کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقای بزرگواری! عیدی مردم دیشموک و قلعه‌رئیسی چه شد؟

9 فروردين 1394 ساعت 11:58


 
این متن را یکی از مخاطبان کبنانیوز ارسال کرده است که عیناً برای اطلاع عموم منتشر می‌شود.
با وجود قول نماینده و مسئولین مربوط مبنی بر کلنگ زنی گاز قلعه رئیسی و دیشموک هنوز این مهم تحقق نیافته است . آیا باز هم وعده و شعار است؟
حجت‌السلام بزرگواری ۲۹ دی ۹۳ در گفت‌وگو با خبرنگاران از گازرسانی به مناطق دیشموک و قلعه رئیسی خبر داد که خبر آن روز را برای اطلاع منتشر می‌کنیم.
 کلنگ گازرسانی به بخش‌های دیشموک و چاروسا به زمین زده می‌شود
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: کلنگ گازرسانی به بخش‌های چاروسا و دیشموک در عید نوروز به زمین زده می‌شود.
حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت گاز یکی از دستگاه‌های خدمت رسانی که به صورت مستقیم با مطالبه مردم ارتباط دارد.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه اداره گاز شهرستان کهگیلویه چهار شهرستان  را پوشش می‌دهد،گفت: گازرسانی به روستاهای خارج از محدوده ۱۵ کیلومتر را پیگیری می‌کنیم زیرا بیشتر روستاهای ما خارج از محدوده ۱۵کیلومتر قرار دارند.
بزرگواری تصریح کرد: گازرسانی به روستاهای بخش چاروسا و دیشموک به صورت سی ان جی در آینده نزدیک اجرا می‌شود.
وی بابیان اینکه این اداره اعلام آمادگی برای گازرسانی به روستاهای خارج از محدوده ۱۵کیلومتر را دارد، افزود: ما تلاش می‌کنیم تا از مرکز مجوز را برای گازرسانی به روستاهای که خارج از محدوده ۱۵ کیلومتر هستند را برای برخورداری مردم از نعمت گاز دریافت کنیم.
بزرگواری ابراز کرد: چهار ایستگاه در مناطق قلعه‌رئیسی، دیشموک، دشمن زیاری و شوتاور برای نصب سی ان جی پیش بینی شده است و بعد از اتمام کار مطالعاتی گازرسانی آغاز می‌شود.
وی گفت: مطالعات گازرسانی به بخش‌های چاروسا و دیشموک تا اواخر امسال به اتمام می‌رسد و در آستانه عید نوروز کلنگ گاز رسانی به این مناطق زده می‌شود.


کد مطلب: 97295

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/97295/آقای-بزرگواری-عیدی-مردم-دیشموک-قلعه-رئیسی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1