کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

فینال مسابقات ملی مناظره دانشجویان جهاد دانشگاهی در یاسوج (+تصاویر)

8 خرداد 1398 ساعت 22:48

رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقات ملی مناظره دانشجویی به مرحله فینال رسید.


محمد قائم کاظمی بیدک در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این هشتمین دوره مسابقات بود که امسال نیز مانند سال‌های گذشته پرشور و جذاب برگزار شد.
کاظمی بیدک افزود: ۳۰ تیم در مرحله دانشگاهی باهم رقابت کردند که نهایتاً 6 تیم و در قالب تیم‌های 4 نفره به مرحله استانی راه پیدا کردند.
این مسئول عنوان کرد: فینال مسابقات امروز در سالن جهاد دانشگاهی با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاهی و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها با موضوعات فرهنگی و اجتماعی ازجمله رابطه عاشقانه قبل از ازدواج و اختلاط دخترها و پسرها، ازدواج موقت، حضور بانوان در ورزشگاه و مجازات‌های اعدام یا شلاق درملأعام و...برگزار شد.
کاظمی رئیس جهاد دانشگاهی استان ادامه داد: تیم‌های برتر مسابقات به مراحل منطقه‌ای و کشوری اعزام می‌گردند. امروز نیز از 3 تیم برتر این دوره از مسابقات در مراسم اختتامیه تجلیل به عمل آمد و با اهدای لوح‌های تقدیر و جوایز نقدی و غیر نقدی به پایان رسید.
کاظمی همچنین هدف از برگزاری این مسابقات در سطح کشوری را نیز ارتقا فرهنگ گفتگو و مناظره عنوان کرد و آموزشی در جهت اهمیت گفتگوی سالم را از دیگر اهداف این مسابقات خواند.
مسابقات ملی مناظره دانشجویی امروز با معرفی دو تیم برتر مسابقات به پایان رسید و تیم عدالت از دانشگاه سما یاسوج متشکل از فاطمه اسفندیاری، پرستو درخش، فاطمه حسین زاده و مجید ناجی رتبه دوم مسابقات را کسب کردند و همچنین تیم آگاهی از دانشگاه دولتی یاسوج توانست با شکست رقبای خود قهرمان مسابقات ملی مناظره دانشجویی در مرحله استانی گردد تیم آگاهی متشکل از سلیمانی، نظریان، میرفردی و هارمونی بوده‌اند. داوری مسابقات ملی مناظره دانشجویی از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های استان و از جناح‌های مختلف انتخاب‌شده بودند.
 


کد مطلب: 409972

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/409972/2/فینال-مسابقات-ملی-مناظره-دانشجویان-جهاد-دانشگاهی-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1