کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صبح امروز و به طور کاملاً سر زده انجام گرفت

بازدید سرزده مدیرکل بازرسی از فرمانداری کهگیلویه

15 مهر 1398 ساعت 9:39

مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف از این بازدیدها به هیچ وجه مچ گیری نیست، بلکه دست گیری، همراهی و همکاری است.


محمود مومن نسب مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از ادارات شهرستان کهگیلویه به طور کاملاً سرزده بازدید کرد.
به گزارش کبنا از دهدشت، صبح امروز (دوشنبه 15 مهر ماه 98) محمود مومن نسب مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برخی ادارات شهرستان کهگیلویه را به طور کاملاً مورد بازدید قرار داد.
بنا بر این گزارش، مومن نسب همزمان با آغاز ساعت کار اداری وارد فرمانداری کهگیلویه شد و تمام واحدها و ادارات مختلف فرمانداری این شهرستان را سرکشی کرد.
مومن نسب در حاشیه این بازدید ضمن عرض سلام و خدا قوت، اظهار کرد: بنا بر تأکید استاندار کهگیلویه و بویراحمد به طور مرتب بازدیدهای فردی و گروهی را به شکل سرزده و نامحسوس از ادارات شهرستان‌ها را خواهیم داشت.
مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف از این بازدیدها به هیچ وجه مچ گیری نیست، بلکه دست گیری، همراهی و همکاری است.
وی در ادامه بر تکریم ارباب رجوع تاکید و تصریح کرد: نباید ارباب رجوع‌ها در راهروهای ادارت سرگردان باشد و کارهای آنها به دلایل مختلف بر روی زمین بماند. بلکه باید سعی شود به بهترین نحو مشکل یک ارباب رجوع در سریعترین زمان البته با رعایت قانون انجام بگیرد.
مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید با عملکرد دقیق، درست و با رفتارهای اسلامی و بدون از تبعیض اعتماد عمومی را بیش از گذشته افزایش دهیم.

 


کد مطلب: 413603

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/413603/2/بازدید-سرزده-مدیرکل-بازرسی-فرمانداری-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1