تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۸
کد مطلب : ۴۰۲۶۲۸
به مناسبت هفته دولت تشریح شد؛ 

عملکرد سه ماهه اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت در دو حوزه ورزش و جوانان

۲
کبنا ؛به مناسبت هفته دولت تشریح شد؛ 
عملکرد سه ماهه اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت در دو حوزه ورزش و جوانان
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت عملکرد سه ماهه اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت در دو حوزه ورزش و جوانان را تشریح کرد. 
مهدی عسکری با تبریک هفته دولت، با بیان اینکه اعزام ورزشکاران در سه ماهه اخیر سال 97 پیشرفت قابل توجهی داشته است، گفت: در سال ۱۳۹۶ در مجموع ۵ اعزام در رشته های مختلف ورزشی به مسابقات خارج شهرستانی بوده که این آمار تنها در سه ماهه اخیر سال 97 به ۱۲ مورد اعزام به مسابقات خارج از شهرستان در رشته های مختلف ورزشی رسیده است.
وی با تشریح عملکرد دستگاه متبوع در حوزه وزرش از ابتدای تصدی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت، ابراز داشت: تعداد ورزشکاران سازمان یافته در طول سال ۱۳۹۶ ، ۳۸۵ نفر بوده که این تعداد از از ابتدای خردادماه سال جاری تاکنون به تعداد ۴۸۰ نفر رسیده که امید است تا پایان سال به ۱۳۰۰ نفر افزایش یابد.
عسکری تعداد مسابقات برگزار شده در طول سال ۱۳۹۶ در رشته های مختلف ورزشی را ۱۲ مورد اعلام کرد و افزود: این آمار در سه ماهه اخیر سال جاری در سطح شهرستان به ۲۸ مورد رسیده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت با اشاره به موفقیت های ورزشکاران شهرستان در مسابقات استانی ، گفت: در سه ماهه نخست سال جاری از ۱۲ اعزام به مسابقات خارج از شهرستان که ۹ مورد از آن به صورت رسمی و قهرمانی استان بوده ورزشکاران شهرستان باشت موفق به کسب عناوین قهرمانی در مسابقات کشتی فرنگی، کیک بوکسینگ، تکواندو، کاراته ، مچ اندازی، کشتی آزاد، چوبکشی و پرورش اندام شده اند.
عسکری در ادامه به اهم فعالیت های صورت گرفته این اداره در حوزه جوانان نیز اشاره ای داشت و گفت: در بحث امور جوانان اولین و دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان با محوریت اوقات فراغت و هفته ازدواج برگزار شد. همچنین برگزاری سه کارگاه آموزشی مهارتهای ازدواج در سطح شهرستان توسط سمن نیز از عمده این فعالیت ها بود.
وی برگزاری همایش عفاف و حجاب ویژه بانوان جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه را از برنامه های فرهنگی اجرایی توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت برشمرد و افزود: به مناسبت دهه کرامت نیز جلسه گفتمان دینی و پرسش و پاسخ ویژه ورزشکاران نوجوان در محل استادیوم تختی برگزار شد.
عسکری همکاری در برگزاری جام مساجد با شرکت ۱۲ تیم را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت تعداد هیئت های ورزشی فعال را 16 هیئت اعلام کرد و گفت:در سال ۱۳۹۶ تعداد ۴ هیات فعال در سطح شهرستان وجود داشت که الحمدالله در طول سه ماهه اخیر تعداد هیأتهای فعال شهرستان به ۱۶ هیات ورزشی رسیده است.
عسکری در مورد انتخاب رؤسای هیأت های ورزشی نیز بیان داشت: روسای پیشنهادی شش هیات تنیس روی میز؛ کوهنوردی، بوکس، آمادگی جسمانی، دوچرخه سواری و دو ومیدانی به اداره کل ورزش وجوانان استان معرفی شده اند و انشالله بعد از طی مراحل اداری حکم آنها صادر می گردد.
وی در پایان با تقدیر از همراهی مسئولان استانی و شهرستانی در جهت ساماندهی امور ورزش و جوانان در شهرستان باشت از تلاش های دکتر تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان و فرماندار شهرستان باشت تشکر کرد.
خبرنگار فتح الله پوران پور 

 
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1