تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۴۱۴۱۸۵
کبنا گزارش می‌دهد

روایت تصویری از سفر «سردار سرلشگر سلامی» به کهگیلویه و بویراحمد

۳
کبنا ؛سردار سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر و در بخش محروم پاتاوه از توابع شهرستان دنا حضور پیدا کرد، در این سفر یک هزار و 125 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
سردار سلامی امروز (پنجشنبه 2 آبان ماه 98) بعد از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد، از محور پاتاوه-دهدشت بازدید و 1125 پروژه را افتتاح کرد.
سردار سرتیپ پاسدار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در جمع مردم بخش پاتاوه با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که مردم استان کهگیلویه و بویراحمد دین خود را به انقلاب و نظام ادا کرده‌اند اظهار کرد: مردم استان هر چه در توان داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.
وی با قدردانی از سرلشکر سالنی به دلیل حضور در جمع مردم مناطق محروم از جمله در پخش پاتاوه از توابع شهرستان دنا تصریح کرد: هر چه که امروز در این استان و در مناطق محروم آن دیده می‌شود به برکت استقرار نظام جموری اسلامی است و قبل از انقلاب کاری صورت نگرفته بود.
این فرمانده به بخشی از خدمات نظام در استان کهگیلویه و بویراحمد و مناطق محروم آن اشاره کرد و گفت: هیچ روستای دارای 10 خانوار بدون برق در استان نیست و همه دانشگاه‌ها و مراکز علمی و سایر خدمات از برکات انقلاب در این استان است.
وی به سایر اتفاقات بزرگ در استان به برکت انقلاب اشاره کرد و البته یکی از مشکلات اصلی استان را بیان کرد و گفت: آن چه که امروز مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را آزار می‌دهد بحث بیکاری و موضوع اشتغال است.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این که امروز همه وظیفه داریم برای رفع معضلات و مشکلات استان قدم برداریم افزود: در سپاه فتح استان با همه برای خدمت به مردم تعامل داریم و مصممیم که خدمات به دورترین و محروم‌ترین نقاط استان برود.
وی با قدردانی از خدمات قرارگاه پیشرفت و آبادانی و همچنین قرارگاه خاتم خاطرنشان کرد: باید از همین جا از سه عزیزی که برای رفع مشکلات استان تلاش می‌کنند تشکر کنم که یکی از آن‌ها سردار حزنی است چرا که خدمات شایسته‌ای در استان داشته‌اند.
سردار خرمدل به خدمات دکتر محمد در قرارگاه خاتم‌الانبیا برای رفع محرومیت از استان اشاره کرد و گفت: قرارگاه چهار پروژه بزرگ را پی‌گیری می‌کند که علاوه بر پروژه‌های عمرانی در بحث خدمات اجتماعی نیز به استان خدمت می‌شود.
وی همچین از سردار ابراهیم‌پور در قرارگاه پیشرفت و آبادانی به دلیل کمکی که به محرومیت‌زدایی استان می‌کند قدردانی کرد گفت: در بحث خدمات‌رسانی به روستاییان بسیج جامعه کشاورزی استان برای افزایش بهره‌وری در 2 هزار و 500 نقطه استان یعنی در 528 روستا در محصولاتی مثل برنج و کلزا و جو و گندم خدمات‌دهی می‌کند که تا سال 1400 تعداد 300 روستای دیگر زیر پوشش قرار می‌گیرد و در این راه با جهاد کشاورزی همکاری خوبی داریم.
وی با تمجید از اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان اظهار کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی تاکنون 50 میلیارد تومان وام داده‌ایم که بخش عمده‌ای از آن‌ها منجر به اشتغال‌زایی شده است.
این فرمانده تامین جهیزیه برای افراد محروم را یکی دیگر از اقدامات برشمرد و گفت: در سیل امسال نیز فعالیت خوبی در همه زمینه‌ها داشتیم.
فرمانده سپاه فتح استان به افتتاح پروژه‌های متعدد اشاره کرد و گفت: امروز تعداد بیش از 100 پروژه افتتاحی داشتیم و سپاه فتح برای رفع محرومیت از مناطق محروم و صعب‌العبور استان همه همت و عزم خود را به کار می‌گیرد.
سردار حزنی: محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف کشور در دستور کار سپاه پاسداران قرار دارد
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه گفت: سپاه بحث محرومیت‌زدایی را در نقاط مختلف کشور شامل مناطق مرزی، حساس و صعب‌العبور از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار دارد.
سردار حزنی: محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف کشور در دستور کار سپاه پاسداران قرار دارد
سردار سید‌ضیاءالدین حزنی اظهار داشت: مأموریت اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امنیت پایدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع از نظام است.
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سپاه در کنار این مأموریت اصلی و اساسی، بحث محرومیت‌زدایی را نیز در نقاط مختلف کشور شامل مناطق مرزی، حساس و صعب‌العبور از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار دارد.
حزنی با بیان اینکه مأموریت‌ محرومیت‌زدایی توسط همه رده‌های سپاه انجام می‌شود، گفت: در این راستا امروز شاهد افتتاح یک هزار و 125 پروژه محرومیت‌زدایی در استان کهگیلویه و بویراحمد توسط فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.
وی عنوان کرد: این پروژه‌ها شامل پروژه‌های آبرسانی و مسکن‌های مددجویی توسط رده‌های مختلف سپاه از جمله قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده و هدیه رهبر معظم انقلاب به این مردم عزیز است.
نام شما

آدرس ايميل شما

رضایی
Iran, Islamic Republic of
اقای هدایتخواه اگه داری مقدمات حضور در انتخابات پیشه رو رو فراهم میکنی باید بگم که سخت در اشتباهی نزار محبوبیتی که نزد مردم بخش پاتاوه داری نابود بشه
بابامیدان
Iran, Islamic Republic of
در جواب رضایی باید بگم تو اصلا کی هستی توخودت .
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
دکتر هدایتخواه، چهره ای ملی و تأثیرگذار در همه صحنه ها و شخصیتی در تراز انقلاب اسلامی است.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1