کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تبلیغات نمایندگان مجلس در آئین افتتاح بیمارستان‌های یاسوج و باشت بررسی شد

آش افتتاحیه (+ تصاویر و فیلم)

9 دی 1397 ساعت 10:13

باید از تلاش همه مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد که برای افتتاح بیمارستان شهید جلیل یاسوج و بیمارستان باشت و اورژانس دهدشت قدردانی کرد و به هیچ وجه نباید خدمات دولت، نظام و انقلاب اسلامی به نفع شخص خاصی مصادره شود.


بیمارستان‌های 294 تختخوابی شهید جلیل یاسوج و 32 تختخوابی باشت در حالی با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید که «تاجگردون» و «زارعی» در پیج اینستاگرام، سطح شهر یاسوج قبل و بعد از افتتاح با کلیپ‌ و بنرهای تبلیغاتی گوش فلک و زمین و آسمان را پُر کردند که ما بودیم و الا غیر، با مضامین «دو باره»،«ادامه دارد» تا توانستند از آن در جهت تبلیغات [شائبه انتخاباتی] برای خود نهایت استفاده را بردند.
این در حالی است که بعضی از پروژه‌های استان وضعیت ایده‌آلی ندارند و با ایراداتی هم همراه شدند، همین چند ماه اخیر بود که دیوار پروژه مدرسه نیایش شهر گچساران که با حضور «غلام‌رضا تاجگردون» و استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید و باگذشت حدود 3 ماه از افتتاح در اثر بارندگی فروریخت، همچنین پل سوم بشار یاسوج پس از حدود 16 سال که با حضور «غلام‌محمد زارعی» و استاندار افتتاح شد بر اثر یک بارندگی بخشی از آن ریزش کرد. تا جایی که دستگاه‌های مربوطه به این پروژه‌ها ورود کردند.
افتتاح پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و ... نباید محلی برای تبلیغات انتخاباتی باشد چرا که این‌ها به برکت نظام اسلامی احداث می‌شوند. البته تلاش همه دستاندرکاران و مسوولان نیز نباید نادیده بگیرد، اما اینکه بخواهیم برای فرار از هجمه‌های منتقدین شوی تبلیغاتی راه بیندازیم کار شایسته‌ای هم نیست.
پارک بانوان یاسوج یکی از پروژه‌های بزرگ عمرانی بود که قبل از پنجمین انتخابات شورای شهر یاسوج و در یک اقدامی عجولانه و به شکل ناقص توسط معاون رئیس‌جمهور به مرحله بهره‌برداری رسید و حالا بعد از 2 سال «علی‌محمد احمدی» استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستور تغییر مکان پارک بانوان را می‌دهد و جانمایی احداث این پارک را کار غلط و غیر کارشناسی می‌داند.
غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد گفت که «بیمارستان 400 تختخوابی را برای آینده شهر یاسوج مدنظر داریم و با همکاری مسئولان کشور این بیمارستان را طراحی خواهیم کرد.» اما این به نظر می‌آید یک وعده انتخاباتی آقای نماینده باشد چرا که در حاشیه افتتاح بیمارستان شهید جلیل یاسوج تعداد زیادی از مردم سی‌سخت خواستار ساخت بیمارستانی شدند که کلنگ آن سال قبل بر زمین زده شد و تاکنون اقدامی برای احداث آن نشده است.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000405/nf00405869-1.mp4
تبلیغات عجیب و غریب آقایان نماینده به حدی بود که حتی واکنش برخی چهره‌های سیاسی مختلف استان را در پی داشت، علی مندنی‌پور از وکلای پایه یک و مطرح کشور در این باره در توئیت خود نوشت؛ «بهره نا قابل هر یک سهامداران در جریان تدارک آش افتتاحیه فاز اول بیمارستان یاسوج؛ رأی برای مجلس، افتخار و امتیاز برای دولت، 11 سال انتظار یک رقص دبش محلی، لت و پار شدن جماعت با هدف دسترسی به امامزاده هاشمی جهت براوردن نذر و نیازها و... اینهم هم سهم مردم!»
همانطوری که گفته شد، باید از تلاش همه مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد که برای افتتاح بیمارستان شهید جلیل یاسوج و بیمارستان باشت و اورژانس دهدشت قدردانی کرد و به هیچ وجه نباید خدمات دولت، نظام و انقلاب اسلامی به نفع شخص خاصی مصادره شود.


کد مطلب: 405869

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/405869/2/آش-افتتاحیه-تصاویر-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1