کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لبخند و گریه تاجگردون در یک پروژه

8 اسفند 1393 ساعت 19:21


مجتمع آبرسانی به ۱۷ روستای مله باشت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
به گزارش کبنانیوز از باشت، شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین صابری استاندار وقت و با حضور تاجگردون و بزرگواری نمایندگان مجلس برگزار شد و در آن جلسه  قرار بود که اعتبار یک میلیارد تومانی از محل بحران را تقسیم کنند.
غلام‌رضا تاجگردون در آن نشست از قصه غم‌انگیز دختران و زنان تلچگاه سخن گفت و اظهار کرد: زنان و دختران تلچگاه برای آوردن آب خود مشقت‌های زیادی را تحمل می‌کنند.
تاجگردون که اشک از چشم‌هایش سرازیر شده بود، ادامه داد: مشک‌هایی که بر دوش دختران است آزارم می‌دهند و از اینکه آنها در جلوی چشمان مردان و رانندگان اینکار را می‌کنند به شدت ناراحت هستم.
حرف‌های دیگری هم تاجگردون زد و تاجایی که گفت: تلچگاه زمانی پایتخت باوی قدیم بود و امروز به دلیل نبود امکانات از جمله آب خالی از سکنه شده است.
در نشست برنامه‌ریزی آن زمان نیز سخنانی بین تاجگردون و بزرگواری نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بر سر تخصیص میزان اعتبار به شهرستان‌های باشت و چرام رد و بدل شد.
سال‌ها گذشت و تاجگردون در مدیریت موسی خادمی و با حضور مدیرعامل آب و فاضلاب کشور مجتمع آبرسانی بوسنگان را که ۱۷ روستا از آب آن بهره‌مند می‌شود با اعتبارات استانی و ملی و با لبخند افتتاح کرد.
تاجگردون روز جمعه در آئین افتتاح پروژه آبرسانی به ۱۷ روستای مله باشت، اظهار کرد: بالاترین خدمت به مردم در مناطق محروم این است که مشک آب را از دوش این مردم برداریم تا برای تأمین آب خود مشقت‌های زیادی را تحمل نکنند.
رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهارات خود به مهاجرت روستائیان به دلیل نبود امکانات اشاره کرد و افزود: روزگاری منطقه تلچگاه پایتخت باوی بوده است اما می‌بینیم که به دلیل نبود خدماتی همچون آب و گاز مردم روستا را خالی کرده‌اند و به شهرها پناه برده‌اند.
وی افزود: امروز آب به این روستا و سایر روستاهای دیگر رسید و مردم مطمئن باشند که در آینده نزدیک هم گاز به چنین مناطقی می‌رسد.
تاجگردون با انتقاد از برخی افکار حذفی تصریح کرد: ما همه با هم انقلاب کردیم ولی درک این موضوع برای عده‌ای بسیار سخت است و هر فکر پلیدی که بخواهد بین مردم و نظام فاصله بیندازد عاقبت به زباله‌دان خواهد پیوست.
تاجگردون مردم را به همدلی و همبستگی دعوت کرد.
به گزارش کبنانیوز از باشت، روز جمعه پروژه مجتمع آبرسانی ۱۷ روستای باشت که منبع آن در روستای تلچگاه باشت وافع شده با حضور حمیدرضا جانباز مدیرعامل آب و فاضلاب کشور، تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، عدل هاشمی فرمانده سابق قرار خاتم‌الانبیا و مسئول فعلی بنیاد توسعه امور عمرانی اوقاف کشور، حزنی فرمانده قرب سازندگی کوثر و مشاور فرماندهی سپاه پاسداران، محبتی معاون پارلمانی وزیر بهداشت، خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیران عامل آب و فاضلاب شهری و روستایی افتتاح شد.
basht (2) basht (3)
basht-(1)
  به زودی گزارش تصویری کامل منتشر خواهد شد.
گزارش: رشیدی


کد مطلب: 92288

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/92288/لبخند-گریه-تاجگردون-یک-پروژه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1