کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حاج رحیمی: آقای مرادی این رسانه ها خطرناکند+موضع کبنانیوز

14 فروردين 1394 ساعت 19:40


حبیب الله قلندری
فرماندار گچساران در اولین جلسه شورای اداری سال ۹۴ ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت و تندرستی برای همه مردم و مسئولان  اظهار داشت : امیدوارم که مدیران با توکل به خداوند و برای رضای خداوند در سال جدید را با جدیت و تلاش بیشتر برای خدمت کردن به مردم سال نو را آغاز بکنند.
عبدالرحیم رحیمی با بیان اینکه بعد از چندین دهه که از عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی می گذرد افزود: دشمنان انقلاب تا کنون از راههای مختلف و با ترفندها گوناگون برای ضربه زدن به نظام متوسل شده اند که خوشبختانه همه آنها منجر به شکست شده است.
وی گفت:دشمنان نظام و انقلاب به این نتیجه رسیده اند که فقط و فقط باید به اختلافات درون نظام دامن بزنند.که در این مورد رهبر فرزانه انقلاب با نامگذاری سال۹۴به نام دولت و ملت همدلی و همزبانی تکلیف و مسئولیت همه را مشخص کرد.
نماینده عالی دولت درگچساران تصریح کرد: ما باید در عمل نه در شعار و در کنار هم همدل و همزبان بهتر از سالهای قبل با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و برای حفظ آرمانهای امام راحل تلاش کرده و ما آمادگی خود را جهت دریافت پیشنهادات،راهکارها و برنامه ها از دستگاهها اجرایی برای محقق شدن شعار سال اعلام می کنیم.
رحیمی در ادامه عنوان کرد:شهرستان گچساران در سال ۹۳ در برگزاری برنامه و مراسمات یوم الله دهه فجر در استان رتبه نخست را کسب کرد.
فرماندار گچساران نسبت سخنان یدالله مرادی مسئول شورای سیاسگذاری تبلیغات اسلامی گچساران واکنش نشان داد و به او گفت: این رسانه ها خطرناکند. این اسامی سایت که نام برده شد را به حساب آقای مرادی بزنید نه حساب من چون ما اعتقاد داریم همه به نوبه خود تلاش کرده اند.
وی گفت: نه ما بر آنان منت داریم و نه آنان بر ما منت دارند. این عزیزان بچه انقلاب ونظام هستندو هر کس به سهم خودش تلاش کرده و این را و ظیفه ذاتی خود  میدانند که البته من بعنوان عضو ستاد دهه فجر از یکایک عزیزان تشکر و قدردانی میکنم که انشااله در یک فرصت مناسب از اصحاب رسانه  تقدیر و تشکر بعمل خواهد آمد.
گفتنی است یدالله مرادی مسئول سیاستگذاری تبلیغات اسلامی دراین  جلسه از چند سایت که از همفکران و دارای گرایش سیاسی نزدیک به خود بود جهت پوشش برنامه های دهه مبارک فجر به تعریف و تمجید پرداخت این درحالی بود پایگاه خبری کبنانیوز به طور گسترده تمامی برنامه ها و جشن های بزرگداشت یوم الله دهه فجر را پوشش و انعکاس و به تصویرکشیده بود که نامی از این سایت برده نشد.
موضع کبنانیوز؛
از موضع اصولی آقای فرماندار سپاسگزاری می کنیم. مدیریت سایت از نویسندگان و خبرنگاران این سایت(بویژه حبیب قلندری و جواد حسنی) که بیشترین خبر و گزارش را از مراسمات ایام اله دهه فجر در استان و گچساران داشتند عذرخواهی کرده و در فرصتی مقتضی پاسخ مناسبی به این نگاه خواهد داد.
فقط برای مسئولیت سیاستگذاری تبلیغات اسلامی اظهار تاسف می کنیم که از سیاست های مقام معظم رهبری مبنی بر جذب حداکثری و جذب حداقلی عدول کرده است.
از دوستان خبرنگار می خواهیم تمرکز خود را از دست نداده، وارد این بازی های سیاسی نشده و همچنان با استقلال تمام وقایع و اخبار استان بویژه گچساران را به مخاطبین ارائه دهید.
IMG_2499 IMG_2503 IMG_2495 IMG_2486 IMG_2482 IMG_2481 IMG_2479 IMG_2478 IMG_2477 IMG_2475 IMG_2472
 


کد مطلب: 97682

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/97682/حاج-رحیمی-آقای-مرادی-این-رسانه-خطرناکند-موضع-کبنانیوز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1