کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه قلعه رئیسی:

مسؤولان به صورت ویژه از مهدی ترابی تجلیل کنند

3 آبان 1398 ساعت 16:36

در روزگاری که عده ای از ولایت برای اهداف ناصواب خود هزینه می کنند از مهدی ترابی که خود را هزینه ولایت فقیه نمودند تقدیر و تشکر می کنم متاسفانه خیلی هم مورد هجمه و حمله قرار گرفت انتظار است وزیر ورزش و جوانان و فرمانده کل سپاه پاسداران و ریاست محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از این جوان حمایت و تجلیل ویژه ای بعمل آورند.


امام جمعه قلعه رئیسی گفت: لازم است که مسؤولان به صورت ویژه از مهدی ترابی تجلیل کنند
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.
امام جمعه قلعه رئیسی گفت: شاهکار اطلاعاتی سپاه پاسداران در دستگیری فرد خائنی به نام زم که مورد حمایت سرویس های جاسوسی اروپا و غرب و آمریکا بود قدردانی می کنم.
وی افزود: در روزگاری که عده ای از ولایت برای اهداف ناصواب خود هزینه می کنند از مهدی ترابی که خود را هزینه ولایت فقیه نمودند تقدیر و تشکر می کنم متاسفانه خیلی هم مورد هجمه و حمله قرار گرفت انتظار است وزیر ورزش و جوانان و فرمانده کل سپاه پاسداران و ریاست محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از این جوان حمایت و تجلیل ویژه ای بعمل آورند.


کد مطلب: 414209

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/414209/2/مسؤولان-صورت-ویژه-مهدی-ترابی-تجلیل-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1