تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۴۰۰۴۹۳
بی توجهی دستگاه‌های خدمات رسان موجب زیان و تأخیر در واگذاری پروژه‌ها می‌شود

وقتی «بیت‌المال» در باشت باد هوا می‌شود

۰
کبنا ؛
مسعود شیرزاد با انتقاد از عدم هماهنگی و بی توجهی دستگاه‌های خدامات رسان به استعلامهای این اداره، در بازدید از روستای برآفتاب پشتکوه ابراز داشت: بیش از یک ماه است که ماشین آلات اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان باشت در این روستا مشغول فعالیت است و قبل از شروع عملیات بازگشایی و زیرسازی، استعلام از ادارات خدمات رسان گرفته شد اما با وجود انجام 14 هزار و 648 متر مربع عملیات بازگشایی، متأسفانه در تاریخ 5 خردادماه 97 و در حالی پروژه به اتمام رسیده و آماده واگذاری بود اداره گاز شهرستان باشت اقدام به کنده کاری و تخریب زیرسازی شده است. 
وی با اشاره به هزینه‌های جانبی اجاره ماشین آلات، گفت: روزانه حداقل مبلغ 40 میلیون ریال هزینه بابت اجاره این ماشین آلات پرداخت می‌شود که این اقدام شرکت گاز علاوه بر تأخیر در واگذاری پروژه علی رغم استعلام‌های صورت گرفته، موجب زیان مالی به این اداره شده است. 
این مسئول تخریب پروژه‌های اجرایی این اداره را مسبوق به سابقه اعلام کرد و افزود: در روستای گروس نیز اداره آب و فاضلاب روستایی اقدام به کنده کاری و تخریب آسفالت معابر و خیابان کرد که موجب ضرر و زیان به این اداره شده است. 
شیرزاد اقدام صورت گرفته توسط اداره گاز را زمانی اعلام کرد که پروژه به اتمام رسیده و ماشین آلات برای ادامه اجرای طرح‌های بازگشایی و زیرسازی آماده انتقال به روستای حاج قلندر بودند. 
وی خواستار تصمیم گیری مناسب مسئولان در مورد این اتفاق شد.
رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان باشت با تشریح جزئیات اقدامات صورت گرفته در روستاهای باشت، ابراز داشت: در روستای برآفتاب پشتکوه با 25 خانوار و جمعیتی بالغ بر 106 نفر میزان 14 هزار و 648 متر مربع و در روستای اسلام آباد پشتکوه نیز با تعداد 20 خانوار و جمعتی بالغ بر 142 نفر 8 هزار و 400 متر عملیات زیرسازی و بازگشایی انجام شده است. 
گفتنی است اقدامات شایسته اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان باشت موجب گردیده تا روستای های بخش بوستان از شهرستان باشت از عملکرد این اداره وخدماتی که برای آنها انجام دادند اعلام رضایت نمایند.
-------------------------------------
خبر: فتح الله پوران پور
 
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1