته ورزش کارکنان و فوتسال هیات ورزش‌های همگانی استان در خصوص سهمیه شهرستانها در این رقابتها اظهار داشت: شهر ستان بویراحمد با 5 تیم، گچساران میزبان با 3 تیم، شهرستان کهگیلویه با 2 تیم و بقیه شهرستانهای استان با یک تیم در این رقابتها حضور دارند.
وی، هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط و شادابی در بین کارکنان استان ذکر و تصریح کرد: تیم قهرمان این مسابقات در صورت برگزاری رقابتهای فوتسال قهرمانی کشور بعنوان نماینده استان در این مسابقات شرکت می‌کند.
مسئول کمیته فوتسال هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه وبویراحمد ضمن تشکر از هیات ورزش‌های همگانی شهرستان گچساران در میزبان این مسابقات بیان داشت: طبق پیش بینی صورت گرفته این رقابتها طی روزهای 26 تا 29 آذرماه در شهر گچساران برگزار می‌شود.
درخشش کاراته کای کهگیلویه وبویراحمدی در کشور
محمود زاده رئیس هیات کاراته استان گفت: تیم کاراته کهگیلویه وبویراحمد در رقابتهای لیگ کاراته وان کشور انتخابی تیم ملی به دو مدال برنز دست یافت.
رحیم محمود زاده، رئیس هیات کاراته استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر افزود: مرحله سوم لیگ کاراته وان کشور و انتخابی تیم ملی با حضور 31 استان کشور از 22 الی 24 آبانماه به میزبانی استان فارس در شهر شیراز برگزار شد.
محمود زاده، رئیس هیات کاراته استان ادامه داد: تیم کاراته کهگیلویه وبویراحمد با 30 ورزشکار در این رقابتها شرکت کرد و موفق به کسب دو مدال برنز این مسابقات در رده سنی امید و نوجوانان شد.
رئیس هیات کاراته استان از کسب مقام سوم رضا راستین در وزن 55 کیلو گرم رده سنی امید و نفر اول رنکینگ در مجموعه سه مرحله توسط این ورزشکار و کسب مقام سوم سجاد عادلپور در وزن 57 کیلو گرم رده سنی نوجوانان خبر داد.
روح الله عادل پور سرمربی تیم‌های منتخب کاراته استان تیم را در این مسابقات همراهی می‌کنند.
در آئین استقبال از این ورزشکاران که با حضور معاونین، مسئولین ستادی، کارکنان اداره کل و رئیس و اعضای هیات کاراته استان و خانواده این ورزشکاران برگزار شد با اهدای گل و شیرینی از این ورزشکاران تجلیل شد.


درخشش دختران و پسران استان در رقابتهای قهرمانی اسلالوم کشور
گنجی رئیس هیات قایقرانی استان کهگیلویه وبویراحمد در درخشش تیم قایقرانی دختران و پسران استان در رقابتهای اسلالوم قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در یاسوج خبر داد.
احمد گنجی، رئیس هیات قایقرانی کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر گفت: قایقران استان در رقابت‌های اسلالوم قهرمانی کشور در دو بخش دختران و پسران موفق به کسب سه مدال برنز و یک طلا این رقابتها شد.
گنجی، رئیس هیات قایقرانی استان ضمن تشکر از مدیر کل، معاونین، فرماندهی سپاه فتح استان، فدراسیون و کسانی که در میزبانی این رقابتها همکاری داشتند در خصوص نتایج دختران و پسران قایقران استان در این رقابتها افزود: در بخش دختران این رقابتها الناز شفیعی در کایاک و کانو زیر 16 سال دو مدال برنز برای استان کسب کرد.
رئیس هیات قایقرانی کهگیلویه وبویراحمد از کسب یک مدال طلا و یک برنز در رقابتهای اسلالوم پسران کشور توسط ساسان دانشی خبر داد و اظهار داشت: در رقابتهای اسلالوم پسران کشور نیز ساسان دانشی در کایاک زیر 12 سال به مقام اول و مدال طلا رسید و در کانو زیر 12 سال به مقام سوم و مدال برنز این رقابتها دست یافت.
گنجی، ضمن تبریک این موفقیت‌ها به جامعه ورزش استان، هیات قایقرانی، مدیر کل و معاونین، اظهار امیدواری کرد با حمایت همه مسئولین و ظرفیت خوب ورزشکاران در آینده شاهد کسب سکوهای بیشتر در رقابتهای کشوری و بین المللی باشیم.
رقابت‌های قایقرانی اسلالوم پسران و دختران کشور روزهای 22 تا 24 آبانماه باحضور 17 استان کشوربه میزبانی یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.
 
البرز قهرمان رقابتهای قایقرانی پسران کشور در یاسوج شد
حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهیگلویه وبویراحمد گفت: رقابت‌های قایقرانی اسلالوم پسران کشور در یاسوج با قهرمانی تیم استان البرز به پایان رسید.
آرمان حاتمی، مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر گفت: رقابت‌های قایقرانی اسلالوم پسران کشور با حضور 17 استان کشور در یاسوج برگزار شد.
حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان از شرکت 80 ورزشکار در رده‌های سنی زیر 12،14 و 16 سال در این مسابقات خبر و اظهار داشت: تیم قایقرانی پسران استان البرز به مقام قهرمانی رسید.
مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص نفرات برتر این مسابقات اظهار داشت:
در کایاک زیر 12 سال، ساسان دانشی از استان کهگیلویه وبویراحمد به مقام نخست رسید، محمد حسین صابری از چهارمحال و بختیاری دوم شد و یوسف قاسمی از اصفهان سوم شد.
در کایاک 12 تا 14 سال، حسین بابایی از اصفهان به مقام نخست رسید، امیر محمد تیز چنگ از آذربایجان شرقی دوم شد و محمد حسین رمضانپور از فارس در جایگاه سوم قرار گرفت.
در کایاک زیر 16 سال، بردیا پیروزنیا از البرز اول شد، محمد مهدوی نیا از تهران دوم شد و عرفان آقایی از گیلان در مکان سوم قرار گرفت.
آرمان حاتمی در خصوص نتایج رشته کانو این مسابقات بیان داشت: در کانون زیر 12 سال این رقابتها پرهام فتاحی از قزوین اول شد، علی پورمندی آذری از البرز دوم شد و ساسان دانشی از یاسوج در جایگاه سوم قرار گرفت.
در کانو زیر 14 سال، کیارش احمد پور از گیلان به مقام نخست رسید، آریا خسروی از البرز دوم شد و محمد حسین رمضانپور از فارس در مکان سوم قرار گرفت.
در کانو زیر 16 سال، محمد مهدوی نیا از تهران اول شد، عرفان آقایی از گیلان دوم شد و «دانیال عمو شاهی» از اصفهان سوم شد.
در تیمی این مسابقات نیز پس از البرز که به مقام قهرمانی رسید، تیم‌های اصفهان و گیلان دوم و سوم شدند.
در آئین اختتامیه این مسابقات که با حضور علوی مدیر کل، سهرابیان رئیس فدراسیون، اشرف نایب رئیس فدراسیون، گودرزی معاون توسعه ورزش، شیر محمدی سرمربی تیم ملی، گنجی رئیس هیات قایقرانی و مربیان و قایقران شرکت کننده برگزار شد، به تیم‌ها و نفرات برتر این مسابقات مدال و کاپ قهرمانی اهدا شد.
رقابت‌های قایقرانی اسلالوم قهرمانی دختران و پسران کشور و انتخابی تیم ملی از 22 الی 24 آبانماه به میزبانی یاسوج برگزار شد.


آموزش کارآفرینی و مهارت‌های زندگی با همکاری جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از آموزش کارآفرینی و مهارت‌های زندگی با همکاری جهاددانشگاهی این استان خبر داد.
"رحمت‌الله شاکری" معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: ۱۵ نفر از جوانان و ورزشکاران این استان در رشته‌های قرائت تحقیق، صوت، تجوید و... به مسابقات قرآنی در مرحله کشوری اواخر آذرماه اعزام می‌شوند.
وی افزود: برای اولین بار ساخت پنج خانه جوان در پنج شهرستان در دست اقدام قرار گرفت که این خانه‌ها در بهمئی، گچساران و دهدشت افتتاح شد و تا دو ماه آینده مورد دیگر افتتاح می شوند.
معاون امور جوانان ورزش کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از کسب رتبه برتر این نهاد در بحث کارگاه‌های ازدواج و آسیب‌های اجتماعی طی سال‌جاری خبر داد.
شاکری با اشاره به اینکه قرار است ۱۸۰ کارگاه آموزشی قبل از ازدواج تا پایان سال‌جاری برگزار کنیم، بیان کرد: تاکنون ۹۵ کارگاه برگزار شده است.
وی برگزاری ۲۰ برنامه نشاط تعالی اجتماعی، فعال کردن دو مرکز مشاوره ازدواج در گچساران و یاسوج به‌صورت رایگان، برگزاری مجمع انتخابات سازمان‌های مردم نهاد و انتخاب ۷ نفر عضو اصلی و دیدار با خانواده ۱۰۰ شهید ورزشکار را از برنامه‌های اجرایی اعلام کرد.
معاون امور جوانان ورزش کهگیلویه و بویراحمد تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدای ورزشکار و آموزش کارآفرینی و مهارت‌های زندگی با همکاری جهاددانشگاهی و نیروهای مسلح برای ۱۰۰۰ سرباز را از سایر برنامه‌های اجرایی عنوان کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ای کاش هزینه ورزش های همگانی را اقای رهامی توضیح دهد چقدره و کجا هزینه میشه
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1