کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسئولان صورت گرفت

تجلیل از جانبازان و ایثار گران اداره برق گچساران(+تصاویر)

15 مرداد 1398 ساعت 0:36

از جانبازان و ایثارگران ادار برق شهرستان گچساران با اهدای لوح سپاس و هدایا تجلیل شد


از جانبازان و ایثارگران ادار برق شهرستان گچساران با اهدای لوح سپاس و هدایا تجلیل شد.
 به گزارش کبنانیوز: این آئین  با حضور نادر جانی پور قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد ، محمد موسوی مسئول امور ایثار گران شرکت توزیع نیروی برق استان ، سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب فرمانده سپاه ناحیه گچساران، علی روانگرد رئیس اداره توزیع نیروی برق گچساران در اداره برق گچساران برگزار شد. .
 قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد  در مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس اداره برق شهرستان گچساران به شجاعت و دلیرمردی های جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در صیانت و پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: شهیدان و جانبازان  از تمام وجود و هستی خود گذشتند تا اینکه این انقلاب در برابر دشمنان سربلند باشد.
نادر جانی پور با بیان اینکه امنیت و اقتدار نظام امروز در سایه رشادت های شهیدان و جانبازان و ایثارگران است، خاطرنشان کرد: امروز انتقال ایثارگری ها و رشادتهای  این عزیزان درهشت سال دفاع مقدس به نسل جدید و پشتیبانی و اطاعت از مقام معظم رهبری از وظایف خطیرجانبازان، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
جانی پوردر پایان گفت : در جهت پاسداشت مقام و منزلت و مجاهدت جانبازان و ایثارگران امروز بایستی  همه با تمام توان در خدمت این عزیزان باشیم
 


کد مطلب: 411693

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/411693/2/تجلیل-جانبازان-ایثار-گران-اداره-برق-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1