کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

سفر فرمانده سپاه فتح و رئیس صندوق کارآفرینی امید کشور به روستاهای باغچه جلیل و اسلام آباد / تصاویر

8 مرداد 1398 ساعت 20:05

کاروانی با حضور مسئولان بنیاد خیریه وفاق سبز علوی و فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در روستای باغچه جلیل و اسلام‌آباد طرح توانمندسازی روستاهای یاد شده را از نزدیک مورد بازدید و بررسی قرار دادند.


کاروانی با حضور مسئولان بنیاد خیریه وفاق سبز علوی، رئیس صندوق کارآفرینی امید کشور، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران به روستای باغچه جلیل و اسلام‌آباد سفر کردند. و طرح توانمندسازی  این روستاها را مورد بازدید و بررسی قرار دادند.
به گزارش کبنا، صبح امروز ( 8 مرداد ماه 98) کاروانی با حضور اعضای مؤسسه خیریه وفاق سبز علوی، همچنین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و معاونین و بسیج سازندگی، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور، شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد و برخی مدیران کل استانی و رؤسای نهادها با حضور در روستای باغچه جلیل و اسلام‌آباد طرح توانمندسازی روستای یاد شده را از نزدیک مورد بازدید و بررسی قرار دادند.
منطقه باغچه جلیل و اسلام‌آباد در سال 73 میزبان رهبر معظم انقلاب بوده و از این روستاها به عنوان قدمگاه مقام معظم رهبری یاد می‌کنند.
همچنین در این سفر یک باب خانه که از سوی فرمانده سپاه فتح استان در سفر اول و در زمستان سال گذشته وعده داده شده افتتاح و تحویل خانواده شهید مسعود نوروزیان شد.
در این سفر همچنین به همت سپاه و مؤسسه خیریه وفاق سبز علوی کلنگ مسجد امام خامنه‌ای در روستای اسلام‌آباد به زمین زده شد و در مراسمی به چند نفر از زوج‌های جوان هدیایی اهدا شد.
قرار است که روستاهای اسلام‌آباد و باغچه جلیل به عنوان روستاهای بدون بیکار شناخته شوند و به همین منظور با کمک سپاه، مؤسسه خیریه وفاق، آموزش و پرورش و صندوق کارآفرینی امید و کمیته امداد این کار بزرگ انجام شود.


کد مطلب: 411518

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/411518/2/سفر-فرمانده-سپاه-فتح-رئیس-صندوق-کارآفرینی-امید-کشور-روستاهای-باغچه-جلیل-اسلام-آباد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1