تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب : ۴۰۲۵۳۸
برگزاری فستیوال استعدادیابی نونهالان فوتبالیست در شهرستان باشت+ تصاویر

با حضور 9 تیم از شهرستان های مختلف کهگیلویه و بویراحمد انجام شد؛

۱
کبنا ؛با حضور 9 تیم از شهرستان های مختلف کهگیلویه و بویراحمد انجام شد؛ 
برگزاری فستیوال استعدادیابی نونهالان فوتبالیست در شهرستان باشت+ تصاویر
با حضور 9 تیم از شهرستان های مختلف کهگیلویه و بویراحمد فستیوال استعدادیابی نونهالان فوتبالیست زیر 12 سال در شهرستان باشت برگزار شد.
سید حمید رضا صادقی، مسئول هیئت فوتبال شهرستان باشت، در حاشیه برگزاری این همایش با تشکر از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، پیشکسوتان و شهردار باشت به جهت حمایت از برنامه های ورزشی در این شهرستان اظهار داشت: دوره استعدادیابی مدارس فوتبال از سراسر استان در شهرستان باشت با حضور تیم های منتخب مدارس فوتبال برگزار شد. 
وی هدف از برگزای این همایش را استعدادیابی و کشف استعدادهای نهفته نوجوانان استان در زمینه فوتبال اعلام کرد و افزود: همه ساله در این ایام کمیته استعدادیابی اقدام به برگزاری چنین همایشی می نمایند و نخبه های استان که پیش از این مکانی برای کشف و بروز استعدادهای آنان وجود نداشت در این همایش شرکت می کنند و به واسطه برگزاری این دوره ها نیز تا کنون برخی از فوتبالیست های استان به مدارج بالای فوتبالی رسیده اند.
وی با تقدیر از امیدعلی حسینی استعدادیاب تیم ملی در منطقه 9 و استان کهگیلویه و بویراحمد و معصومی از مربیان پایه فوتبال استان در جهت برگزاری این فستیوال ورزشی بیان داشت: از کلیه کسانی که در برگزاری همایش با ما همکاری داشته اند از جمله اکیپ اورژانس و شبکه بهداشت و درمان شهرستان، نیروی انتظامی، کمیته داوران و خبرنگاران جهت پوشش اخبار این همایش نیز تقدیر می نماییم.
امیدعلی حسینی، سراستعدادیاب استان و نماینده فدراسیون فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد نیز در مورد برگزاری این همایش گفت: این فستیوال ورزشی هرساله با حضور منتخب مدارس فوتبال دارای مجوز برگزار می شود.
وی با بیان اینکه مدارس فاقد مجوز در این همایش جایگاهی ندارند، افزود: حتی اگر بهترین بازیکنان در مدارس فاقد مجوز ثبت نام نمایند ، نمی توانند در این فستیوال شرکت کنند.
این بازیکن قدیمی فوتبال و دبیر بازنشسته با توصیه به خانواده های فوتبال آموزان ، اظهار داشت: از خانواده ها و فوتبال آموزان درخواست می شود حتماً جهت ثبت نام به مدارس فوتبال قانونی و دارای مجوز مراجعه نمایند.
حسینی در مورد کیفیت و نحوه برگزاری این فستیوال ورزشی نیز گفت: تعداد بالغ بر 40 مدرسه فوتبال در استان وجود دارد که از هر شهرستان یک تیم به عنوان چکیده و منتخب فوتبال زیر 12 سال شهرستان در باشت حضور یافته اند.
تنها مربی دارنده مدرک فوتبال پایه از فیفا در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تعداد 9مدرسه که منتخبین مدارس زیر 12 سال از شهرستان های مختلف استان هستند در این مکان حضور دارند و منتخب این بازیکنان به عنوان تیم استانی به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.
وی افزود: در مسابقات کشوری نیز فدراسیون فوتبال استعدادیابی را انجام داده و تیم های ملی ما در آینده از این نونهالان تغذیه خواهد شد. 
سراستعدادیاب استان و نماینده فدراسیون فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در سال های گذشته از 64 نفر منتخب استعدادیابی ، قریب به 50 نفر از آنها در تیم های ذوب آهن، سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان یا عضو زیر 13 سال تیم ملی حضور یافته اند که نشان دهنده اهمیت برگزاری این فستیوال ورزشی در استان است. 
حسینی، مهدی موسوی بازیکن بومی شهرستان باشت را نمونه ای بارز از عصاره برگزاری این طرح استعدادیابی برشمرد و گفت: این بازیکن اکنون به عنوان نمونه ای از خروجی برگزاری چنین همایشی باعث افتخار شهرستان باشت است.
وی ابراز داشت: برای اولین بار این مسابقات در شهرستان باشت برگزار شده است و امید است این اقدام راهگشایی برای مراحل بعد باشد.
دارنده مدرک مربیگری A آسیا با تقدیر از همکاری مسئولان شهرستان باشت در برگزاری این همایش، نحوه برگزاری را عالی توصیف کرد و افزود: مسئولان شهرستان باشت با تلاش شبانه روزی در تأمین نور و روشنایی محل برگزاری مسابقات همکاری کردند که جا دارد از همکاری آنان تقدیر شود.
وی از نگاه ویژه شهردار باشت و رئیس هیئت فوتبال شهرستان به جامعه ورزش نیز تشکر کرد. 
لطف الله موسوی، شهردارباشت نیز در حاشیه برگزاری این همایش ورزشی، ضمن خوشامد گویی به مهمانان و خانواده های فوتبالیست های نونهال، از مربیان و کادر استعدادیاب استانی به جهت برگزاری این همایش در شهرستان باشت تقدیر و تشکر کرد.
وی با اعلام حمایت از برنامه های ورزشی، ابراز داشت: شهرداری باشت نیز همپای مسئولان ورزشی این شهرستان و در راستای قانون آماده همکاری و حمایت از برگزاری چنین برنامه های ورزشی در باشت است. 

خبرنگار فتح الله پوران پور 

 
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

باوی
Iran, Islamic Republic of
موسوی و نگاه ویژه
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1