کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

تجمع اعتراضی رانندگان سرویس مدارس گچساران در جلوی فرمانداری/سازمان تاکسیرانی گچساران این قوانین و بخشنامه ها را از کجا می آورد؟/آقای فرماندار برخورد کنید(+تصاویر)

20 مهر 1398 ساعت 18:04

اکنون سازمان تاکسیرانی در اقدامی عجیب و قوانین سلیقه ای، رانندگان سرویس مدارس گچساران راملزم به پرداخت 240 هزار تومان حق عضویت سالیانه به حساب سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی کرده است


 رانندگان سرویس مدارس گچساران به نشانه اعتراض در جلوی فرماندار تجمع کردند.

یکی از رانندگان به کبنانیوز اظهار داشت: سالهاست که سرویس مدارس گچساران هستیم و با اداره آموزش و پرورش قرارداد می بندیم و 5 درصد از مبلغ قرار داد را از ما کسر می کنند  و ما دارای کارت صلاحیت از پلیس راهنمایی و رانندگی می باشیم.
اکنون سازمان تاکسیرانی در اقدامی عجیب و قوانین سلیقه ای، رانندگان سرویس مدارس گچساران راملزم به پرداخت 240 هزار تومان حق عضویت سالیانه به حساب سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی کرده است .
رانندگان افزودند: ما در طول سال فقط 8 ماه مشغول به کار ( سرویس مدارس )هستیم و 4 ماه از سال را عملا بیکار هستیم که با توجه به شرایط بد اقتصادی، گرانی سرسام آور لوازم یدکی،لاستیک  و استهلاک ماشین و بیکاری.... ما با مشکلات زیادی روبرو هستیم و قادر به پرداخت  اینگونه هزینه ها نیستیم چون عملا در آمدی نداریم  که بتوانیم اینگونه هزینه ها را پرداخت کنیم.
رانندگان گفتند: برای ما جای تعجب و سوال است که سازمان تاکسیرانی و اتوبوسوانی گچساران این قوانین و بخشنامه ها را از کجا می آورد؟
این سازمان آیا فکر نمی کند قشر زحمتکش و مظلوم رانندگان از محل کدام درآمد این هزینه را باید پرداخت کند؟
 سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی گچساران تاکنون  چه خدماتی به رانندگان مینی بوس ها مدارس گچساران ارائه داده است.
ما از فرماندار گچساران عاجزانه تقاضامندیم به داد این قشر مظلوم برسد و با سازمان تاکسرانی و اتوبوسرانی برخورد کند.  
 
 


کد مطلب: 413851

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/413851/2/تجمع-اعتراضی-رانندگان-سرویس-مدارس-گچساران-جلوی-فرمانداری-سازمان-تاکسیرانی-این-قوانین-بخشنامه-کجا-می-آورد-آقای-فرماندار-برخورد-کنید-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1