کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در حاشیه بازدید از بیمارستان 32 تختخوابی یاسوج مطرح شد

غلام‌نژاد: افتتاح 3 پروژه بزرگ درمانی در کهگیلویه و بویراحمد + عکس

23 آذر 1397 ساعت 20:48

امیدوارم با حمایت و نگاه ویژه دولتمردان و وزیر کاردان و دغدغه مند بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین پیگیری‌های مجموعه هیئت رئیسه و رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شاهد ارتقای شاخص‌ها در حوزه بهداشت و درمان باشیم.


سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بزودی 3 پروژه پروژه بزرگ درمانی در این استان با حضور وزیر بهداشت و مسئولان استانی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
به گزارش کبنا، دکتر محمد غلام نژاد حاشیه بازدید بیمارستان 32 تختخوابی باشت، اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده بزودی بیمارستان بزرگ یاسوج، بیمارستان 32 تختخوابی باشت و اورژانس دهدشت با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح می‌شوند.
وی خواستار تسریع در روند برطرف کردن کاستی‌های ناچیز پروژه‌های در آستانه افتتاح شد و افزود: در بازدید امروز مسائل و مشکلات پروژه‌ها از نزدیک بررسی و تصمیمات لازم گرفته شد.
دکتر غلام نژاد ابراز کرد: امیدوارم با حمایت و نگاه ویژه دولتمردان و وزیر کاردان و دغدغه مند بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین پیگیری‌های مجموعه هیئت رئیسه و رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شاهد ارتقای شاخص‌ها در حوزه بهداشت و درمان باشیم.
دکتر محمد غلام نژاد سرپرست معاونت توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از پروژه‌های مختلف شامل بیمارستان 32 تختخوابی باشت، کلینیک درمانی گچساران و مرکز IVF (ای وی اف) بیمارستان بی بی حکیمه (س) بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت.

 









کد مطلب: 405322

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/article/405322/غلام-نژاد-افتتاح-3-پروژه-بزرگ-درمانی-کهگیلویه-بویراحمد-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1