تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۹
کد مطلب : ۴۰۸۳۸۸
با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر و نماینده مردم بویراحمد و دنا در روز 14 فروردین ماه انجام گرفت

امداد رسانی به مناطق سیل‌زده لوداب (+ تصاویر )

۱
کبنا ؛تیم‌های امداد رسانی به سرپرستی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا به مناطق سیل زده لوداب (روستای تنگ آلج) رفتند.
امان الله جهانبین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به قطعی راه ارتباطی و عدم دسترسی مردم این منطقه مایحتاج آنها تامین و توسط بالگرد هلال احمر ارسال و بین اهالی مناطق سیل زده توزیع شد.
بنا بر این گزارش، همچنین غلام‌محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا امروز چهارشنبه (14 فروردین ماه 98) نیز به همراه تیم امداد هلال احمر که کار امدادرسانی و ارسال مواد غذایی و دارویی را به منطقه لوداب بر عهده دارد از مناطق مختلف بخش لوداب سرکشی کرد.
در این بازدید نماینده بویراحمد و دنا و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از منازل ویران شده بر اثر سیل، قطعی راه ارتباطی  و آب شرب که بیشتر از همه به چشم می‌خورد بازدید کردند و از نزدیک با اهالی و روستائیان به گفت‌وگو پرداختند.
همزمان با این بازدید با هماهنگی‌های بعمل آمده ماشین آلات راهسازی به این مناطق سرازیر شدند تا سریعتر راههای ارتباطی را بازگشایی کنند.
همچنین تیم امداد و اتفاقات آب روستایی نیز فردا در قالب یک تیم به منطقه اعزام می‌شوند تا نسبت به ترمیم شبکه‌های آب و اتصال آب شرب این مناطق اقدام ویژه انجام دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

زاگرس
Iran, Islamic Republic of
با سلام اگر کمک ها مربوط به هلال احمر می باشد چرا اقای جهانبین نماینده بویراحمد را همراه خودش می برد و کار انتخاباتی می نماید اینگونه است که خدمات هلال احمر را برای تبلیغات انتخاباتی هزینه می نمایند.
Iran, Islamic Republic of
تا الان خواب بود.بايد مردم نابود بشن بعد ب خاطر انتخابات خودشو نشون بده. نه خدمت
Iran, Islamic Republic of
کارهای نمایشی. حتی میخوان کمک به مردم را سیاسی کنن و سوء استفاده انتخاباتی. بیچاره مردم
سعید
Iran, Islamic Republic of
واقعاً متاسفیم برای هلال احمر که اینگونه مردم مظلوم لوداب را به بازی گرفته است مردم هوشیارتر و آگاهتر از این هستند که جهانبین فکر میکنه!!!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1