کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بنیاد شهید دنا قادر به نصب تابلو هم نیست/عکس

5 اسفند 1393 ساعت 11:49







توجه نکردن مسئولان بنیاد شهید شهرستان دنا به حداقل مطالبه خانواده شهدای شهر سی سخت موجب نگرانی خانواده شهدا از این نهاد شده است .



توجه به حداقل مطالبات خانواده هایی که آرامش و امنیت کنونی کشور مدیون از خود گذشتگی های آنان است امری واضح و روشن است که گویا در دنا از آن غفلت می شود.

توجه به حفظ شان و جایگاه شهدا و خانواده های آنان امری منطقی و عقلایی است که نیاز است مسئولان مرتبط با این حوزه کاری با حساسیت بیشتری به آن بپردازند.

دنا

 مراجعه برخی از خانواده های شهدا به خبرنگاران که تصاویر شهدای آنها از مدتها پیش به بهانه رنگ آمیزی مجدد درکنار خیابان رها شده است نشان از توجه نکردن مسئولان امر به این درخواست بجا بوده است.

سفیر دنا

به گفته یکی از این افراد که در مراجعات متعدد به بنیاد شهید و امور ایثارگران جواب قانع کننده ای دریافت نکرده بود اختلاف اصلی بر سر متولی رسیدگی به این مسئله است که گویا به بحرانی غیر قابل حل تبدیل است.

به گفته نیکزاد سی‌سختی بردار شهید هوشمند سی‌سختی در مراجعات مختلفی که برای تعیین تکلیف این تابلو به بنیاد شهید و امور ایثارگان داشته، مسئولان بنیاد شهید مسئول رسیدگی به این امر را شهرداری عنوان و هر گونه تعیین تکلیف برای این تابلو را بر عهده شهرداری گذاشته اند.


دنا

واما سوالی که خانواده شهدا از مسئولان این نهاد انقلابی دارند این است که مگر تعیین تکلیف تنها یک تابلو که مزین به عکس و نام شهدای این شهر است چرا باید به بحرانی غیر قابل حل و در مسیر قوانین و مقررات اداری و سازمانی قرار بگیرد.

به نظر می رسد مسئولان این نهاد انقلابی که متولی حفاظت و صیانت از شان و منزلت شهدا هستند باید بیش از پیش و با حساست بیشتر به پیگیری مطالبات خانواده معظم شهدا بپردازند تا که خدمات این نهاد در افکار عمومی و خانواده شهدا زیر سوال نرود و شان و منزلت شهدا نادیده گرفته نشود./نسیم دنا








کد مطلب: 91521

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/91521/بنیاد-شهید-دنا-قادر-نصب-تابلو-هم-نیست-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1