تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۴۱۱۰۳۸
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پروژه محور یاسوج سی سخت در گفتوگو با کبنا مطرح کرد
چهار بانده شدن جاده گردشگری یاسوج- سیسخت تا دهه فجر
۱
کبنا ؛سید عبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه «12 کیلومتر محور یاسوج- سی سخت» بازدید کرد.
نژادصفوی در حاشیه این بازدید گفت: 12 کیلومتر از محور یاسوج به سی سخت پروژهای است که مدتها به دلیل نبودن اعتبار پروژه متوقف بود.
وی بیان کرد: خوشبختانه با پیگیریهایی که انجام گرفت اعتبار 6 میلیارد و 500 میلیون تومان را ابتدای سال 98 از وزارت راه جذب کردیم و در اختیار پیمانکار گذاشتیم.
نژادصفوی تصریح کرد: حدود 19 ماه هیچ اعتباری به پروژه تزریق نشد و پیمانکار پروژه با مشکلات زیادی مواجه شده بود. به محض جذب اعتبار و تزریق پول، پیمانکارها مشغول به کار شدند.
نژادصفوی ضمن ابراز رضایت از پیشروی پروژه گفت: به محض اینکه موانع و پایههای برق برداشته شود ماشین الات بیشتری به میدان آورده میشود و پیشرفت کار با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت.
وی تشریح کرد: محور یاسوج سی سخت، محور ارتباطی گردشگرمحوری است و تمام گردشگرهایی که به استان وارد میشوند یکی از مناطقی که حتماً در برنامه خود دارند منطقه سی سخت است. مردم شهر یاسوج هم اواخر هفته به این منطقه تردد دارند.
نژادصفوی در ادامه گفت: به همین دلیل تصمیم براین شد که این محور چهاربانده شود. دو تونل هم داریم که مراحل نهاییاش انجام گرفته و معاون ورزیر از این منطقه دیدن خواهد کرد. این پروژه تا دهه فجر امسال به بهره برداری میرسد.
وی اظهار کرد: یک پل بزرگ در مسیر داریم که حدود 800 متر است، بیش از 100 میلیارد هزینه میبرد و به دلیل مشکلات اقتصادی احتمال احداث آن فعلاً وجود ندارد.
نژادصفوی در انتها گفت: با توجه به سرمایه گذاری که در روستای ده برافتاب و تنگ گنجهای صورت گرفته است، دو زیرگذر نیز در دست اقدام قرار میگیرد و به پیمانکار ابلاغ شده است.
نژادصفوی در حاشیه این بازدید گفت: 12 کیلومتر از محور یاسوج به سی سخت پروژهای است که مدتها به دلیل نبودن اعتبار پروژه متوقف بود.
وی بیان کرد: خوشبختانه با پیگیریهایی که انجام گرفت اعتبار 6 میلیارد و 500 میلیون تومان را ابتدای سال 98 از وزارت راه جذب کردیم و در اختیار پیمانکار گذاشتیم.
نژادصفوی تصریح کرد: حدود 19 ماه هیچ اعتباری به پروژه تزریق نشد و پیمانکار پروژه با مشکلات زیادی مواجه شده بود. به محض جذب اعتبار و تزریق پول، پیمانکارها مشغول به کار شدند.
نژادصفوی ضمن ابراز رضایت از پیشروی پروژه گفت: به محض اینکه موانع و پایههای برق برداشته شود ماشین الات بیشتری به میدان آورده میشود و پیشرفت کار با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت.
وی تشریح کرد: محور یاسوج سی سخت، محور ارتباطی گردشگرمحوری است و تمام گردشگرهایی که به استان وارد میشوند یکی از مناطقی که حتماً در برنامه خود دارند منطقه سی سخت است. مردم شهر یاسوج هم اواخر هفته به این منطقه تردد دارند.
نژادصفوی در ادامه گفت: به همین دلیل تصمیم براین شد که این محور چهاربانده شود. دو تونل هم داریم که مراحل نهاییاش انجام گرفته و معاون ورزیر از این منطقه دیدن خواهد کرد. این پروژه تا دهه فجر امسال به بهره برداری میرسد.
وی اظهار کرد: یک پل بزرگ در مسیر داریم که حدود 800 متر است، بیش از 100 میلیارد هزینه میبرد و به دلیل مشکلات اقتصادی احتمال احداث آن فعلاً وجود ندارد.
نژادصفوی در انتها گفت: با توجه به سرمایه گذاری که در روستای ده برافتاب و تنگ گنجهای صورت گرفته است، دو زیرگذر نیز در دست اقدام قرار میگیرد و به پیمانکار ابلاغ شده است.
ایا جاده یاسوج -به اصفهان ترافیک زیادتری دارد یا باسوج به سی سخت؟آ
آیا جمعیت تحت پوشش وحاشیه ای یاسوج به -اصفهان وروستاهای اقماری وبخشهای تحت پوشش آن بیشتر نیست؟
این چه ضرورت والویتی است ؟
تصادفاتمطابق امار پلیس راه مگر در جاده یاسوج به اصفهان بالاترین تصادفات وکشته های جاده ای نیست؟
پس چرا؟
چرا؟
چرا؟
چرا جاده یاسوج تا پل قره نباید چهار بانده سود؟؟؟
چرا؟؟؟؟ یاسوج-شیراز اولویتنمی شود!؟؟؟؟....
چرا؟؟؟
ترافیکجاده ای وتعداد کشته هاو.. باید ملاک برنامه ریزی والویت ها باشد
چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟