کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرگردانی گردشگران در لنده تکرار نشود!

10 اسفند 1393 ساعت 19:03


شهرستان لنده یکی از شهرستان‌های گرمسیری استان کهگیلویه وبویراحمد می‌ باشد که مناظر دیدنی و طبیعت بکری در این فصل از سال دارد که نبود امکانات رفاهی و گردشگری باعث سرگردانی و فرار گردشگران از این شهرستان خواهدشد.ghardshghari (1)
جاذبه‌های گردشگری و اماکن تفریحی و مقدس شهرستان لنده در این موقع از سال چنان جلوه گری می‌کند که پای هر گردشگری را به این منطقه سرسبز و زیبا می‌گشاید و چشم هر ببننده‌ای را به قدرت لایزال خداوند باز خواهد گذاشت.
منطقه گردشگری موگرمون یکی از پر جاذبه‌ترین مناطق گردشگری در شهرستان لنده محسوب می‌شود که ایام تعطیلات عید نوروز و فصل تابستان به واسطه همجواری با چشمه‌های گوارای موگرمون و آب و هوای دلنشین همواره نام خود را درضمره مناطق گردشگری شهرستان لنده و استان به ثبت رسانیده است.
منطقه تفریحی و گردشگری امام‌زاده شیخ ابراهیم عباس در روستای مالشیخ یکی از ابنیه تاریخی شهرستان لنده که در فاصله  ۸ کیلومتری شهر لنده واقع شده است.
این منطقه گردشگری متاسفانه فاقد هرگونه امکانات رفاهی از قبیل سرویس‌های بهداشتی، آب آشامیدنی، سکو جهت استراحت گردشگران می باشد.
منطقه گردشگری دشت بن و آبرزگه نیز از جمله مناطق گردشگری در شهرستان لنده که در تعطیلات عید نوروز میزبان گردشگران زیادی از شهرستان لنده و شهرستان‌های همجوار است، این مکان نیز  از کمبود امکانات رفاهی و گردشگری رنج می‌برد.
عدم وجود امکانات رفاهی و گردشگری در مناطق تفریحی و گردشگری شهرستان لنده در سال‌های گذشته باعث نارضایتی مسافران و گردشگران نوروزی شده در همین راستا لازم است که مسئولان این شهرستان نسبت به رفع مشکلات رفاهی و گردشگری مناطق گردشگری شهرستان لنده اقدام نمایند.
امیدواریم سرگردانی گردشگران در شهرستان لنده همچون سال‌های گذشته به دلیل کمبود امکانات و زیرساخت‌های گردشگری تکرار نشود.
---------------------------------
گزارش: سید اسماعیل میری
--------------------------------


کد مطلب: 92741

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/92741/سرگردانی-گردشگران-لنده-تکرار-نشود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1