تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۴۴۱۱۵۸
یادداشت|

سکان هدایت دهدشت به «عدل هاشمی‌پور» رسید

یاسر حبیبی‌زاده
۷
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
سکان هدایت دهدشت به «عدل هاشمی‌پور» رسید
کبنا ؛یادداشت ارسالی؛ پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره شهردار شهر دهدشت انتخاب شد. اما این انتخاب حواشی کم نداشت، از برگزاری جلسه به قول یکی از اعضای شورای شهر فرمالیته شدن انتخاب، (وی در روز سه‌شنبه در جواب یکی از فعالان رسانه که خواهان شفافیت در پروسه انتخاب شهردار بود گفت که این‌ها همه کاغذبازی است و انتخاب ما تغییر نمی‌کند) تا پاسخ شهردار منتخب به یکی از خبرنگاران که از وی در مورد چگونگی اجرای برنامه‌هایشان پرسیدند فقط با جمله درست میشه جواب دادند. از اعتراف عضو شورای شهر در جلسه رسمی شورا که دلیل رای خود به آقای «نکویی» را تماس «عدل هاشمی‌پور» با خود دانستند و حتی به قسم جلاله نیز متوسل شدند که اتفاقا این ادعای ایشان نیز مورد تایید سه عضو دیگر شورا هم قرار گرفت. 
تمامی فعل و انفعالات در حالی‌ست که آقای هاشمی‌پور پیشتر مردم کهگیلویه را قدرنشناس خوانده بود و مدعی بود که هیچ نقشی در انتخاب شهردار دهدشت ندارد؛ امری خلاف واقع که البته از طرف ایشان مسبوق به سابقه هست (ماجرای قسامه در محضر امام زاده میرسالار (ع) و دانشگاه پیام نور) و البته ردپای هاشمی‌پور باز هم پررنگ‌تر شد وقتی شنیده‌ها حکایت از کوچ معاون عمرانی فرماندار به معاونت عمرانی شهرداری دارد؛ کسی که بارها سودای شهردار شدن را بر سر داشت و همواره با مخالفت به دلیل عملکرد ضعیف روبرو شد. نیروی نور چشمی هاشمی‌پور که گفته شده شرط اصلی هاشمی‌پور برای حمایت از شهردار منتخب بود. اینکه چرا انتخاب شهردار تا این اندازه برای هاشمی‌پور مهم بود که حاضر شد این چنین علنی و عیان در پروسه انتخاب آن دست به دخالت بزند را شاید باید در چند ماه پیش و حمایت‌های علنی برخی از کاندیدها شورا که حال عضو شورا نیز می‌باشند جست و جو کرد. کسانی که بدون هیچ عبا و لرزش دستی، بی‌محابا به ول خرجی و تبلیغات با هزینه‌ی هنگفت دست می‌زدند که البته در همان حال هوا همواره این شائبه و شایعه وجود داشت که پای پول‌های از ما بهتران در میان است، که با شرایط پیش آمده بنظر می‌رسد آن شایعات چندان هم بی‌راه نبوده‌اند، زیرا هاشمی پس از شنیدن نه، از طرف مردم در انتخابات ۹۸ با عدم قبول نظر مردم، خود را بازنده رقیب خود می‌دانست نه بازنده عملکرد و به همین دلیل می‌توان چنین انگاشت که شاید وی در پی انتقام از جریان نزدیک به آقای موحد و البته مردم است تا چند صباحی برای خود عمر سیاسی بگیرد و خود را در سپهر سیاسی کهگیلویه همچنان زنده و روشن نگه دارد. 
این انتخاب شورا هرچه برای شورا بدنامی داشت (از واکنش مردم در فضای واقعی و مجازی می‌توان به راحتی به این استنباط رسید) به همان نسبت دست شورا و مردم را از مدیریت شهری دور کرد و عملا سکان هدایت شهر به دست هاشمی‌پور افتاد. شهری که طبق اظهارات خود شهروندان پس از سال‌ها و با آمدن مهندس تابش نژاد به ریل توسعه بازگشته بود و حال باید منتظر تیم وعده تونل خائیز و دود کارخانه‌های لنده بمانیم!
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کدام توسعه ؟بجای تمجید های الکی از کارهای تابش نژاد بگو
یکی از ضعیف ترین ها بود مث شهردار قبل از تابش
مث اینکه خیلی ها بهشون فشار اومده
من خودم به موحد رای دادم اما باید واقعیت بیان کرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام تخریبگران کشور ومردم محروم کهگیلویه و بویراحمد شهرستان توابع آن تخریب همدیگر مشکلی برای مردم محروم فقیر حل نخواهد کرده
ایکس
Iran, Islamic Republic of
آب رو بریز جایی که میسوزه
Iran, Islamic Republic of
شهرداری دهدشت با این انتخاب بیچاره میشه،
شهروند
Iran, Islamic Republic of
کسانی که به این بنده خدا رای دادن نیروهای آقای موحد بودن
Romania
شما برو منتقد نماینده محبوبت باش که ۳۰ ساله سکان دار هست و نتیجه ای جز عقب ماندگی برای کهگیلویه بزرگ نداشته است.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
سلام
وجود عدل هاشمی بعنوان نماینده واقعا تیرخلاص زدن ب کهگیلویه بزرگ است.. و درضمن هیچکس مثل اقای هاشمی تابحال کارعمرانی نکرده... بنظر حقیر ایشان باید درجایگاهی درست ب خطه کهگیلویه بزرگ خدمت نمایند نه در قبای نمایندگی که چهارسال بجز گاز نتوانستند نیرو بگذارند انهم نیرویی که دراختیار همه بود بجز کهگیلویه
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1