کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وضع وخیم پارک ماشین در خیابان بلادیان

7 اسفند 1393 ساعت 8:56


جواد حسنی
خیابان بلادیان که خیابان اصلی شهر محسوب می شود به تصمیم شهرداری یک طرفه اعلام شد تا بار ترافیک این خیابان کاسته شود.
بماند که این تصمیم چقدر باعث ناراحتی مغازه داران این خیابان شد اما با این تصمیم هیچ تغییری در بار ترافیکی این خیابان مشاهده نشد ، دلیل آن هم پارک های دوبل و حتی سوبل!! در این خیابان است رانندگانی که با عریض تر شدن خیابان به فکر پارک دوبل افتادن و با این کار عرض خیابان را از قبل هم کمتر کردن علاوه بر این ماشین هایی هم که موفق به پارک دوبل نشدند در کوچه ها پارک میکنند که برای مثال میتوان به خیابانی که نمایندگی های ایرانسل در آن قرار دارد اشاره نمود که پارک ماشین ها ، عبور عابر پیاده را در این خیابان سخت کرده است.
ازدیگر مشکلاتی که پارک دوبل در خیابان بلادیان و به طور کلی در شهر بوجود آورده میتوان به کم کردم میدان دید رانندگان ماشین های در حال حرکت اشاره نمود و برخورد ماشین ها با عابر پیاده ای که قصد گذر از خیابان را دارند در حال حاضر به دلیل کم عرض بودن عابر پیاده اطراف این خیابان بیشتر افراد پیاده از خیابان اصلی بجای عابر پیاده استفاده میکنند و پارک دوبل ماشین ها باعث شده این عابران در وسط خیابان رفت و آمد کنند و این خطر تصادف در این محور را بیشتر میکند.
پلیس راهنمایی و رانندگی در این امر علاوه بر کار هایی انجام داده ، برای از بین بردن این معضل باید تلاش بیشتری کند البته جای بد پارکینگ های عمومی شهر هم در بی میل بودن رانندگان به پارک کردن وسایل خود در این مکان ها بی تاثیر نبوده است.
IMG_7355
IMG_7357
IMG_7364
IMG_7366
IMG_7370


کد مطلب: 92001

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/92001/وضع-وخیم-پارک-ماشین-خیابان-بلادیان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1