تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۴۴۱۱۶۳
یادداشت|

پاسخی به مستانه‌نویسی

صبا ساداتی
۱۶
۵
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
پاسخی به مستانه‌نویسی
کبنا ؛این روزها که رویکرد مردمی نگریستن به خدماتِ صورت گرفته در کهگیلویه بزرگ، در تمامی رسانه‌ها و محافل اجتماعی مورد تحلیل قرار گرفته و فاتح قلعه‌های منفعت‌طلبی و دروغ‌پردازی به سرگیجه افتاده است، عده‌ای که دستمال‌کشی میز و صندلی سناتور خیالی را بر ناجی سرزمین فقر و محرومیت و سرباز ملت «مهندس هاشمی‌پور» ترجیح داده بودند، مصداق این شعر هستند که می‌گوید؛ 
پیش چشم تنگ مرد دنیا دوست را
یا قناعت پر کند یا خاک گور، 
ذلیلانه مشق خیانت می‌نویسند و با غمگساری، قبر خود می‌کنند. 

بیشتر بخوانید؛
سکان هدایت دهدشت به «عدل هاشمی‌پور» رسید


جناب یاسر حبیبی‌زاده؛ 
انتخابات شورای شهر دهدشت آنقدرها برای ملت و خادمان ملت، ارزش دارد که قبل از سوءگیری جنابتان، گفتمان همراهی مردم و همگامی با دستاوردهای امام و رهبری را محترم بشمارند و به حضور مردم، انتخاب مردم و سپس برای منتخب شورای مردمی، احترام گذاشته و اعلام حمایت نمایند. 
این چه بی‌اخلاقی است که همچون وامانده‌های نظام و ستیزجویان با ملت، سعی در بریده‌گویی و استفاده از کلیپ‌های خیانت‌ساز دارید و افتخارات ملی سردار هاشمی‌پور را به تنگ نظری و روشی حقیرانه، نادیده می‌گیرید؟ آیا پتروشیمی دهدشت را که نماینده شما، بالای ۵۰۰ نفر از نور چشمی‌ها را بدون ضابطه استخدام کرده است، کتمان می‌کنید؟ آیا توسعه معادن گسترده کهگیلویه بزرگ را کتمان می‌کنید؟ آیا بازگرداندن آب سدکوثر به چرام و دهدشت و بهمئی را کتمان می‌کنید؟ آیا از گاز دهدشت به دیشموک و جاده‌های بهمئی به لنده و لنده به سوق و دهدشت و… ناآگاهید؟ 
ایرادی نیست…
چراکه امروز منتقدین سردار هاشمی‌پور کسانی هستند که مطالبه ۱۵۰ میلیون تومانی کرده بودند یا در عین بی‌کفایتی و عدم صلاحیت تحصیلی و تخصصی خواهان مجوز نمایندگی کارخانۀ رب گوجه فرنگی را داشتند. کسانی هستند که درخواست مجوز استخارج معادن را داشتند. کسانی هستند که نمک‌ها خوردند و حقیرانه در مقابل رقیبِ سردار هاشمی‌پور زانو زدند و همچنان بر تعظیم خود مانده‌اند. 
شورای شهر، از هر طیف سیاسی و وابسته به هر جناح و گروهی که باشند، نماینده مردمی هستند که مثل شما، فکر نکردند و مثل وارستگان به سناتور قلابی، در پی دریوزگی عزت و منفعت نبودند. شورای شهر منتخبی از اراده مردمی است که فراتر از اذهان سودجویان و ۱۵۰ میلیون طلبان فکر کردند. منتخبین شورای شهر، جمعی از خردمندان اقوام مختلف هستند که هوشمندانه به خواست ملت و اراده قانون اساسی فکر کردند و نهایتاً شهردار شهر را انتخاب کردند. 
اینکه شما، سعی نموده‌ای به تأسی از تمامیت خواهانِ طیف فکری خود، منفی بافی کنید و در باتلاقی که گرفتار شدین، همسویی پیدا کنید، همت شما است تا مردم، واقعیت‌هایی از جدایی‌تان از سردار هاشمی را بهتر بدانند. مردمی که فرهنگ و انصاف را مقدم بر نان شب می‌دانند و راستگویی و صداقت نگری را پیشه داشته‌اند، به نیکی می‌دانند که قدرشناسی سردار هاشمی‌پور فراتر از دنیای تنگ نظری و فهم حقیرانه‌تان از واقعیت‌های سیاسی و برداشت‌های کودکانه جنابتان است. 
نگارش کینه‌توزانه شما در قضاوتِ جناب مهندس آروس، معاونت محترم فرمانداری دهدشت تا جایی است که برخلاف حقیقت موجود، فعال‌ترین و مردمی‌ترین فرزند کهگیلویه بزرگ را به اندازه درک خود، کوچک دیده‌ای. تمام کهگیلویه بزرگ، مهندس آروس را در صحنه‌های خطر و اضطراب، در تمامی آسیب‌ها و بحران‌های طبیعی و همچنین در شرایط سخت اجتماعی و اقتصادی، تنها امین و پاسخگوی خود دیده اند. کسی که علیرغم تهدید و گزارش و کتمان حقیقتی که طیف منسوب‌تان علیه او داشتند و در فاصلۀ ۳ ماه، ۵ بار او را از صحنه رقابت حذف و برقرار می‌کردند، بیش از ۵۰۰۰ رأی دریافت نمود و به عنوان گُل سرسبد انتخابات نام گرفت. 
جناب حبیبی زاده؛ 
تا زمانیکه عده‌ای هستند که پول‌های مفت را از خادمان طلب می‌کنند و سعی در منفعت طلبی‌های کثیر خود دارند، مراقبت از نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی، دغدغه همۀ دلسوزان نظام خواهد بود. اینکه شما مغرضانه بخواهی بیانه‌های سردار هاشمی‌پور را دخالت‌آمیز بخوانی و چوانان راه یافته به شورای شهر را هزینه افراد و قبایل بکنی، برای مردم خیلی بعید نیست. چرا که شما برگرفته از منش سودجویانه کسانی هستید که ۱۵۰ میلیون تومان مطالبه می‌کردند و یا کارخانه انحصاری رب گوجه فرنگی را خواستار بودند. آیا پرورش یافته چنین بینشی می‌تواند منصف به احوال مردم و معتقد به خدای ملت باشد؟ 
آیا کسی که نگرش تمامیت خواهی داشته و به نیت کسب سود بیشتر، به انتخابات و منتخب مردم می‌نگرد، می‌تواند همت جوانان متخصص و متعهد کهگیلویه بزرگ را در انتخاب شهرداری، فراتر از جناح‌ها و قومیت گرایی‌ها بفهمد؟ 
آیا کسانی که بر کتمان حقآبه مارون ۲ اصرار داشته و از پاسخگویی به مطالبات مردم بی‌تفاوت بوده اند، می‌توانند نمودار شاخص‌های توسعه‌ای که توسط سردار هاشمی‌پور ترسیم شده بود را بفهمند؟ بر شما ایرادی نیست. چون قلب‌های مریضی که خوشبختی مردم را نخواهند و ذلت کهگیلویه بزرگ را آرزوی دیرینه خود بدانند تا نانی به کف آرند و زخمی بر مردم نشانند، در تاریخ این مردم کم نیستند. هر روز تهمت بزنید و دروغ بنویسد که «تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ»، عزت و ذلت دست حق دادار است. 
پس همچنان که دهدشت «بی شفاخو» را به سردار هاشمی‌پور واگذار می‌کنید باید به مردم هم بگویید که چه کسی بود که از سردار هاشمی‌پور، کارخانه رب گوجه فرهنگی طلب نمود و ۱۵۰ میلیون پول درخواست نمود، که اگر پاسخ ندهید، پاسخ مردم را خواهیم داد. 
و این است، مانیفست قلم‌هایی که کذب می‌نویسند و بریده‌گویی از حقایق را دستاویز توهین به خادمان ملت می‌کنند. 
برچسب ها :
عدل هاشمی‌پور عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ عدل هاشمی‌پور عدل هاشمی‌پور نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده عملکرد عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ نماینده کهگیلویه بزرگ در دوره یازدهم حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ سید محمد موحد،نماینده کهگیلویه بزرگ سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده شهردار شهر دهدشت انتخاب شهردار دهدشت نکویی زاده شهردار دهدشت تابش‌نژاد شهردار دهدشت محمد موحد سید محمد موحد حجت الاسلام سید محمد موحد سید حاج محمد موحد حجت السلام و مسلمین سید محمد موحد حجت الاسلام سید محمد موحد منتخب مردم کهگیلویه سید محمد موحد نماینده کهگیلویه سید محمد موحد منتخب مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی سید محمد موحد منتخب مردم کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دعوا های مجازی
کبنا کوتاه بیا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
عدل هاشمی ادم بسیارخوبیه ولی سیاستمدارنیست بهتره دورسیاستوخط بزنه به ولله سوادسیاسی نداره
Iran, Islamic Republic of
سواد سیاسی رو حتما سناتورت داره ، اون سیاست نداره شما ساده هستید فقط
Iran, Islamic Republic of
هم کسی که تقاضای پول داشته و اون که رواج پول دادن کرده هر دو باطلند
دانش
United States
فقط سردار👌👌
Romania
واقعا سردار هاشمی ضمن اینکه در دولت تدبیر و امید نفوذ آنچنانی نداشت اما با تدبیر و برخورد دیپلماتیک و رایزنی خوب و برخورد منصفانه خدمات قابل شایانی انجام داد و همیشه نسبت به همه مردم استان نهایت محبت و دلسوزی و افتخار کمک به هم استانی های خود داشت
Iran, Islamic Republic of
پیاده شو با ملت راه برو
این سردار سازندگی که شما او را تا عرش بالا میبری از دربانی همان سناتور قلابی به اینجا رسیده....چرا خود راطلبکار مردم نشان میدهید....ایا جلال داورپناه و پاداش و پارسایی نخبگان اقوامند....چرا به مردم توهین میکنید
نوشته ی شما نماد کامل اشفته نویسی است.
Iran, Islamic Republic of
یه دف هم یه چی بزن ک ارزش خوندن داشته بو ،مه هر کس هر چ فرستا باید بنیش
Iran, Islamic Republic of
میشه بفرماییید این اقا یا اقایان از کجا اورده اند که مردم درخواست 150 تومان از انها دارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گذشته همه مشخص و روشن هست!!!!!!!!!!!!!!
از کجا اورده اید هم یک اصل مبرهن است!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مانده ام خادمان این پولهای مفت را از کجا اورده اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کهگلو
Iran, Islamic Republic of
تورا بقران کبنا نیوز بپرس مدرک مهندسی از کجا گرفت که بهش میگن مهندس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ازش بپرس ببین میتونه یه مدار برق بکشه که مهندس برق خطابش میکنن،،،،،،،،،،،
علی بی نقطه
Iran, Islamic Republic of
عزیز دل برادر خود شوراها گفتن عدل زنگ زده که به احسان تابش رای ندین
امیر
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برات با این تحلیل در پیتت، عدلی ها با انتخابشان دهدشت را به مهندس کشاورزی سپردند، همانن خودش که دیپلم ندارد و مهندس خطابش می کنند.
سناتور عملکرد با مطالب سخیف شما جایگاهش در قلب ها مستحکم و پایگاهش همچون مارون خروشان می ماند.
حیفم آمد جوابتان را بدهم به همین کلام بسنده کنم کافی است ، چون هرآنچه نگاشتید براساس جهالت و نا آگاهی تان است.روحت شاد
امیر
Iran, Islamic Republic of
این پول های سردار 🤭
پیمان های کثیفی است که با جان من و شما بدست آمد / و ما بی خبریم ، مواجب بگیران مخیز گو و ....
Iran, Islamic Republic of
نه سردار و نه سناتور
مردم ساده و مظلوم تا کی بازی این دو سه نفر میخورید.
اینا پشت صحنه با هم ساخت و پاخت دارند.
فقط منو شماها ضررشو میکنیم
هر دو فقط برا خودشون و چند لیدر اطرافشون کار می‌کنند.میگی نه
به اطراف خودت نگا کن
Iran, Islamic Republic of
چقدر گرفتی؟
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

به نظر می‌رسد اجرای قانون فراتر از خود قانون، به چیزی یا چیزهایی فراتر نیاز دارد که می‌توان ...
شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

هرچند روز گذشته نوروزی در مقام تکذیب مصاحبه‌ منتشرشده‌اش برآمد و به خبرگزاری «خانه ملت» ...
1