کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن انجام گرفت

سخنرانی سید قدرت حسینی‌پور در دهدشت (+ عکس و فیلم )

22 بهمن 1397 ساعت 19:33

از روزی که پیامبر رحمت ندای توحید سر داد جبهه حق و باطل در کنار هم صف آرایی نمودند و دشمنان برای سرکوب اسلام نقشه‌های شوم طراحی کرده و می‌کنند اما ملت آزاده ایران به حکم قران در برابر همه این توطئه‌ها ایستادگی می‌کند.


مراسم راهپیمایی 22 بهمن 97 شهر دهدشت با حضور اقشار مختلف مردم این شهر و زیر بارش باران و با سخنرانی سید قدرت‌الله حسینی‌پور نماینده سابق گچساران و باشت برگزار شد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000407/nf00407111-1.mp4
سید قدرت‌الله حسینی‌ نماینده سابق شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه به کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی وارد دهه پنجم شد، اظهار کرد: حضور حماسی مردم در مناسبات ملی و مذهبی تمام توطئه‌های دشمنان و درایت‌های رهبر معظم انقلاب همه توطئه‌های دشمنان را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی خنثی کرد.
وی بیان کرد: ملت ایران چهار دهه با تمام وجود مقابل همه دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمنان ایستاده و مقاومت می کند.
نماینده سابق شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان روسای جمهور آمریکا که انقلاب ایران 40 سالگی خود را نخواهد دید خاطرنشان کرد: به کوری چشم دشمنان انقلاب ما وارد دهه پنجم خود شد و انواع توسعه و پیشرفت را برای خود رقم زده است.
حسینی به تشریح گوشه ای از خدمات قبل و بعد از انقلاب در استان پرداخت و اضافه کرد: امروز شاهد انواع توسعه و پیشرفت در جای استان هستیم.
نماینده سابق مردم گچساران و باشت در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: قبل از انقلاب با کودتاها ستم آمریکا بر این ملت شروع شد، بعد از انقلاب کودتاهای مختلف و حمایت از گروهک‌ها که باعث 17 هزار شهید شد و نیز تحمیل جنگ هشت ساله برای اسقاط نظام راه‌اندازی شد اما ملت ایران به رهبری امام راحل و امام خامنه‌ای در برابر همه توطئه‌ها ایستادگی کردند.
وی با بیان اینکه هیچ ملتی چنین در برابر توطئه‌ها ایستادگی نکرده است،ادامه داد: ملت ایران چهار دهه است در برابر نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان مقاومت می‌کند.
حسینی یادآور شد: آمریکا با حمایت از گروهک‌های تروریستی باعث کشته شدن ۱۷ هزار نفر از هموطنانمان شد. تحمیل جنگ هشت ساله ایران و تجهیز صدام با انواع سلاح‌های شیمیایی و موشک‌ها برای ضربه زدن به این نظام و براندازی نظام را راه انداخت اما ملت بزرگ ایران به رهبری روحانیت امام راحل و در ایران سی سال رهبری امام خامنه‌ای عزیز در برابر همه توطئه‌ها ایستادگی کردند.
 وی با اشاره به اینکه فشارها به رملت ایران همیشه وجود داشته گفت: کدام یک از کشورها را می‌شناسید که در مقابل این همه توطئه، تحریم و فشار دوام بیاورد و استقامت کند. امام راحل به تأسی از پیغمبر اکرم علم برداشتند و ملت قهرمان ایران لبیک گفتن و این انقلاب را به پیروزی رساندند.
 حسینی پور گفت: رؤسای جمهور آمریکا از کارتر، ریگان، بوش پدر وپسر، کلینتون، اوباما و ترامپ فعلی هر سال می‌گفتند که امسال سال آخر عمر جمهوری اسلامی ایران است اما کور خوانده‌اند. این همه پیشرفت در بعد فرهنگی، علمی، اقتصادی و تاثیرگذاری بر دنیا، به کوری چشم آنها توانستیم در منطقه تاثیرگذار باشیم حزب الله لبنان را ما تاسیس کردیم و آنها را مسلح به موشک‌های نقطه زن کردیم و هر وقت لازم باشد قلب تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.
 وی گفت: موشک‌های رعد، سجیل و کروز بالستیک را دانشمندان ما تولید کردند تا اگر زمانی لازم شود و آمریکا بخواهد دست از پا خطا کند قلب واشنگتن میشیگان و نیویورک را نشانه بگیریم. رژیم صهیونیستی به فرمان امام باید محو شود و به کوری چشم آنها ما ملت‌های مسلمان را آگاه نمودیم و آنها را از زیر یوغ دشمنان رها کردیم.
حسینی ضمن اشاره به اینکه اسرائیل غاصب است گفت: رژیم اسرائیل از سال ۱۹۴۸ در سرزمین‌های اشغالی کمک می‌کند و به پاس پروردگار، این رژیم به فرموده رهبر فرزانه انقلاب کمتر از ۲۵ سال عمر خواهد کرد و سقوط آن هم توسط حزب الله و حماس و جهاد اسلامی محقق خواهد شد. ما با شما دشمنیم همانطور که شما با ما دشمنید، شما یک لحظه از فشار و از توطئه علیه ما دریغ نمی‌کنیم و به حکم خدا و به حکم ولایت فقیه در برابر شما ایستاده‌ایم و از مظلومان حمایت می‌کنیم. زینبیون پاکستان را ما به وجود آوردیم و از آنها حمایت می‌کنیم.
 نماینده اسبق مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم غیور، دلاور و شهیدپرور شهرستان کهگیلویه ۴۱۱ شهید در دفاع مقدس تقدیم اسلام نموند، اگر به ۲۰۰ سال قبل برگردیم در تاریخ خواهیم دید اولین قیام و از اولین حرکت برای بیداری توسط روحانیت شیعه به رهبری سید جمال الدین اسد آبادی صورت گرفت. بعد از انقلاب ما انقلاب ۱۹۱۰ چین صورت گرفت و بعد از آن حرکت مردم ترکیه در سال ۱۹۱۸ و هندی‌ها در سال ۱۹۴۷ میلادی با تأسی از بیداری اسلامی ایران از زیر یوغ ستم استعمار انگلیس نجات پیدا کردند و این نشانه تاثیر گذاری ایران درمنطقه است.
 وی افزود: شاهان قاجار و پهلوی دویست سال در این مدت حکومت کردند و تلاش می‌کردند که این انقلاب شکل نگیرد انقلاب مشروطه را محکوم کردند و هزاران آزاده در این مملکت به چوبه دار سپرده شده است. بعد از بیداری اسلامی و بعد از آن انقلاب مشروطیت شروع شد و بعد از انقلاب مشروطیت ۷۳ سال بعد انقلاب اسلامی به رهبری امام عظیم ما شکل گرفت.
 وی گفت: اگر بخواهیم خدمات این نظام را در طول این ۴۰ سال از ابعاد مختلف بررسی کنیم اصلاً قابل مقایسه با دوران پهلوی نیست. در همین استان یک شهر و روستا وجود نداشت که از نعمت گاز برخوردار بوده باشد از آسفالت، سلامت، آب آشامیدنی، تلفن و سایر خدمات خبری نبود نگاه کنید تعداد فرودگاههای ما از ۲۲ فرودگاه به بیش از ۸۰ فرودگاه تبدیل شد. در بعد نظامی می‌بینیم عظمت ما را، می‌بینیم دفاع پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی و بسیج چگونه در برابر دنیا قد علم کردند. در روزنامه اهرام مصر مطلبی زیبا نوشته و مقایسه کرده بیش از ۳۰ سال کشور مصر را با کشور ایران. همچنین سه نویسنده روسی کتابی نوشته‌اند و مقایسه کردند خدمات این انقلاب را با شرایط قبل از انقلاب.
نماینده سابق شهرستان‌های گچساران و باشت بیان داشت: از روزی که پیامبر رحمت ندای توحید سر داد جبهه حق و باطل در کنار هم صف آرایی نمودند و دشمنان برای سرکوب اسلام نقشه‌های شوم طراحی کرده و می‌کنند اما ملت آزاده ایران به حکم قران در برابر همه این توطئه‌ها ایستادگی می‌کند.


کد مطلب: 407111

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/407111/2/سخنرانی-سید-قدرت-حسینی-پور-دهدشت-عکس-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1