تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۵
کد مطلب : ۴۰۲۱۴۱
در گفت‌وگو با خبرنگاران

نوروزی: اعتبارات با کلام فرمانداران توزیع نمی‌شود/ جشنواره استانی شهید رجایی در استان برگزار می‌شود

۰
کبنا ؛حسن نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، بابیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در حوزه‌های برنامه‌ریزی، بودجه‌ریزی و نظارت بر حسن اجرای برنامه را بر عهده دارد، اظهار کرد: لازمه توسعه کشور برنامه محوری کارشناسی شده است که در استان برنامه‌ریزی توسعه‌ای با هدف‌گذاری و اقدامات کارشناسی شده عملیاتی می‌شود.
نوروزی با اشاره به اینکه محور اصلی این سازمان مسائل سیاسی و امنیتی نیست، افزود: عمده موضوعات مهم در استان در بخش‌های عمران و توسعه است.
وی بابیان اینکه امسال دولت در قانون بودجه تأکید بر تبصره 19 یا مشارکت بخش خصوصی در توسعه دارد، گفت: این سازمان در راستای تحقق اهداف مشارکت بخش خصوصی در توسعه استان و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اقدام کرده است، بنا بر این سازمان برنامه و بودجه استان پاسخگوی و رسیدگی به این پروژه‌های عمرانی هست.
وی افزود: پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی در استان وجود دارد که تکمیل آن‌ها با اعتبارات و منابع دولتی زمان‌بر است بنا بر این بخش خصوصی باید ورود پیدا کرده و آن‌ها را به اتمام برساند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره شهید رجایی در هفته اول شهریورماه جاری خبر داد، و گفت: این جشنواره در قالب شاخص محور از بین 60 دستگاه اجرایی استان درنهایت چهار دستگاه برتر استان در شاخص‌های عمومی و اختصاصی معرفی و تجلیل می‌شود.
نوروزی با اشاره به پروژه‌های ملی، ملی-استانی در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: حدود 250 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های ملی ازجمله راه‌های مواصلاتی، آب‌رسانی، بیمارستان و سدهای استان به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شد.
وی افزود: بیش از 205 میلیارد تومان اعتبار در قالب پروژه‌های ملی-استانی در شورای برنامه‌ریزی به استان کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد و همچنین 640 میلیارد تومان اعتبار در قالب اعتبارات استانی از منابع مختلف تأمین و به استان ابلاغ‌شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تصریح کرد: بیش از 300 میلیارد تومان اعتبارات در قالب توازن منطقه‌ای به کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد.
نوروزی بیان داشت: 40.3 درصد توزیع اعتبارات استانی سهم شهرستان‌های بویراحمد و دنا، 22.8 درصد سهم شهرستان‌های گچساران و باشت و 38 درصد سهم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده است.
وی اظهار داشت: اعتبارات استانی بر اساس کلام فرمانداران و اینکه چه فرد خاصی صحبت می‌کند توزیع نمی‌شود بلکه توزیع اعتبارات استانی با 80 برنامه و حداقل 4 شاخص توزیع می‌شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: 42 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات دوسوم نفت به کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد که در توزیع این اعتبارت جمعیت محرومین و ضریب محرومیت مدنظر است.
وی افزود: 30 درصد توزیع اعتبارات دوسوم نفت سهم شهرستان کهگیلویه، 5 درصد سهم شهرستان گچساران و 27 درصد سهم شهرستان بویراحمد است.
نوروزی اظهار داشت: قانون با صراحت می‌گوید که اعتبارات یک‌سوم به نقاط نفت‌خیز اختصاص دارد که قاعدتاً وقتی این اعتبار به اعتبارات شهرستان نفت‌خیز اختصاص داده شود بودجه اعتباری آن شهرستان افزایش می‌یابد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
دكتر نوروزى متشكريم
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1