تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۴۰۰۲۴۶

زمین‌خواران هیچ نسبتی با من ندارند/ هرکس فامیل‌های زمین‌خوار ‌مرا پیدا کند جایزه دارد

۰
کبنا ؛نماینده بویراحمد و دنا در مجلس تاکید کرد نه خودش و نه خانواده‌اش و حتی فامیل‌های نزدیک وی در موضوع زمین خواری استان کهگیلویه و بویر احمد نقشی و یا ردپایی نداشته‌اند.
غلام‌محمد زارعی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سووالی مبنی بر اینکه مطرح می‌شود برخی از نزدیکان و بستگان شما در زمین‌خواری‌ها دخالت دارند، آیان این حرف‌ها درست است،  با اشاره به اینکه من و خانواده‌ام از سال ۱۳۵۴ در شهر یاسوج سکونت داشته و قبل از آن در گچساران بوده‌ایم، گفت: خودم ،خانواده و یا فامیل های نزدیکم در موضوع زمین خواری شهرستان بویراحمد بویژه زمین خواری در اطراف شهر یاسوج نقشی نداشته‌ایم.عده‌ای که خودشان ‌وام‌های میلیارد گرفته و اراضی ملی و منابع طبیعی اطراف یاسوج را تاراج کرده‌اند می آیند و می‌گویند نماینده مجلس و خانواده‌اش زمین خوارند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود:‌ عده ای از همین زمین‌خواران می‌خواهند موضوع سنگ شکن های محدوده پل بشار تا پل مختار یاسوج که متعلق به ۴۰ سال پیش است را به تخلفات خود ربط دهند تا موضوع تخلف خودشان را از دید مردم پنهان کرده و به همین خاطر در بین مردم این سنگ شکن‌ها را هم به ما ربط می‌دهند.
زارعی با تشریح املاک و سرمایه‌های شخصی خود و خانواده‌اش در یاسوج هم گفت: از سال ۱۳۵۴ تاالان، هیچکدام از ما حتی یک متر مربع ‌نه از دولت‌، نه از ملت و نه از منابع طبیعی خریداری نکرده‌ایم. اسناد و سرمایه‌های شخصی من و خانواده ام نیز مشخص است. هر کسی سندی از من و یا خانواده‌ام در این باره پیدا کرد جایزه دارد.
وی گفت: پدر من از سال‌های سال پیش در خیابان آیت الله طالقانی یاسوج یک مغازه دارد که همه ایشان را می شناسند و الان هم همان مغازه را دارد و اگر همین پدر بعد از این همه سال خواست ساختمان مغازه خود را مرمت و یا تعمیر کند هزاران وصله ناحق و حرف بی پایه و اساس به نماینده مجلس و خانواده وی ربط می دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب آقای زارع زمینی در دشتک سی سخت که شاید هزاران بوته گینه و بلوط در آن بود جنابعالی باعث شدی که این زمین برای جمع آوری کود حیوانی به آقای ا . م. و ع . چ واگذار گردید که از دو سال پیش تا الان هم هیچ گونه کودی در آن انباشت نگردیده و همه این بوته ها را از بین بردند و حتی دو سه برابر زمینی که به آنها واگذار گردید تصرف کردند و حصار کشی گردید و از طریق منابع طبیعی خراب شد و مجددا زمین تصرف شده به آنها واگذار گردید
علی محمد
Iran, Islamic Republic of
دشتک سی سخت رو کی ساپورت کرد تا دادند به رییس.
ایرج
Iran, Islamic Republic of
. خودت و خانوادتو نمیدونم ولی بانی واگذاری زمین در دشتک سی سخت به رییس. بودی و اگه این یکیو حاشا کنی همه چیزایی که تا الان گفتی.
Iran, Islamic Republic of
راست میگه بنده خدا جوریه که من .هستم نداره بده
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا راستی همین طوری که شما میگی حتما اونهاییکه سقاوه را خریدن بچه .
Iran, Islamic Republic of
چرا کامنت ها را نمیذارید
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1