کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست اضطراری مدیریت بحران کهگیلویه مطرح شد

اتابک: برخورد با مدیران کم‌کار فارغ از هر گونه جریان سیاسی / حساسیت بالا در مدیریت بحران کهگیلویه

14 مرداد 1398 ساعت 23:06

فرماندار جدید کهگیلویه اظهار کرد: مدیری که دغدغه مردم را نداشته باشد و نتواند عملا کاری انجام دهد از هر گرایش و پشتوانه سیاسی که باشد با او برخورد می شود.


در پی زلزله 5 و 2 دهم ریشتری شب گذشته که کهگیلویه وبویراحمد را لرزاند، پیش از ظهر  امروز (14 مرداد ماه 98) نشست اضطراری مدیریت بحران کهگیلویه به ریاست علیرضا اتابک و حضور مدیران شهرستانی در فرمانداری کهگیلویه برگزا رشد.
فرماندار جدید کهگیلویه در این نشست، اظهار کرد: هر دستگاه عضو این شورا موظف است در دستگاه خود از بین همکاران تیم بحران تشکیل داده و اقدامات خود در این زمینه را به فرماندار گزارش دهد.
علیرضا اتابک با بیان اینکه کمبود تجهیزات، کم کاری مدیران در مواقع بحران را توجیه نمی‌کند، افزود: از شاخصه‌های مدیر بحران قدرت تصمیم گیری آنی و اثر بخش است، وی استفاده حداکثری از ظرفیت موجود و ایجاد پل ارتباطی مدیر با فرادست وسایر دستگاه‌های همکار را از ضروریات مدیریت بحران خواند.
اتابک عنوان کرد: مدیریت بحران در جایی که امکانات و تجهیزات اندک است تلاش مضاعف می‌طلبد و ازاین روی مدیریت بحران کهگیلویه حساس خواند.
وی ادامه داد: مدیر بحران باید خود سعه صدر داشته باشد تا بتواند اوضاع نا آرام را مدیریت کند.
رئیس شورای مدیریت بحران شهرستان کهگیلویه با تاکید بر اولویت بندی و برنامه ریزی موارد پیش و پس از بحران در شهرستان گفت: هر دستگاه عضو این شورا موظف است در دستگاه خود از بین همکاران تیم بحران تشکیل داده و اقدامات خود در این زمینه را به فرماندار گزارش دهد.
اتابک گفت: مدیری که دغدغه مردم را نداشته باشد و نتواند عملاً کاری انجام دهد از هر گرایش و پشتوانه سیاسی که باشد با او برخورد می‌شود.
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه کم کاری به بهانه نبود امکانات توجیه پذیر نیست، تصریح کرد: مدیران باید قدرت ایجاد ارتباطات و تعامل در سطح گسترده با بالادست و دستگاههای همکار را داشته باشند تا مواقع ضروری رفع مشکل نمایند.


کد مطلب: 411688

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/411688/2/اتابک-برخورد-مدیران-کم-کار-فارغ-گونه-جریان-سیاسی-حساسیت-بالا-مدیریت-بحران-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1