کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

جلسات برادر تاجگردون با قشقایی‌ها و چند نکته

7 تير 1398 ساعت 17:14

به گفته یکی از حاضرین که عکس های این جلسه را در فضای مجازی منتشر کرده است، در این جلسه پیرامون مشکلات و ارائه راهکار برای توسعه و اشتغالزایی بحث و بررسی شد.


حمید رضا تاجگردون برادر غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت با حضور در منزل یکی از قشقایی‌ها با جمعی از آنها دیدار کرد.
به گفته یکی از حاضرین که عکس‌های این جلسه را در فضای مجازی منتشر کرده است؛ جمعی از بزرگان، ورزشکاران، دهیاران، شوراهای روستا، روسای ادارات و بانوان ایل قشقایی با حمیدرضا تاجگردون برادر نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت دیدار کردند. همچنین این فرد می‌گوید: در این جلسه پیرامون مشکلات و ارائه راهکار برای توسعه و اشتغالزایی بحث و گفت‌وگو شد.
اولاً، همچنین جلساتی باید در یک ساز و کار اداری و با حضور کارشناسان و مسئولان مربوطه برگزار شود و در واقع شهرستان گچساران شورای اشتغال و برنامه‌ریزی دارد که مرتب در این باره صحبت‌ها و جلسات لازم انجام می‌گیرد.
دوماً، برادر تاجگردون از چه جایگاه اداری و رسمی در این جلسه حضور پیدا کرد؟
سوماً، به نظر می رسد این گونه جلسات با توجه به اینکه در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس هستیم، در آینده بیشتر برگزار شود.  و این احتمال وجود دارد که با دادن وعده‌های انتخاباتی نظر این افراد و شرکت کنندگان را برای نماینده فعلی مجلس و کاندیدای انتخابات مجلس آینده جذب نمایند.
چهارماً،«فضای انتخابات، باید فضای سالمی باشد؛ فضای تبلیغات، باید با فضای پروپاگاندهای معمول دنیا تفاوت داشته باشد.
امروز در دنیا، دمکراسی، یک دمکراسی حقیقی نیست؛ زیرا فشار تبلیغات پُر زرق و برق توخالی، با سخنان فریب‌آمیز، آن‌چنان بر ذهن مردم سنگینی می‌کند، که امکان انتخاب درست را به مردم نمی‌دهد؛ نمی‌گذارند مردم فکر کنند. هر کس که مقداری از کارهای انتخاباتی کشورهای به اصطلاح دمکراتیک را مشاهده کرده باشد، این معنا برایش واضح است. حرفهایی که می‌زنند، وعده‌هایی که می‌دهند، قیافه‌هایی که می‌گیرند، تملقهایی که از بعضی از قشر‌ها یا گروه‌ها می‌گویند، ارتباطهایی که با جناحهای خاصی برقرار می‌کنند تا نظر آن‌ها را جلب بکنند، این‌ها کارهای سالمی نیست؛ کارهایی است که وقتی در یک مجموعه‌ی مردمی انجام گرفت، فضا را مسموم می‌کند و قدرت فکر کردن به آن‌ها نمی‌دهد.
تبلیغ، صحیح و حق است؛ اما با معنای واقعی کلمه، با حفظ حدود شرعی کلمه، به دور از فریب، به دور از کارهای دروغین و نمایشی، به دور از متهم کردن این و آن. نمی‌شود ما بگوییم که مسؤولان انتخابات، نسبت به این قضیه هیچ مسؤولیتی ندارند؛ این شرط سلامت انتخابات است.»( رهبر انقلاب اسلامی- ۱۳۷۰/۰۹/۲۷)
پنجماً، برادر تاجگردون بدون شک می‌تواند نقش مشاور امین غلامرضا تاجگردون نماینده فعلی گچساران و باشت را ایفا کند تا با حضور در این جلسات و شنیدن نقطه نظرات مردم در راستای رفع آنها گام بردارد.


کد مطلب: 410651

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/410651/2/جلسات-برادر-تاجگردون-قشقایی-ها-چند-نکته

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1