کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا:

گاز به تنگ سرخ می‌رسد (+ تصاویر)

17 بهمن 1397 ساعت 10:21

احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین ضمن تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با افتتاح این پروژه 9 روستای منطقه تنگ سرخ شهرستان بویراحمد از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.


16 تیرماه 97 استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی به منطقه تنگ سرخ سفر کرد و در آنجا یکی از مطالبات اصلی مردم بحث گازرسانی بود.استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همان جا از شرکت گاز خواست که موضوع گازرسانی این منطقه را پیگیری ویژه کند و اکنون در بهمن سرد و سخت 97 این پروژه کلنگ‌زنی شد.
صبح امروز (چهارشنبه 17 بهمن‌ماه 97) با حضور علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا، فرماندار بویراحمد، جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استاندار، عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی پروژه گازرسانی به روستاهای تنگ سرخ بویراحمد کلنگ‌زنی شد.
احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین ضمن تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با بهره‌برداری از این پروژه 9 روستای منطقه تنگ سرخ شهرستان بویراحمد از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.
وی افزود: روستاهای اسلام آباد، اله آباد، پاسگاه ژاندارمری، تنگ خشک،تنگ مشکان، تنگ سرخ،چشمه پهن، گنجگان،گنجگان سفلی و علیا از گازدار شدند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با افتتاح این پروژه گازرسانی 1086 خانوار گازدار شدند، بیان کرد: پروژه گازرسانی منطقه تنگ سرخ و روستاهای اطراف حدود 80 میلیارد ریال اعتبار در بر دارد و 4304 نفر را تحت پوشش قرار می‌ دهد.
 


کد مطلب: 406999

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/406999/2/گاز-تنگ-سرخ-می-رسد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1