تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۴۱۰۹۹۴
با حضور مسئولان برگزار شد

نشست کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات شهرستان گچساران/ توصیه جدی تاجگردون به مدیران؛ اعتبارات به سادگی به شهرستان نمی آید برای آوردن ریال به ریال آن رایزنی و زحمت کشیده شده پس برای منافع مردم هزینه کنید/ تشکر ویژه تاجگردون از نفت(+تصاویر)

۱
کبنا ؛نشست کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات  شهرستان گچساران با حضور نماینده مردم  شهرستان های گچساران و باشت، رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران،اعضای شورای تامین شهرستان، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.
رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه اظهار داشت: چهار هزار و ۵۰ میلیارد ریال در سال جاری از محل های مختلف منابع مالی به توسعه شهرستان گچساران اختصاص یافته است.
   حسن نوروزی افزود: از این میزان اعتبار یکهزار و ۷۵۰ میلیارد ریال امروز بین دستگاه های اجرایی توزیع می شود.
وی بیان کرد: امسال همچنین ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی به طرح های بزرگ عمرانی گچساران تخصیص یافته است.
نوروزی تصریح کرد: بودجه ملی بیشتر به طرح های راهسازی، تامین آب کشاورزی وآب و فاضلاب اختصاص یافته است.
 
وی با اشاره به اهمیت سیمای شهری، روستایی و عشایر برای جذب سرمایه گذار و رونق صنعت گردشگری به عنوان نیازهای اقتصادی شهرستان گفت: ۳۲ درصد از اعتبارات توزیع شده امسال به این بخش ها تخصیص یافته است.
وی عنوان کرد: فصول آب و فاضلاب فرهنگ و هنر با ۱۵۰ ملیارد ریال در رده های بعدی بیشترین تخصیص اعتبار در سال جاری قرار دارند.
 
در ادامه فرماندار گچساران  گفت: اعتبارات عمرانی این شهرستان در ۲۸ فصل و ۶۲ برنامه توزیع می شود.
علی خوان پایه با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۸۵ طرح عمرانی در گچساران در حال اجراست ابراز داشت: طرح هایی که دارای بیشترین پیشرفت فیزیکی هستند در اولویت اختصاص بودجه امسال قرار دارند.
 
وی عنوان کرد: ساخت تونل دیل، چهارخطه بابامیدان گچساران به بهبهان، بیمارستان کوی کارکنان و تکمیل طرح های تامین آب از جمله برای توسعه گچساران در سال جاری است.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: در هنگام توزیع اعتبارات طرح هایی که بیشترین منافع عمومی را برای مردم دارند در اولویت تخصیص بودجه قرار گیرند.
 
تاجگردون با اشاره به اینکه میزان اعتبارات اختصاص یافته، در سال ۱۳۹۲ به طرح های ملی گچساران ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیارد ریال بوده افزود: میزان اعتبارات پیش بینی شده امسال نسبت به۶سال پیش چندین برابر شده است.
 
وی افزود: روستاهای ورودی شهر و روستاهایی که به تاسیسات نفتی نزدیک تر هستند درکانون توجه مسئولان برای اختصاص بودجه قرار گیرند.
 
تاجگردون تصریح کرد: باید دید که کدام دستگاه غیر از این اعتبارات از تهران اعتبارگرفته است او را تحسین کرد و گرنه خرج کردن اعتبارات کار سختی نیست و سزوار نیست که اعتبار بیاید و در استان جذب نشود.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت خاطر نشان کرد:در بخش ورزش  10 میلیارد تومان که از بخش نفت می باشد برای احداث سالن های ورزشی آبشیرین، بی بی جان آباد، تلخاب شیرین، آرو، چهاربیشه علیا در نظرگرفته ایم و همچنین برای احداث چمن مصنوعی روستاهای گناوه، پاکوه، آب انجیر، آبگرمو، دانشگاه پیام نورهرکدام به مبلغ 500 میلیون اعتبار در نظر گرفته ایم.
 وی یادآوری کرد: در توزیع اعتبارات یک سوم نفت فقط بفکر تقسیم مساوی اعتبارات نباشیم بلکه باید نگاه ویژه ای  به توسعه روستاهای نزدیک به تاسیسات نفتی به دلیل آسیب هایی که از آلایندگیهای نفتی می‌بینند، داشته باشیم تا عدالت را رعایت کرده باشیم.
تاجگردون عنوان کرد: با توجه به اینکه  مردم این روستاها در تاسیسات نفتی نزدیک به روستاهایشان مشغول بکار نشده اند پس باید در خصوص زندگی پیرامونی آنها کار شود.
 
 وی افزود: باید به  روستای های؛ آبشیرین، بی بی جان آباد، بابا کلان، دژسلیمان، بن پیر که تمام اطرافش دود و آتش است باید نگاه ویژه داشته باشیم و رفع محرومیت کرد.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت از عملکرد خوب اداره آبفای شهری دوگنبدان و بنیاد مسکن گچساران در اجرای پروژه های عمرانی تشکر و قدردانی کرد.
تاجگردون در ادامه از همکاری خوب نفت در بحث اعتبارات( نفت ) تقدیر و تشکر ویژه کرد و عنوان کرد: بی انصافی است که برخی از رسانه ها با توجه به همکاری و خدمات خوب نفت در شهرستان گچساران برعلیه نفت موضع گیری و حاشیه سازی می کنند.
تاجگردون تاکید کرد: نفت پروژه های زیادی را گچساران اجراء  کرده و همچنین در دست اجراء دارد.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در پایان به مدیران تاکید کرد : این اعتبارات به سادگی به شهرستان نیآمده است بلکه برای ریال به ریال آن رایزنی و زحمت کشیده شده پس در هزینه کردن آن دقت و حساسیت داشته باشید که برای منافع مردم هزینه شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کشاورزی استان ول ول .خدا بدادمان برسه
اصلاح طلب گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون اگر تا الان بهر دلیل از جنابعالی حمایت میکردم و یقین دارم بعترین نماینده ادوار گچساران هستی ولی از این تاریخ به شما اعلام میکنم و میکنیم چنانچه ن.. اصولگرا جبهه پایداری که در دولت هزاره سوم مدیرکل بود (در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ یکی از افراد متعصب و طرفدار پرپاقرص احمدی نزاد بود و مخالف اصلاح طلبان) را بعنوان بخشدار مرکزی گچساران معرفی نمایی قطعا در مقابل شما خواهیم ایستاد و شما را بعنوان. جریان اصلاحات قلمداد نموده و در برابرت جبهه گیری خواهیم نمود. چرا که تحمل این مورد از همه کارهایی که بر خلاف جریان اصلاحات انجام گرفته سخت تر و غیر قابل تحمل میباشد.
آقای تاجگردون بنظر شما فرق آقای شبرنگ با پاکدل چیست؟ چون پاکدل در مقتبل شما ایستاد آدم بدی است ولی شبرنگ بخاطر پست و مقام تغییر رویه داد و خود را طرفدار و حامی جنابعالی نشان داد؟
به هوش باش که این مورد بسیار خطرناک میباشد انتظار داریم با تعمل و تعقل تصمیم گیری نمایی
روز رنگ
Iran, Islamic Republic of
اصلا بحث ترک بودن نیست شبرنگ تا حالا کجا بود شبرنگ چندتا رای داشت تخصصش چی هست مگر نه اینکه یه معلم شیمی بوداین چهارسال کجا بود اینهمه ترک و لر به تو رای داد که از شیراز بخشدار پروازی بیاری .یعنی تو این شهر آدم قحطی اومده که دوتر محمود کریمی بهت دیکته بکنه شبرنگ را بیاری.چرا بهمنی را نمیزاری چرا قلی زاده را نمیزاری چرا دکترشعبانی را نمیزاری چرا خسرو پناهی را نمیزاری چرا رمضان عباسی را نمیزاری . اصلا همین حاج عادل امینی را بذار که مسلط هست یقین داشته باش با انتخاب شبرنگ ریزش آرات ده برابر میشه . شما عادت داری برعکس آنچه بهت میگن عمل کنی بسم الله . شب دراز است و قلندر بیدار
Iran, Islamic Republic of
پدرت بیامرز.دقیقا برخلاف ایده ی هوادارانش عمل میکنه.ما براخودتیم جناب تاج . دقیقا مثل اسمش شب هست وهیچ امیدی به اونیست.کسی رانداره .پشتوانه اش کی هست مگه
Iran, Islamic Republic of
شبرنگ کیه دیگه.بین این همه جماعت ترک ارزشمندوتوانمندچراچسبیدی به شبرنگ.نکنه یادتون رفته ده سال پیش یقه وسینه چاک میکرد براحسینی
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1